loading...

مجله خبری زومیت

اخبار تکنولوژی و فناوری روز دنیا

چرا آموزش کامل قالب وودمارت تهیه شد ؟ شما قادر خواهید بود تا با دانلود رایگان قالب astra آن را سفارشی سازی نمایید و قابلیت ­هایش را افزایش دهید. بعد از خرید قالب تا 6 ماه پشتیبانی رایگان دریافت خواهید کرد. هم اکنون نسخه جدید قالب ووکامرس WoodMart آماده دانلود و دریافت میباشد. قالب ووکامرس WoodMart دارای 30 طرح و الگوی پیش ساخته وآماده میباشد که مناسب برای تمامی سایت های فروشگاهی است. در این روش که هزینه بسیار بالاتری دارد، ممکن است قالب ابتدا به صورت یک طرح PSD ارائه شود و سپس به HTML و نهایتا به سایت ساز شما تبدیل گردد. اگر می خواهید در هزینه طراحی و راه اندازی وب سایت صرفه جویی کنید، می توانید از قالب های آماده استفاده کنید. رایگان بودن همیشه خوب نیست و ممکن است در طول زمان هزینه های بیشتری را برای شما داشته باشد.

یکی دیگر از مزایای سفارش به این نوع شرکت ها، پشتیبان و مشاورانی است که در طول مسیر شما را یاری می کنند. با توجه به نظر و تجربه کاربران قابل درک است که وبسایت ساخته شده با قالبهای فروشگاهی وودمارت بدون هیچ عیب و ایرادی، و بدون هیچ تغییر و تنظیم خاصی، بارگزاری می شوند. به روزرسانی یک وبسایت همیشه مسئله مهمی بوده است که وردپرس خوشبختانه به این موضوع بی توجه نیست و سعی میکند گل سر سبر و عزیزدل در بین سیستمهای مدیریت محتوا باقی بماند. قالب نلس دارای یکسری افزونههای اختصاصی است که با استفاده از آنها میتوانید ظاهر وبسایت خودتان را جذابتر کنید. این قالب وردپرس آنقدر توانمند بوده که به راحتی توانسته خود را در بین پر فروش ترین قالب های فروشگاهی تم فارست قرار دهد. در غیر این صورت عواقب آن به عهده خود شما خواهد بود. قالب وودمارت محبوب ترین قالب فروشگاهی ووکامرس در ایران می باشد که در این مقاله قصد دارم شما را بیشتر با این قالب آشنا کنم. با وجود اینکه قالب چند منظوره ایمپرزا بصورت تخصصی برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی ارائه نشده است، اما دارای 5 قالب آماده فروشگاهی زیبا و حرفهای میباشد که میتوانید با بکارگیری آن ها یک فروشگاه آنلاین موفق داشته باشید.

مجله خبری زومیت بازدید : 27 زمان : نظرات (0)

اربران ارائه دهند. ایجاد شرایطی که کاربر بتواند با فضای سایت تان ارتباط موثر برقرار کرده و جذابیت هایی داشته باشد که مخاطبین تان را برای بازگشت مجدد ترغیب نماید، را باید در لیست اولویت های تان قرار دهید. در نظر داشته باشید که محیط گرافیکی و المان های بصری ارتباط میان زبان ماشین و انسان را تسهیل می کند و هرچقدر این روند بهتر و بهینه تر باشد، حداکثر رضایت کاربر را به همراه خواهد داشت.  

مجله خبری زومیت بازدید : 24 زمان : نظرات (0)

بنابراین بسیار مهم است که محصولی دارای کپی رایت باشد آیا اجازه ی حذف و یا. و چند افزونه ضروری و جانبی قالب نیز امکان طراحی هر نوع محصولی را. این بدان معنی ندارد و افزونه مخصوص آن این بخش وجود امکان جستجو. قالبی باشد که امکان خلق کرد به استفاده از این رو بسیاری از.

مجله خبری زومیت بازدید : 45 زمان : نظرات (0)

ایا قالب وودمارت اصلا توو وردپرسم چیزی به نام قالب فروشگاهي Woodmart را. ویژگیهای سایت خوب متوجه نشدم ، آیا منظور شما این است که کاملاً فارسی سازی آن را. آیا ازقالب زفایر هم مطلبی منتشر خواهیم کرد که ویژگیهای منحصر بفردی خواهند داشت. قالب اهورا هم قابلیت ­های مهم سیستم مدیریت محتوای وردپرسی وب­سایت شخصی و غیره استفاده می شود.

مجله خبری زومیت بازدید : 64 زمان : نظرات (0)

این گزینه بهتر است خالی باقی بماند. اگر لازم است که فایلها را در وبسرور آپلود کنید، از یک کلاینت FTP استفاده کنید. اگر وردپرس نتواند فایل wp-config.php را پیدا کنید، به شما پیشنهاد میکند که خودش فایل را ایجاد و ویرایش کند. اگر لازم است که فایلها را در وبسرور آپلود کنید، نام پوشهی wordpress را به نام دلخواه تغییر دهید و سپس با استفاده از یک کلاینت FTP پوشه را به مکانی دلخواه درون پوشهی root وبسایت منتقل کنید. اگر این مرحله به خوبی پیش رفت، میتوانید به نصب ادامه دهید. تصویر زیر نشان میدهد که مراحل نصب چطور پیش میرود. سال ها پیش که وب سایت های فروش قالب وردپرس یا مارکت های قالب توی دنیا هنوز فعالیت خودشون رو شروع نکرده بودن، برنامه نویس ها و طراحان قالب دغدغه های زیادی از جمله مشکل بازاریابی محصولاتشون یا نداشتن یک پلتفرم برای ارتباط با مشتریانشون رو داشتن.

مجله خبری زومیت بازدید : 48 زمان : نظرات (0)

تصویر قالب وودمارت را بارگذاری میکنید قالب woodmart و در نوشته قرار میدهید. در این قالب، از افزونه ای برای امتیاز دهی به پست ها استفاده شده این افزونه نیز پنلی حرفه ای و امکاناتی بی نظیر دارد.

یکی از برترین ویژگی های این افزونه Rich Snippets یا همان ستاره دار کردن مطالب در گوگل قالب وودمارت است. دلایل مختلفی وجود داره که بخواید از یک نوشته یا برگه وردپرس تکثیر کنید. با افزونه ووکامرس کوپن های PDF نامحدودی ایجاد کنید که مشتریان بتوانند از طریق اینترنت یا به صورت حضوری از آنها استفاده کنند. شاید تا حدود سال 87 داشتن سایت اینترنتی قالب woodmart برای شرکتها و یا سازمانها دور از ذهن بود و طراحی سایت برای مجموعشون رو یک کار هزینه بردار می دونستن که واقعا هم اطلاع نداشتن، اصلا زدن این سایت فایده ای هم داره یا نه؟ در این مرحله شما نحوه کار با وردپرس فارسی را فرا میگیرید و با تمامی قسمت های پیشخوان وردپرس فارسی آشنا میشوید.

مجله خبری زومیت بازدید : 54 زمان : نظرات (0)

همان شرکتهای ارائه دهنده خدمات میزبانی قالب وودمارت به شما سرویسی پیشنهاد میدهند به عنوان هاست دانلود . با استفاده از این افزونه می توانید مقدار محصول خود را به همان اندازه که می خواهید تنظیم کنید. بنده برای همان فروشگاه اینترنتی که گفتم از پارتیشن حرفهای پشتیبان پشتیبان استفاده میکنم. همچنین قالب WOODMART ده ها افزودنی حرفه ای برای افزونه WordPress Download Manager وجود دارد که می توانید.

مجله خبری زومیت بازدید : 75 زمان : نظرات (0)

موارد اضافی به شکل صدها کد کوتاه، گزینههای نامحدود رنگ، سرعت بارگذاری سریع، امکان ایجاد صفحات فرود تمام صفحه، سبکهای مختلف هدر و ۹ طرحبندی مختلف نمونه کار همراه این قالب ارائه شده است. شما همچنین میتوانید صفحات بسیار جذاب برای وبلاگها و مطالب سایت و طراحیهای متنوع دکمههای رسانههای اجتماعی را در این قالب پیدا کنید. همچنین وودمارت به همراه چشالو پرفروش ترین قالب وردپرس در تم فارس است. دارد. در نتیجه توقع می رود یکی از سریع ترین قالب های وردپرسی باشد. برای داشتن سایتی زیبا و کارآمد میتوانید از قالب رایگان وردپرسی Sparkling استفاده کنید. این قالب دارای یک اسلایدر تمام صفحه بوده که میتوان با استفاده از آن سایتهای جذاب و زیبا را به آسانی طراحی کرد.

مجله خبری زومیت بازدید : 53 زمان : نظرات (0)

مسلماً هر سایتی نیاز به تولید محتوا دارد و چه خوبه که اینکار برای مدیران سایت بسیار راحت و سریع باشه و ابزارهای کاربردی اینکار در اختیار آنها قرار گرفته باشه، وردپرس یک پنل قدرتمند برای ارسال نوشته به سایت داره که کاملا حرفه ای طراحی شده تا کمتر زمانی را برای اینکار صرف کنید. اما به هر حال وردپرس با امکاناتی که در اختیار کاربران قرار داده، توانسته سهم بسیار بزرگی از بازار را در اختیار بگیرد. قسمت “Delete Auto build local file” را نیز روی “Disable” قرار دهید. تنظیمات ابزارک وردپرس را نیز بررسی خواهیم نمود. امکان بارگذاری فایل توسط کاربران: از دیگر ویژگیهای بهترین قالب سایت آموزشی وردپرس این است که دانشآموزان و دانشجویان نیز در موارد نیاز بتوانند نتیجهی فعالیتهای خود را در سایت بارگذاری نمایند. دوره جامع آموزش وردپرس برای آن دسته از کاربرانی تهیه شده است که میخواهند وردپرس را از ابتدا یاد بگیرند و با آن آشنا شوند .

مجله خبری زومیت بازدید : 52 زمان : نظرات (0)

اگر دوست دارید می توانید خودتان وارد این مقوله شوید و یا سفارش طراحی قالب اختصاصی خود را به یک شرکت طراحی سایت مانند شرکت نکسار بسپارید. شما حتی امکان این را دارید که بخش دیدگاهها را غیرفعال کنید و در هر مطلبی که دوست داشتید آن را فعال کنید. در این قسمت به نصب ووکامرس(فروشگاه ساز وردپرس) و مقاله کاهش حجم تصویر در وردپرس، معرفی افزونه آمار بازدید وردپرس را در این بخش توضیح داده می شود. اما برای قالب های فارسی می توان به چندین وب سایت معتبر فارسی مراجعه کرد و قالب های فارسی ساز را تهیه کرد. بدون هیچ شکی محبوب ترین فروشگاه ساز در جهان در حال حاضر ووکامرس است، که در واقع یک پلاگین بسیار جامع برای وردپرس میباشد که امکانات مد نظر شما در یک فروشگاه را میتواند پیاده سازی کند.

افزونه های ناشناس را به هیچ عنوان نباید در سایت نصب کرد و فقط افزونه هایی که به تعداد بالا دانلود شده است را دریافت کنید و توجه داشته باشید که اگر چندین افزونه درباره یک موضوع وجود داشت، فقط یکی از آن ها را نصب کنید و دو افزونه با کارایی یکسان بر روی وب سایت نصب نکنید. Rating 5,0 (1) این کتاب آموزشی همه نکات وردپرس رو بصورت گام به گام نحوه راه اندازی فروشگاه اینترنتی و جزء به جزء در 160 صفحه آموزش داده و هیچ سوال بی جوابی را در ذهن شما نمی گذارد. وردپرس که سییستم مدیریت محتوای انعطاف پذیری و محتوا متن باز و رایگان است که شما می توانید با استفاده از آن، انواع سایت و وبلاگ را راه اندازی کنید..

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا (CMS) متن باز و رایگان می باشد که به کمک آن می توانید در سریعترین زمان ممکن یک سایت امن و با امکانات بسیار مناسب راه اندازی کنید. برای راه اندازی یک وب سایت به کمک وردپرس چه هاستی مورد نیاز است؟ در دوره تخصصی آموزش وردپرس به تمامی مطالب فوق پرداخته می شود آموزش رایگان وردپرس کلیک کنید اگر شما هم علاقه دارید تا وب سایت خود را بهترین شکل مدیریت کنید، حتما پیشنهاد می کنیم در دوره های آموزش وردپرس شرکت نمایید. اگر قالب شما هم به این صورت باشه حتما داخل پکیج قالبتون فایل درون ریزی برای اسلایدر هم وجود داره که یه فایل زیپ هست , بعد از نصب رولیشن اسلایدر در مدیریت یه گزینه به با اسم افزونه به منو های پیشخوان افزوده میده باید برید به اون قسمت و روی گزینه ایمپورت کلیک کنید , یه پنچره باز میشه که از شما یه فایل می خواد آپلود کنید .

هنگام نصب قالبهای مادر و فرزند ابتدا باید قالب مادر را روی سایت خود نصب کرده و سپس قالب فرزند را نصب و فعالسازی کنید. پس از نصب این نرم افزار شما قادر خواهید بود از یک ویرایشگر ساده و مبتنی بر وب برای انتشار مطالب و ساخت وبسایت خود استفاده کنید. در حقیقت اگر شما تا به حال از یک ویرایشگر متن مثل مایکروسافت ورد استفاده کرده باشید درست مانند همان میتوانید از ویرایشگر وردپرس نیز در خانه استفاده کنید. اگر علاقمند به یادگیری وردپرس هستید، همین حالا می توانید از طریق وب سایت مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب در دوره تخصصی آموزش وردپرس ثبت نام نمایید. بنابراین اگر میتوانید برای اسکیماگذاری سایت خود در حدود قیمت گفته شده هزینه کنید، این افزونه بهترین انتخاب است. در این قسمت به روش های نصب افزونه ها و رفع خطاهایی که در نصب افزونه ها رخ می دهد در حالی که کار با وردپرس واقعا آسان و راحت است، اما ممکن است در بعضی اوقات شاهد خطاهایی در این سیستم مدیریت محتوا باشید.

وردپرس یکی از محبوبترین سیستمهای مدیریت محتواست که به زبان PHP نوشته شده است و بدلیل مدیریت آسان و بهینهبودن آن از لحاظ ساختار سئو سایت یکی از بهترین گزینهها برای طراحی وب سایت محسوب میشود. در ادامه و در کادر Person Name (که در صورت انتخاب گزینه Organization با واژه Organization name نمایش داده میشود) نام خودتان یا برندتان را بنویسید. در ادامه توضیحاتی از نحوه کارکرد وبسایتها و وردپرس میدهیم که با دید کاملتری در این دوره شرکت نمایید. بر همین اساس ایده تعیین نقش برای هر کابربر مطرح شد که در ادامه آموزش ها به شرح مفصل آن و همچنین میزان دسترسی هایی که هر نقش دارد اشاره خواهیم نمود.

این دوره رایگان بر اساس تجربه کاری تهیه شده است و تمامی مطالب از نصب تا طراحی سایت حرفه ای وردپرسی آموزش داده … برای بارگذاری محتواها باید به بخش نوشته ها مراجعه و محتوایی که از قبل تهیه کرده اید را باید در این قسمت بارگذاری کرد. برای انتخاب قالب وب سایت خود باید بیشترین دقت را داشته باشید چرا که قالب را نمی توان به راحتی از روی وب سایت برداشت و قالب دیگری بارگذاری کرد و ممکن است تمامی سایت دچار تغییر شود و مشکلاتی به وجود آورد. بزرگترین فروشگاه قالب های وردپرس در جهان تم فارست می باشد که قالب های رایگان و پولی را در اختیار کاربران قرار می دهد. شما در حال حاضر در شرایط بی نظیری هستید، بسیاری از افراد در تلاش هستن به همین جایگاه شما برسن و همچین سرمایه و پولی رو بدست بیارن.

مرجع

مجله خبری زومیت بازدید : 39 زمان : نظرات (0)

دانشگاه وردپرس مرجع طراحی سایت بدون کدنویسی برای شما آماده کرده است. یادگیری وردپرس چقدر زمان میبرد. مسیر یادگیری وردپرس و مراحل یادگیری وردپرس از ابتدا تا انتها.

فهرست مطالب این صفحه

مجله خبری زومیت بازدید : 47 زمان : نظرات (0)

در این دوره تمامی این مراحل بصورت عملی و پشت سرهم انجام خواهند شد. اگر به آمار سالها پیش مراجعه کنید مشاهده خواهید کرد که وایبر، ویچت، لاین و فیسبوک در میان مردم بسیار مورد استفاده قرار میگرفتند ولی امروزه واتساپ، توئیتر، تلگرام و اینستاگرام تقریبا جایگزین آنها شدهاند و تمام بیزنسهایی که طی این چندسال بر پایه شبکههای اجتماعی بنا شده بودند مجبور به انتقال به شبکههای دیگر شدند و این فرایند بسیار پر زحمت و طاقتفرسا را پشت سر گذاشتند. اگر دنبال آموزش وردپرس برای یادگیری و کار با wordpress جهت مدیریت سایت خود هستید آموزش کامل وردپرس را با دیجی وردپرس پیش برید. آموزش وردپرس میتواند به شما کمک کند سایت وردپرسی خود را توسعه دهید. اگر می خواهید یک جدول با سبک اکسل در وب سایت وردپرس خود بسازید، بهترین راه استفاده از بهترین افزونه های جدول ساز وردپرس است.

منابع آموزش وردپرس در جهان

https://www.producthunt.com/@parchamdar_wp

تنظیمات بخش نظرات یا دیدگاه ها برای کنترل بیشتر روی بخش دیدگاه های سایت می باشد. برای بسیاری از مالکین وب سایت ها و صاحبان کسب و کارهای اینترنتی بهینه سازی موتور جستجو (Search Engine Optimization) که به اختصار به آن سئو (SEO) گفته می شود، کار پیچیده و مشکلی است؛ اما صاحبان وب سایت های وردپرس این امکان را دارند که از بهترین افزونه های … کد اسنیپت (Code Snippet) قطعه کد کوچکی است که می توانید در سایت وردپرس خود استفاده کرده و ویژگی ها، قابلیت ها و عملکرد سایت را افزایش دهید. مورد دوم هاست یا فضای میزبانی وبسایت شماست.بطور خلاصه شما باید یک فضایی را (مثلا ۲گیگ) برای ذخیره سازی محتوای وبسایت خود در اینترنت اجاره کنید این فضای ذخیره سازی را باید با بر اساس موضوع وبسایت و نوع سیستم مدیریت محتوای وبسایت تان انتخاب کنید. بر روی آن انجام داده و انواع سایت مورد دلخواه خود را روی آن پیاده سازی کنید. 

بهترین آموزش وردپرس

به جرأت می توان گفت که این دوره ها، بهترین و کارآمدترین دوره ها در زمینه آموزش ساخت کسب و کار اینترنتی از طریق سایت است. وردپرس یکی از محبوب ترین سیستم های مدیریت محتوا در ایران و جهان است که با توجه به سهولت استفاده و توسعه پلاگین ها و قالب های متعدد توانسته نیاز بسیاری از کاربران در زمینه طراحی سایت را فراهم کند. 4. به وب سایت Google Developers Console بروید و با زدن بر روی دکمه create project یک پروژه جدید ایجاد کنید. CMS سیستم نرم افزاری ای است که به کمک آن محتوا مدیریت می شود، این نرم افزارها الزاما وابسته به وب نیستند و برنامه های کاربردی مدیریت محتوای وب سایت، صرفا یک نمونه از سیستم های مدیریت محتوا هستند , بدلیل گسترش استفاده از این سیستم در شاخته مدیریت محتوای وب سایت، CMS را به نام سیستم مدیریت محتوای سایت می شناسند. برای دانلود کتاب آموزش طراحی سایت با wordpress ، در معیت ما باشید .

بهترین سایت آموزش وردپرس

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا اپن سورس می باشد که میتوانید وب سایت های مختلفی با موضوعات متفاوتی ایجاد نمایید در این بخش آموزش های کلی در مورد وردپرس به زبان ساده قرار گرفته است و شما برای یادگیری وردپرس کافیه با ما همراه باشید . اموزش رایگان طراحی سایت با وردپرس : چرخه عمر دامنه های بین المللی(عمومی). قدرت اصلی وردپرس از افزونه های آن است. در کنار آموزش خود وردپرس، افزونه های مهم و کاربردی وردپرس را هم مورد هدف … اگر مایل هستید تا یکی از ابزارک های موجود در فوتر را تغییر دهید، می توانید با کلیک بر روی Delete under the widget به راحتی آن را حذف کنید. جایی است که شما سعی می کنید مشتریان خود را متقاعد کنید آنچه را که ارائه می دهید، خریداری کنند. با زمان بندی مطالب دیگر در مورد انتشار مطالب خود در زمانی مشخص نگرانی نخواهید داشت.

بهترین کانال یوتیوب وردپرس

تعیین وضعیت و نحوه انتشار; تعیین زمان انتشار. برای آموزش کار با پیشخوان وردپرس کافیه به مقاله آموزش کار با پیشخوان وردپرس رجوع کنید تا نحوه کار با پیشخوان وردپرس را فرا بگیرید. در ویدئوی زیر نحوه چیدمان صفحه جدید بدون کدنویسی را می توانید مشاهده کنید. سایت با www یا بدون www تاثیر خاصی روی سئو ندارد. وردپرس یک نرم افزر است که برای طراحی سایت بدون کدنویسی استفاده می شود. برای هر سایت وردپرس لازم است که یک افزونه سازنده فرم داشته باشد. گرویتی فرم یکی از حرفه ای ترین افزونه های فرم ساز وردپرس است. معروفترین و محبوبترین CMS در جهان “WORDPRESS” است که حدود 30% از سایت های فعال دنیا با این CMS راه اندازی شده اند. پیشخوان وردپرس همان جایی است که شما محتوا را برای سایت وردپرس خود ایجاد و مدیریت می کنید. دوم برای رتبه بندی کلید مقاله باید حجم مناسب کلید واژه را در خود داشته باشد و اینجاست که کار خراب میشود؛ کامنتها غلظت و حجم کلید واژه شما را خراب میکنند.

بهترین دوره آموزش وردپرس

در این مقاله افزونه هایی را به شما معرفی می کنیم که کار مهاجرت و انتقال سایت وردپرس از یک سرور به سرور دیگر را بسیار ساده می کنند. اگر دوستانتان یا یکی از اعضای فامیل هم قصد داشت که وردپرس را تخصصی یادبگیرد، پیشنهاد می کنم حتما لینک این مقاله را برایشان ارسال کنید تا با آگاهی بیشتری دورۀ آموزشی خود را انتخاب کنند. برخی از افراد زمان لازم و کافی برای مشاهده انواع ویدیوها یا گذراندن دوره های مختلف در این زمینه را نداشته و ترجیح می دهند از کتاب های الکترونیکی استفاده کرده تا در اوقات فراغت و بیکاری خود در سیستم های در دسترس، با مطالعه آنها اطلاعات مفیدی کسب نمایند. با توجه به اینکه دوره به صورت خصوصی برگزار می شود، پس خود هنرجو با هماهنگی مدرس زمان کلاس را تعیین می کند.

مجله خبری زومیت بازدید : 31 زمان : نظرات (0)

با استفاده از برنامهنویسی به افزونهها اجازه ندهید تا کد اضافهای را در سایت شما قرار دهند. را از دست ندهید. اما به هر ترتیب برای آن که یک وبسایت خاص داشته باشید، مجبورید تا خودتان دست به کار شوید و المانهای مختلف آن را تغییر دهید. اما با وجود سیستم مدیریت محتوای WordPress ( وردپرس ) این کار بسیار اقتصادی و ساده خواهد بود. تنها کافی است که از سیستم مدیریت محتوای وردپرس (wordpress CMS) استفاده کنید. خوشبختانه، شما می توانید از WordPress بدون هیچگونه آگاهی از PHP و MySQL استفاده کنید. شما آموزش وردپرس همچنین می توانید فقط بر روی منوی کشویی زیر زبان پیش فرض خود کلیک کنید و لیستی از رشته های متن قابل ترجمه را در صفحه نشان می دهد . شما همچنین می توانید هر صفحه را با کلیک بر روی لینک ها بر روی صفحه و شروع به ترجمه آن صفحه کنید . همچنین با کلیک بر روی این متن می توانید آموزش های رایگان وردپرس گذشته ما را نیز مطالعه فرمایید . این ترجمه شامل منوهای ناوبری ، دکمه ها ، ابزارک های نوار کناری ، متا متن و غیره می باشد . را به پست ها ، صفحات یا ابزارک نوار کناری اضافه کنید که در آن شما می خواهید نمایشگر سوئیچ زبان را نمایش دهد . شما می توانید از یک شورت کد استفاده کنید ، سوئیچر را به منوی ناوبری اضافه کنید یا منوی شناور را نمایش دهید . قبلاً در مورد استفادههای فراوان وردپرس گفتیم که با استفاده از این سیستم مدیریت محتوا میتوانید شبکه اجتماعی، سایت فروشگاهی یا سایت تجاری ایجاد کنید.

با زدن دکمه مقابل هر گزینه میتوانید آن را فعال یا غیرفعال کنید. برای ترجمه وب سایت خود ، شما می توانید به سادگی با کلیک بر روی تب ‘ترجمه سایت’ در صفحه تنظیمات افزونه و یا دکمه در نوار مدیریت وردپرس این کار را انجام دهید . این گزینه به شما یک نوار ابزار در سمت چپ نشان میدهد که می توانید CSS سفارشی خود را اضافه کنید. اکنون بر روی موارد سفارشی اضافه کردن CSSکلیک کنید. اکنون زبان هایی را که به آموزش وردپرس منوی ناوبری وردپرس اضافه شده اند خواهید دید . در این آموزش از همیار آیتی قصد نداریم روشهای برنامهنویسی را بیاموزیم و وارد مباحث تخصصی یا فنی شویم، بلکه میخواهیم راه و روش طراحی یک وبسایت را از دید کلی باهم بررسی کرده و یک الگوی ذهنی از این کار به شما ارائه دهیم، پس از مطالعهی این آموزش میتوانید مسیر خود را یافته و به دنبال یادگیری تخصصهای مورد نیاز برای راهاندازی یک وبسایت بروید.

در زمانی که افزونه را نصب کردید و مشاهده کردید که افزونه کار نمیکند، باید موارد بالا را روی پوستهٔ وردپرس خود بررسی کنید و از دید یک توسعه دهنده شروع به رفع ایراد نمایید. با استفاده از همان رابط ، به راحتی قالب ، محتوا و افزونه خود را ترجمه کنید . همان طور که در مقاله قبل گفتیم با توجه به آمار هایی که داریم ریسپانسیو بودن سایت برای موتور های جستجو حائز اهمیت است و شما می توانید با ریسپانسیو کردن آموزش وردپرس تصاویر وب سایت خود جایگاه بهتری را در رتبه بندی های موتور های جستجو کسب کنید. در این شرایط عده ای ترجیح می دهند تا از همان ویرایشگر کلاسیک برای کار هایشان استفاده کنند . افزونه یواست به نحوهای طراحی شده است که تمامی مدیران سایتها از جمله مبتدی یا حرفهای بتوانند به سادگی از آن در جهت بهبود سئو سایت وردپرسی خود استفاده نمایند. اکثر قالب های وردپرسی امکان بارگذاری تصویر شاخص را برای پسته ها مهیا می نمایند.

شما می توانید ترجمه ماشینی را مانند Google Translate استفاده کنید ، اما این ترجمه ها خوب نیستند و گاهی اوقات می توانند کاملا گمراه کننده باشند . انتخاب پیش فرض خوب نیست است که بدان معنی است که فقط زبان های دیگر نام وبسایت را در URL به عنوان یک پوشه معرفی خواهند کرد . گزینه بعدی این است که انتخاب کنید آیا شما می خواهید نام پیش فرض زبان را در URL به عنوان یک پوشه نمایش دهد . گزینه پیش فرض «نه» است که به این معنی است که نام زبان ها در زبان پیش فرض نمایش داده می شود . گزینه پیش فرض “بله” است ، زیرا لینک های سفارشی را برای زبان های ترجمه تغییر می دهد که URL ها را دوستانه تر می کند . هزینه های کنترل و پشتیبانی معمولا آموزش وردپرس بسیار بالاست ولی برای وردپرس هم ساده تر بوده و هم هزینه کمتری دارد. نوشتن افزونه های وردپرس نیز یکی دیگر از راه های حرفه ای تر شدن در وردپرس و درآمد زایی است. TranslatePress به شما اجازه می دهد تا با استفاده از یک شورت کد ، به عنوان یک آیتم منوی ناوبری ، یا به عنوان یک پرچم شناور ، افزونه زبان را اضافه کنید . سپس ، شما باید انتخاب کنید که آیا می خواهید زبان را به زبان پیش فرض نمایش دهید. اولین گزینه در صفحه ، انتخاب زبان پیش فرض وب سایت شما و زبان هایی است که می خواهید وب سایت خود را ترجمه کنید.

https://wpbaran.ir/wordpress-training-course/

مجله خبری زومیت بازدید : 55 زمان : نظرات (0)

برای تایپ مورد بعدی لیست بر روی Li کلیک نمایید و متن مورد نظر خود را تایپ کنید. پس از آن دکمه اینتر را بزنید تا به خط بعدی بروید. به قسمت پایینی که متن را در آن وارد کردید نگاه کنید و املای درست برخی کلمات را که در آن نوشته شده، چک نمایید. یا اگر تنها یک سری کلمات مانند حساس هستید، میتوانید آنها را وارد کنید تا ابتدا به دست شما بررسی شوند. شما میتوانید بدون اینکه هزینهی زیادی را صرف تبلیغات در کوتاهمدت کنید از سئو بهصورت دائمی و بلندمدت بهره ببرید. وردپرس بهترین CMS برای سئو شدنه! تمامی CMSها، سعی میکنند که دانلود وردپرس فارسی در بحث امنیت خوب عمل کنند، چراکه امنیت، یکی از مهمترین ملاکهای یک فرد در انتخاب CMS مناسب است. اگر بخواهیم به زبان ساده بیان کنیم که وردپرس چیست، باید بگوییم که وردپرس یک سیستم مدیریت محتواست (cms) که توسط آن میتوانیم اقدام به راهاندازی انواع مختلف سایت و وبلاگ کنیم.

بعد از اینکه وردپرس را روی هاست آپلود کردید و آن را اکسترکت کردید حالا باید دیتابیس بسازید دیتابیس با توجه به هاستینگ شما متفاوت می باشد اگر هاست شما سی پنل است مراحل ساخت آن نسبت به هاست دایرکت ادمین متفاوت خواهد بود. 4. دکمه اینتر را روی صفحه کلید خود دو بار فشار دهید و یا گزینه “لیست نشانهدار” را انتخاب کنید تا لیستتان را ببندید. یکی از علت هایی که ما پکیج های فیزیکی خود را علیرغم استقبال بسیار خوب کاربران به دوره های دانلودی تبدیل کردیم، این بود که کاربران بلافاصله بعد از خرید به آموزش ها دسترسی نداشتند و باید صبر میکردند تا پکیج ها به دستشان برسد، ولی در این سیستم جدید که اکنون پیش روی شماست شما بلافاصله بعد از خرید یا هر موقع دیگری میتوانید جلسات آموزشی خود را به صورت ویدئویی، دانلود نمایید و از همان لحظه آموزش و پیشرفت خود را شروع کنید. توی این بخش میتونید فهرست تمامی پاپ آپ هایی که ایجاد کردید رو ببینید. نام دامنه شما می تواند هر نامی که دوست دارید باشد اما معمولاً تعداد زیادی از نام هایی که شما انتخاب می کنید قبلا توسط شخص دیگری انتخاب شده است بنابراین باید نامی را انتخاب کنید که قبلا انتخاب نشده باشد. شما ممکن است در بعضی از کتابها و آموزشها نام این زبان را شنیده باشید.

مطمئن باشید که بالاخره به خانه شما هم حمله میشود! به یاد داشته باشید که از رمز عبور قوی استفاده کنید . یعنی خیلی راحت میتوانید با پرداخت هزینه هاست و دامنه، سایت خود را بسازید فقط لازم است کمی زمان بگذارید و آموزش وردپرس را یاد بگیرید. افزودن بروید. در این بخش می توانید برای نوشته خود تیتر، متن و عکس و هر چه که در آنجا می بینید اضافه کنید. قالب دارای ۷ دمو میباشد و هر دمو به راحتی قابل درون ریزی است. پوسته یا قالب: قالب یا پوسته وردپرس (wordpress theme) ظاهر وب سایت شما را دانلود وردپرس فارسی تعیین می کند. در حالی که محصولات قابل بارگیری از فروشگاه شما بارگیری می شوند. شما میتوانید با استفاده از وردپرس برای خود یا دوستانتان و حتی مشتریان خود یک فروشگاه اینترنتی طراحی و راهاندازی کنید. مکان نما خود را در بالا یا پایین لیست قرار دهید. اما چگونه تصاویر را در پست های وردپرس با در نظر گرفتن شرایط دلخواه قرار دهیم؟ اما برای اینکه بتوانید با وردپرس کار کنید، قسمت اعظم آموزش را بخش پیشخوان وردپرس تشکیل می دهد. اگر بخواهید یک پاراگراف را جا به جا کنید، می توانید با کلیک روی گزینه “برجسته کردن متن” که در تصویر زیر نیز نمایش داده شده است، این کار را به صورت دستی انجام دهید. برای قرار گرفتن تصویر در سمت راست صفحه روی گزینه راست چین کلیک کنید. به طور پیش فرض، بیشتر تم های وردپرس پاراگراف ها را بر اساس نوع زبان انتخابی در سمت چپ یا راست قرار میدهند.

هنگامی که لیستتان تمام شد و خواستید آن را ببندید بر روی گزینه OL یا UL کلیک کنید. با کلیک کردن در لیست، مکان نما را دوباره بر روی آن قرار دهید. بعد از عضویت کد اسکریپت استفاده از آن برای شما نمایش داده خواهد شد که باید آنرا داخل فایل header.php قرار دهید. در تمام این موارد باید عبارتی که با رنگ صورتی مشخص شده است با موارد صحیح آن جایگزین شود، دقت کنید که علامت ‘ از اطراف مقادیر پاک نشود. 2. بر روی گزینه شمارهها یا طبقهبندی ها در نوار ابزار وردپرس کلیک کنید. نوار ابزاری ظاهر خواهد شد که شامل گزینه های تغییر تنظیمات برای این تصویر است. دلیل دوم هم اینکه اگر تغییراتی برای تابع مربوطه در ساختار زبان برنامه نویسی php ایجاد شد دیگر ما به زحمت نمی افتیم ، خوده وردپرس با بروز رسانی هسته ی جدید این مشکلات را برطرف کرده و از طرفی چون ما از تابع موجود در هسته ی وردپرس استفاده کردیم ، در نیتجه مشکل ما هم برطرف می شود. در این مرحله فقط با 5 دقیقه وقت گزاشتن میتوانید سایت خودرا ایجاد کنید! به مرحله دوم و سوم مراجعه کنید و مطمئن شوید که اطلاعات وارد شده در فایل wp-config.php صحیح بوده . برای تنظیم تصویر در مرکز، روی گزینه “وسط چین” کلیک کنید. ویرایشگر متنی این امکان را به کاربر میدهد تا متون خود را به صورت HTML وارد نماید یا کاربر بتواند تنظیمات تخصصیتر را روی محتوا خود با این زبان اعمال کند.

Li یک سطر از لیست شما را تشکیل میدهد. این روش به شما اجازه میدهد تا فاصله ای را که میخواهید اضافه کنید را کنترل نمایید. اینها کشویی های ساده ای هستند و شما نیز سومین کشویی را می گیرید که به شما اجازه ی محدود کردن کشورهایی را می دهد که می خواهید به آنجا محموله بفرستید. وبسایت سازمانهای بزرگی مانند گوگل و نیویورک تایمز نیز از وردپرس برای مدیریت محتوای سایت و وبلاگهای خود استفاده میکنند. این مقاله چگونگی انجام این کار را به شما دانلود وردپرس فارسی نشان میدهد.هنگامی که شما یک تصویر را در متن خود آپلود کرده اید، می توانید تنظیمات آن را تغییر دهید. افزودن مراجعه کرده و سپس مشابه تصویر زیر روی دکمه بارگزاری افزونه کلیک کنید تا محتوای بخش آپلود فایل براتون نمایش داده بشه. همچنین اگر متوجه شدید بعضی ترجمه ها آنطور که انتظار دارید، کار نمی کنند روی دکمه همگام سازی کلیک کنید. همچنین که در تصویر زیر مشاهده میکنید، بخش تولید محتوا در وردپرس مانند یک صفح وُرد عمل میکند.

همچنین می توانید فاصله را با کلیک کردن بر روی “کاهش فاصله” کاهش دهید. اگر می خواهید تصویرتان در سمت چپ صفحه قرار گیرد، بر روی گزینه چپ چین کلیک کنید. در این حالت متنی که در کنار تصویر قرار دارد به صورت خودکار به بالا و پایین تصویر منتقل میشود. فیلم های رایگان را معمولاً هر کسی می تواند درست کند و امکان دارد بحث کیفیت و روانشناسی یادگیری در آن رعایت نشود. هنگامی که یک تصویر به تازگی اضافه شده است، هیچ گونه تنظیماتی برای آن وجود ندارد. علاوه بر نام کاربری برای ورود به بخش های مختلف سایت نیاز به رمز دارید در این قسمت یک رمز مناسب انتخاب و آن را ثبت و در حافظه خود نگهداری کنید تا به هنگام ورود به سایت بتوانید از آن استفاده کنید. ویرایشگری که برای ویرایش متون در وردپرس استفاده می شود، ویرایشگر متنی نام دارد و با زبان HTML کار میکند. همانطور که خود وردپرس توضیح داده، به صورت پیشفرض نام دسته Category و نام برچسب Tag در URL صفحات تعریف شده است. 1. مکان نما خود را در قسمت متنی که میخواهید لیست خود را شروع کنید قرار دهید. آموزش های وردپرس به صورت متنی و ویدیویی ( تصویری ) به صورت لیست قرار داده شده اند. ارزیابی: LearnDash کاربرپسندترین، انعطاف پذیرترین و متنوع­ترین افزونه آموزش مجازی برای کاربران وردپرس به شمار می­آید. افزونه Yoast SEO چیست؟ سایت وردپرسی چیست اصلا؟ با توجه به اینکه بسیاری از کاربران در سایت با موضوع استفاده از زبان فارسی در وردپرس مشکل داشتند تصمیم گرفتیم پیرامون این موضوع یک مقاله را در سایت قرار دهیم.

https://wpbaran.ir/download-wordpress/

https://wordpress.org/download/

مجله خبری زومیت بازدید : 90 زمان : نظرات (0)

در ادامه در مورد دانلود افزونه راکت به صورت رایگان و همچنین خرید نسخه اورجینال مطالبی ارائه می دهیم. این مقاله از پربازدید های سایت yoast است که در در زمینه بهبود رتبه سایت در گوگل فعالیت می کند. اما این افزونه بقدری گسترده ساخته شده که بتواند در زمینه بهینه سازی تصاویر و ویدئو ها هم همراهتان باشد. این افزونه WP Rocket توسط دو نفر بنام های Jonathan Buttigieg و Jean-Baptiste Marchand-Arvier در سال ۲۰۱۳ اولین بار ساخته شد و در حال حاضر از بزرگترین توسعه دهندگان وردپرس هستند. باعث بهبود ایندکس شدن محتوای سایت در موتورهای جستجو خواهد شد. از آن دسته افرادی هستید که در هفته ها یا ماه های مختلف در حال سخنرانی در سالن های مختلف دانشگاه ها هستید.

بهینه سازی سایت ها از نظر سئو و موتورهای جستجو امروزه بدلیل رقابت های بسیار زیاد در زمینه های مختلف در زمینه وب سایت ها نقش مهمی را پیدا کرده است. مواردی که شاید اصلاً مهم به نظر نرسد اما باعث می شود که تمام تلاش هایی که در سایت می کنیم بی نتیجه باشد. که در ادامه هر بخش را به صورت مجزا برای شما توضیح خواهیم داد. در هر افزونه روش این کار متفاوت است که ما در ادامه این مورد را بر روی همه افزونه های کش توضیح داده ایم. تمام افزونه های بهینه سازی توسط کارکنان بخش طراحی وب در ددیزاینر بارها بررسی شده است. در صورتی که از افزونه های نام برده شده در بالا استفاده نمی کنید، برای جلوگیری از کش شدن نقشه سایت خود، از پشتیبان افزونه این مورد را سوال نمایید و یا اینکه در خواست خود را در بخش دیدگاه ارسال نمایید تا ما آن را بررسی کرده و به شما پاسخ دهیم.

قطعاً علاوه بر این که بدتان هم نمی آید، خوشتان هم می آید. علاوه بر آن ما می توانیم اقدام به غیر فعال سازی برخی از افزونه ها داخل بعضی از صفحات یا بخشی امکانات افزونه داخل برخی از صفحات سایت شما نماییم. پس از دانلود فایل zip و برای نصب مطابق چک لیست زیر اقدام کنید. تنها با نصب این پلاگین و انجام چند تنظیم ساده تمام فرآیند های بهینه سازی تصاویر سایت شما به طور خودکار انجام می شوند و مشکل بخش بزرگی از عوامل کاهش سرعت سایت حل می شود. تاثیر بهینه سازی از نظر سرعت دقیقاً همینجاست که خودش را نشان می دهد. در بهینه سازی از نظر سرعت اینگونه تعریف می کنیم که به فاکتور هایی که انجام آن ها باعث افزایش سرعت سایت شده و تجربه کاربری را آسوده تر می کند بهینه سازی سرعت می گوییم.

برای شماهده تنظیمات، لطفاً پلاگین cache خود را در زیر انتخاب کنید. در آموزش کامل جلوگیری از کش (cache) شدن نقشه سایت sitemaps به این پرسش پاسخ داده می شود که برخی از کاربران گلایه می کنند که چرا محتوای اختصاصی که ما منتشر می کنیم و توسط سایت های دیگر هم منتشر می شود، اما گوگل به ما ارور محتوای تکراری می دهد؟ اما حالا با توجه به این که بسیاری از مردم و کسب و کارها به سمت فضای مجازی آمده اند، رقابت در رتبه گرفتن در موتورهای جستجو مثل گوگل نیز سخت شده است. در گذشته سایت ها بسیار کند بودند، همچنین سرعت اینترنت ها و کسب و کارها و حتی مردم خیلی به سمت فضای مجازی نیامده بودند. در این بخش دو گزینه را مشاهده می نمایید. را می توان اینطور عنوان کرد که این فایل یک لیست از همه لینک ها و صفحات سایت شما را بصورت دسته بندی شده و منظم به موتور های جستجوگر ارائه می کند.

https://virgool.io/@mojtabati/%D8%A7%D9%81%D8%B2%D9%88%D9%86%D9%87-wp-rocket-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA-0-%D8%AA%D8%A7-100-%D8%A7%D8%B2-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%AA%D8%A7-%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-meeoyyygvzr6

مجله خبری زومیت بازدید : 41 زمان : نظرات (0)

در این پایگاه به طور ویژه در حوزه ی گرافیک ( گرافیک، موشن گرافیک و انیمیشن )،آموزش سئو و همچنین آموزش وردپرس را به مرور به شما آموزش خواهم داد . حالا یک کد تاییدیه به شما داده می شود که باید آن را کپی نمایید. RSS که همان خبر خوان سایت است باید بدون تغییر ذخیره شود. نویسنده مطلب را وادار می کند که کلمه کلیدی مطلب خود را مشخص کند و بعد از آن تراکم کلمه کلیدی را اندازه گیری می کند. کافی است یکی یکی تب ها را مرور کنید و بسته به نیاز سایت بخش ها را برای موتورهای جستجو تعریف کنید. در این بخش شما میتوانید کد تأییدیه گرفتهشده از وبمستران را برای بهبود تنظیمات سرچ در وبمسترها قرار دهید. Yoast SEO پر از ویژگی های طراحی شده، برای کمک به بازدید کنندگان و موتورهای جستجو است تا از وب سایت شما بیشترین بهره را ببرند.

جستجو در گوگل (و یا هر موتور جستجوی دیگر) برای یک آرایشگر و یا دندانپزشک، لیستی از آرایشگرها و یا دندانپزشکان را در جامعه محلی شما به وجود خواهد آورد. خوراک سایت (RSS) را پیکر بندی و بهینه سازی می کند. نسخه ی رایگان افزونه Yoast SEO بیشتر نیازهای شما را در زمینه سئو برطرف میکند ولی اگر قصد دارید به مقوله ی سئو و بهینه سازی به صورت حرفه ای و پیشرفته بپردازید حتماً به نسخه ی حرفه ای این افزونه Yoast SEO Premium احتیاج خواهید داشت. قطعا دلیلی جز کارایی دقیق این افزونه وجود نخواهد داشت. وجود سایت مپ می تواند به ایندکس(Index) شدن دقیق و سریع تر لینک های سایت شما در گوگل کمک کند. افراد حرفه ای نیز می توانند تنظیمات دقیق سئو وب سایتشان را گسترش دهند. افزونه yoast seo به صورت رایگان و یا با پرداخت هزینه در اختیار افراد قرار می­گیرد.

در ادامه مقاله آموزش yoast seo وردپرس قصد دارم، شما را با چگونگی استفاده از این افزونه قوی در وردپرس آشنا کنم. مثلا اگر کلمه کلیدی شما «گیاهان آپارتمانی» باشد، باید در متن چندین بار این کلمه را تکرار کنید (چگالی کلمه کلیدی) و آن را در قسمت توضیحات لینک و عنوان سئو نیز بنویسید. نقشه سایت به اصطلاج Site Map نیاز به دانش برنامه نویسی دارد اما باز قدرتمندترین افزونه سئو کنار شماست همه چیز آماده استفاده می باشد , فقط کافیست قابلیت نقشه را فعال یا غیر فعال کنید. مجموعه افزونه های Yoast seo بسیار حرفه ای سئو و بهینه سازی سایت شما رو از همه جوانب انجام میدهد و بهترین دستیار برای موفقیت و رشد سایت شما و نمایش سایت شما در لینک های اول نتایج جستجو ها می باشد.

که اگه مایل بودین کافیه به برنامه بله رو بگین و همه چی به خوبی و خوشی شروع بشه! آذر تم همیشه بروز تر از تمامی شرکت ها و اشخاص دیگر ، برای اولین بار نسخه نهایی و فارسی پلاگین سئوی وردپرس Yoast SEO Premium را انتشار داد ، بی شک یکی از بهترین و پر مصرف ترین پلاگین های حال حاضر وردپرس در عرصه سئو همین افزونه یواست می باشد که با جدید ترین آپدیت خود ، تعداد زیادی از کابران حرفه ای خود را شگفت زده کرده است . در حال حاضر سئو تنها به جذب مخاطب از سوی گوگل خلاصه نمیگردد بلکه شبکههای اجتماعی نیز بخش بسیار مهمی را در سئوی سایت شما نیز ایفا میکنند. افزونه یواست سئو وردپرس همگام با به روزرسانی متدها و روش های گوگل برای رتبه بندی سایت ها، به نسخه جدید ارتقاء پیدا می کند.

لازم است بدانید که این صفحات پیوست، محتوای قابل توجهی برای زمینه سازی موتورهای جستجو ندارند. اگر می خواهید مطالب و محتوای وب سایت شما برای موتورهای جستجو به درستی بهینه سازی شوند، از این افزونه استفاده کنید.عکس هایی را از افزونه Yoast مشاهده خواهید کرد. افزونه سئو وردپرس با چراغ راهنمای خود به شما کمک می کند تا محتوای استانداردی ایجاد کنید که هم برای خوانندگان سایت شما بهتر باشد و هم برای موتور های جستجو بهینه سازی شده باشد. تغییر عنوان و توضیحات متا سئو برای هر پست و مطلب. میشه مطلب رو توی وبلاگ خودم بزارم؟ این افزونه یکی از جایگزینهای سه افزونه قبلی هست و به ادعای سازنده، سریعترین پلاگین سئو با امکانات کامل محسوب میشه. محتوای وب سایت را به صورت کامل تجزیه و تحلیل می کند.

با استفاده از افزونه Yoast Seo هر لینکی که تغییر نام دهید را می توانید به نشانی جدید Redirect دهید. شما می توانید برای هر صفحه از سایتتان ، یک کلمه کانونی تعریف کنید و مطلب را بر اساس این کلمه سئو کنید. در این قسمت از شما خواسته میشود تا مقالات مربوط به افزونه Yoast Seo را مطالعه کنید که تماماً به زبان انگلیسی هستند و به شما پیشنهاد عضویت در خبرنامه و سایت یواست سئو داده میشود. این بخش از Yoast SEO به هفت قسمت تقسیم میشود که کمک به ایجاد ظاهری مناسب برای جستجو میکند. تنظیمات رسانههای اجتماعی در افزونه Yoast SEO وردپرس برای تک تک مطالب وجود دارد و باید انجام شود. تفاوت نسخه رایگان و نسخه پولی یا پریمیوم افزونه Yoast seo پریمیوم فارسی در قسمت های مختلفی است که می تواند در سئو وبسایت شما تاثیر بسیاری داشته باشد.

https://teletype.in/@wpbaran/W6h93ExV1Ay

مجله خبری زومیت بازدید : 33 زمان : نظرات (0)

قالب وردپرس فروشگاهی woodmart این قابلیت را به صورت حرفه ای درون خودش جا داده . قالب فارسی Woodmart از زبان فارسی و قابلیت راستچین RTL پشتیبانی می کند و شما بدون نگرانی می توانید در وردپرس فارسی از این قالب استفاده کنید،نکته دیگر این قالب داشتن یک پنل تنظیمات حرفه ای برای ویرایش و شخصی سازی بخش های مختلف وب سایت است. وردپرس باران: از سال 1397 وب سایت فوق با هدف ایجاد یک مرجع آموزش وردپرس فارسی رایگان، کار خود را آغاز کرد. با استفاده از دمو های آماده بعد از خرید مدیران سایت های قادر خواهند بود به راحتی پیشنمایش آنلاین را روی سایت خود پیاده سازی کنند و نیازی نخواهد بود که ساعت ها برای طراحی صفحات سایت وقت بگذارند.

در ادامه در صورتی که کاربری تمایل داشته باشد قابلیت جانبی بیشتری را به وب سایت خود اضافه کند، نیاز دارد که از افزونه های طراحی شده و موجود در مخزن وردپرس استفاده نماید. آنچه در ادامه آمده، شرح مختصری بر ویژگی های این قالب فروشگاهی جالب و زیباست. علاوه بر این ، همه طرح های دمو ، برگه ها و الگوها دارای یک گزینه پیش نمایش هستند که به شما امکان می دهد نگاه بهتری در طراحی آنها داشته باشید. یکی از ویژگی های شکیل و حرفه ای woodmart wordpress theme اینه که دارای مگا منو های حرفه ای عریض می باشد که می توانید موضوعات و دسته بندی های سایتتون رو داخل منو ها به صورت شکیل و حرفه ای برای نمایش قرار بدید.

قالب وردپرس حرفه ای woodmart با فشرده سازی هایی که داره سبب بارگذاری سریع وب سایت شما خواهد شد و این امر یکی از مهم ترین راهکارهای کاربر پسند کردن وب سایت فروشگاهی شما می باشد. مگا منو ها امروزه یکی از ابزار های زیبا و کاربر پسند شدن سایت می باشند. همچنین در بخش مگا منوهای قالب woodmart شما قادر خواهید بود برای بخش های مختلف تصویر پس زمینه انتخاب کنید قابلیتی که امروزه اکثر سایت های فروشگاهی دارند. ابزار ها و قابلیت هایی که قالب وردپرس وودمارت در اختیارتون قرار میده به شما کمک خواهد کرد بدون داشتن دانش حتی یک خط کدنویسی به راحتی کلیه قسمت ها سایت خود را سفارشی سازی کنید.

یکی از نیاز های اساسی سایت های فروشگاهی اینه که در بخش های مختلف از اسلایدر های استفاده می کنه. برای راه اندازی سریع قالب بسیار مفید میباشد، برای کسانی که تازه قصد راه اندازی سایتشان را دارند بسته نصب سریع میتواند بسیار مفید باشد، شما میتوانید در کمتر از ۵ دقیقه فقط با چند کلیک سایت خودتان را کاملا آماده همانند پیش نمایش فارسی که در سایت ما مشاهده میکنید پیاده سازی بکنید. با داشتن یک صفحه تنظیمات تم قدرتمند که به شما امکان می دهد انبوهی از تنظیمات تم را با یک کلیک تغییر دهید ، نیازی به تجربه رمزگذاری ندارید. همچنین برای این تغییرات نیاز به هیچ افزونه اضافی ندارید.

با قالب WoodMart شما می توانید بدون هیچ محدودیتی حرفه ای ترین سایت فروشگاهی را با طراحی بسیار جذاب و مدرن راه اندازی کنید. این ویژگی به مدیران خلاق اجازه میده به راحتی بتونن سایت های زیبا و فوق حرفه ای طراحی کنند. نکته مهم این است که موفقیت وودمارت اتفاقی نیست و یکی از دلایل آن راحتی کاربران و طراحان سایت برای پیاده سازی آنچه نیاز دارند و همچنین امکانات فوق حرفه ای قالب وودمارت برای پیاده سازی هر آنچه شما نیاز دارید است . شما با استفاده از این ابزار قادر خواهید بود سایت فروشگاهی خود را دو زبانه یا سه زبانه و حتی بیشتر کنید. شما با مشاهده پیشنمایش انلاین قالب woodmart فروشگاهی شاهد عظمت و حرفه ای بودن این قالب وردپرس فروشگاهی خواهید بود.

در پکیج آموزش قالب وودمارت بیش از ۱۶ ساعت آموزش کاربردی و مفید قرار دارد که به صورت حرفه ای از صفر شروع و به یک سایت فروشگاهی حرفه ای ختم می شود با استفاده از این آموزش نیازی نیست میلیون ها تومان برای طراحی سایت هزینه کنید. همانطور که می دانید، وردپرس به زبان php نوشته شده بنابراین رعایت بروزرسانی این زبان بسیار مهم است و شما باید همیشه از نسخه های آخر در سایت تان استفاده کنید تا دچار مشکل نشوید. به عنوان مثال شما می توانید ابزارک هایی را در قسمت سایدبار فروشگاه تان قرار دهید که فرد بتوانند رنگ بندی که دنبال ان است را انتخاب کرده و سپس محصولات مورد نظرش به او نمایش داده شود.

https://woodmart.xtemos.com/

https://wpbaran.ir/woodmart/

مجله خبری زومیت بازدید : 47 زمان : نظرات (0)

در گوگل عبارت “خرید آنلاین غذا” را سرچ میکنید برای کاربری که در تهران قرار دارد نتایج جستجو با شخصی که در اصفهان یا تبریز وجود دارد متفاوت میباشد و گوگل سعی میکند تا وبسایت نزدیک ترین رستوران رو به کاربر نمایش بده. این افزونه در هر مرحله شما را راهنمایی کرده و از کدهای رنگی قابل فهم استفاده میکند تا به شما نشان دهد مشکلی وجود دارد. به بیان دیگر محتوای سایت شما نباید تکراری و افزونه یواست سئو پرمیوم غیر مفید بنظر برسد، هر صفحه از سایت باید به تنهایی ارائه دهنده مفاهیم و مطالب مشخصی باشد که در بخش های دیگر سایت تکرار نشده است. چرا باید از یک افزونهی سئو در وب سایت وردپرسی خود استفاده کنیم؟ پلاگین سئو وردپرس ( yoast ) از آن دسته افزونه های وردپرسی هست که بلافاصله بعد از نصب وردپرس بایستی آنرا نصب کنید تا سئوی سایت وردپرس شما ارتقا یابد. احتیاج پیدا کنید که صفحاتی رو پاک ، جابجا یا URL آن را تغییر دهید.

افزونه پولی قابلیت ریدایرکت داره که در ویدئوی قبلی اون رو نشون دادیم، این قابلیت به شما اجازه می ده ریدایرکت رو در کنسول جستجو ایجاد کنید و همچنین به شما اجازه می ده ریدایرکت رو به هنگام پاک کردن محتوا ایجاد کنید، اینکار باعث صرفه جویی در زمان می شه. ويرايش کنيد. و بعضي از صفحات رو از نقشه سايت پاک کنيد. افزونه Yoast SEO Premium فارسي ، نام افزونه قدرتمند سئو وردپرس است که نسخه پرميوم اين افزونه مي باشد که توسط آن قادر خواهيد بود تا بدون هيچ تخصصي محتواي مطالب ، محصولات فروشگاه اينترنتي و .. را به آساني بهينه سازي کرده و در نتيجه محبوبيت و رتبه خوبي در جستجوگر ها نظير گوگل ، ياهو ، بينگ و .. کسب کنيد .

مي توانيد براي هر نوع مطلب از سايت خود breadcrumbs را تنظيم کنيد. جدا کننده ای که بیشتر از همه بتواند نام سایت را از عنوان مطلب یا نتیجه جستجو Snippet جدا کند را انتخاب کنید. 2. بهترین روش حذف یک مطلب از سایت بدون افت سئو چیست؟ می دانیم که افزونه یوست سئو یکی از بهترین افزونه های سئو وردپرس محسوب می شود. چقدر طول می کشد تا کار با افزونه Yoast SEO نتیجه بدهد؟ این باکس محلی معمولا بعد ازنمایش سه نتیجه کلی نمایش داده می شود. این منو دقیقا بعد از اتمام کادر متن مقاله قرار میگیرد. در حالت کلی دو نسخه از افزونه یواست سئو پرمیوم Yoast Seo وجود دارد که یکی رایگان و دیگری نیاز به پرداخت هزینه دارد. General (عمومی): در این بخش، تنظیمات عمومی افزونه و اطلاعیهرسانیها وجود دارد. Tools (ابزارها): در این بخش، ابزارهای مربوط به سئو و تنظیمات فایلهای اصلی وجود دارد.

کسب کنید. افزونه سئو وردپرس نسخه پیشرفته Yoast SEO دارای محبوبیتی بسیار بالای می باشد به طوری که این افزونه در حال حاظر در بیش از 4 میلیون وب سایت نصب و فعال می باشد ! نسخه پولی: در این قسمت میتوانید افزونه خود را Yoast SEO Premium تبدیل کنید. هردو افزونهی رنک مث و یوست سئو از قابلیت آنالیز کلیدواژه در هنگام تولید محتوا پشتیبانی میکنند. اگر سایت شما از Breadcrumbs به طور اتوماتیک پشتیبانی نمیکند، افزونه Yoast Seo به شما کمک میکند تا این مورد را به قالب وردپرس خود اضافه کنید. زیرا ممکن است، در صورت ناآگاهی، آسیبهای جدی به سئو سایت خود وارد کنید. در همین ابتدا با افتخار اعلام می کنیم که ما در وردپرس باران برای سئوی سایت خود از افزونه سئوی وردپرس Yoast پرمیوم فارسی موجود در همین صفحه استفاده می کنیم. اگر می خواهید ویدیوها یا فیلم های شما به بهترین نحو ممکن سئو و بهینه شوند پیشنهاد می کنیم حتما افزونه سئو ویدیو وردپرس یا Yoast Video SEO را دانلود کنید.

https://digiro.ir/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A7%D9%81%D8%B2%D9%88%D9%86%D9%87-%DB%8C%D9%88%D8%A7%D8%B3%D8%AA-%D8%B3%D8%A6%D9%88-%D9%BE%D8%B1%D9%85%DB%8C%D9%88%D9%85-%D9%81%D8%A7%D8%B1%D8%B3%DB%8C/

مجله خبری زومیت بازدید : 83 زمان : نظرات (0)

در آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی با وردپرس شما به راحتی قادر خواهید بود یک سایت مشابه سایت های بالا داشته باشید. Enfold یک قالبهای چندمنظوره وردپرس حرفهایست که در مارکت جهانی تم فارست بیش از 150000 بار به فروش رسیده است. دلیل این است زمانی که افراد در وب سایت خود دچار مشکلی می شوند معمولا اطلاعی از نحوه مشکل یابی سایت خود ندارند. بدین ترتیب وب سایت شما به عنوان یک بستر برای فروشندگان شخص ثالث بشمار می رود. قالب woodmart یک قالب پریمیوم وردپرس است که با هدف ساخت و راه اندازی سایت های فروشگاهی آنلاین قالب وودمارت فارسی که یک رابط کاربری زیبا و حرفه ای را در اختیار کاربران قرار میدهد طراحی و بهینه سازی شده است. دموهای آماده قالب Woodmart به قدری زیاد است که شما را برای ساخت هر نوع وب سایت فروش آنلاین برای انواع کسب و کار بی نیاز می سازد.

این اپلیکیشن حرفه ای به نام افزونه اپلیکیشن ساز وردپرس به فروش می رسد که همراه با قالب به صورت رایگان دریافت خواهید کرد. اما امروزه با توسعه نرم افزار های تحت وب شاید این امکان تا حدودی برای کاربران فراهم شده است و یکی از این نرم افزارهایی که جدیدا وارد بازار رقابت شده و توانسته رقیبان خود را یکی پس از دیگری پست سر بگذارد؛ افزونه المنتور می باشد که این امکان را فراهم کرده است تا یک قالب طراحی و بتوانید از آن استفاده کنید. قالب وودمارت فروشگاهی وردپرس جزء آن دسته از قالب هایی است که به کاربران خود این امکان را می دهد تا بتوانند وب سایت آماده ای که تهیه می کنند را به بیشترین میزان ممکن سفارشی سازی کنند.

در دوره آموزشی ساخت فروشگاه اینترنتی به شما نحوه اتصال فروشگاه اینترنتی به درگاه پرداخت رایگان را نیز ارائه داده ایم تا شما بتوانید درگاه پرداخت سایت خود را نیز انجام دهید تا مشتریان شما به راحتی بتوانند پرداخت آنلاین در سایت شما داشته باشند. که کامل به شما ارائه شده تا یک فروشگاه اینترنتی تمام و کمال برای کاربران خود پیاده سازی نمایید تا بتوانند به راحتی خرید خود را ثبت نمایند. برای تمامی بخش های مختلف قالب تنظیمات وجود دارد که هر کدام به شاخه های مختلف دسته بندی شده اند، بنابراین شما میتوانید بخش به بخش قالب را که مشاهده می کنید را تغییر دهید. در دوره آموزشی ساخت فروشگاه اینترنتی به شما یک قالب عالی با سرعت بارگزاری بسیار مناسب ارائه میشود تا شما کسب و کار آنلاین خود را آغاز نمایید و بتوانید محصولات و کالاهای خود را به صورت آنلاین به فروش برسانید.

قالب Eduin یکی از جدیدترین قالب های آموزشی در سایت تم فارست می باشد. قالب وودمارت فارسی برای راه اندازی سایت فروشگاهی مورد استفاده قرار می گیرد، بنابراین شما با گذراندن دوره آموزشی این قالب تمامی سرفصل ها و مهارت های لازم برای مدیریت و راه اندازی یک سایت فروشگاهی را بصورت کاملا تصویری یاد خواهید گرفت. به این شکل نیازی نیست که به طور دائمی بخشی از فضای موجود در صفحه سایت را صرف قرار دادن یک سایدبار ثابت کنید. همان طور که در تصویر بالا مشاهده می کنید، کاربران شما هم در صفحه فروشگاه، آرشیو، جستجو، صفحه محصول و… البته این همه ماجرا نیست و با صفحه ساز حرفه ای ویژوال کامپوزر که در قالب استفاده شده است شما می توانید بدون حتی یک خط کد نویسی و کار خاصی و فقط با کشید و رها کردن ماوس یک هدر جدید ، یک اسلایدر زیبا قرار دهید ، یک فوتر جذاب و هر مورد دیگری که دوست دارید ایجاد نمایید.

در لینک زیر پیش نمایش برای تمام 65 دموی این قالب آماده شده است که هم اکنون می توانید از این دموها دیدن نمایید. امروزه داشتن یک وبسایت فروشگاهی اصولی که تمام امکانات مدنظرتان را دارا باشد کم است اما قالب وودمارت فارسی میتواند این مشکل را برای شما برطرف نماید، امروز با شماییم تا بهترین و کامل ترین فروشگاه اینترنتی جهان که تحت عنوان یک قالب فروشگاهی به همراه اپلیکیش اندروید مجهز میباشد را معرفی نماییم. طراحی این قالب به دلیل انگلیسی بودن ایرانی پسند نیست اما به دلیل داشتن المان های زیبا و حرفه ای میتواند یکی از بهترین قالب ها برای ایجاد سایت آموزش آنلاین باشد.

در واقع اگر میخواهید یک سایت فروش آموزش به سبک سایت های آموزش آنلاین انگلیسی زبان داشته باشید این قالب بهترین گزینه برای شما می باشد. مسلما این بستگی به شما و سلیقه شما دارد، هرکسی یک نوع طراحی را میپسندد و آن نوع طراحی را بهترین میداند. در بین دستههای مختلفی که برای قالب وردپرس وجود دارد، دسته قالبهای چندمنظوره وردپرس گزینههای بهینه و جالبی هستند. دو امکان جالب دیگری که در این قالب وجود دارد، امکان استفاده از سایدبار مخفی Off-canvas در صفحه فروشگاه و امکان استفاده از مگامنو با محتوای قابل سفارشی سازی است. 1. اولین اقدامی که باید در راستای نصب قالب وودمارت داشته باشید، ورود به پیشخوان وردپرس وب سایت از طریق وارد کردن نام کاربری و رمز عبورتان است.

برای ساخت قالب وردپرسی شما باید تسلط کافی به زبان های برنامه نویسی تحت وب داشته داشته باشید. این قالب که به زبان فارسی نیز ترجمه شده است با استفاده از افزونه ووکامرس و ویژوال کامپوزر ساخته شده است. داخل فایل های بیرون آمده، فولدری به اسم themes قرار دارد که فایل های قالب داخل آن قرار دارد. هر تجربه خوب و بدی که از استفاده از این قالب ها دارید، برای سایر دوستان خود مطرح کنید، شاید بتوانید با تجربه ایی که در اختیار ما قرار می دهید، گره ای از گره ها باز کنید. اگر توجه کرده باشید امروزه اکثر افرادی که به فکر راه اندازی کسب و کار اینترنتی هستند، اولین انتخاب شان ایجاد سایت فروش آموزش است .

قالب شخصی نیو با طراحی زیبا گزینه مناسبی برای افراد مهم جامعه که نیاز به معرفی خود و ارائه رزومه دارند، است؛ افرادی مثل کاندیداهای انتخاباتی شورای شهر و مجلس شورای اسلامی و مدیران ادارات، وکلا، مهندسین، هنرمندان، بازیگران، عکاسان، کارشناسان ، مشاورین، پزشکان و … هرچند تعداد فروش این قالب وودمارت فارسی نسبت به قالب های دیگر زیاد نیست اما میتواند گفت یکی از محدود قالب های آموزش آنلاین انگلیسی است که با استفاده از ووکامرس ساخته شده است. وردپرس دارای تعداد زیادی قالب رایگان و تجاری است و پیدا کردن بهترین قالب در میان آنها میتواند یک چالش باشد. پس اگر قصد دارید یک سایت فروش آموزش به سبک سایت های بزرگ دنیا ایجاد ایجاد کنید این قالب بهترین گزینه برای شما می باشد.

https://wpbaran.ir/woodmart/

مجله خبری زومیت بازدید : 35 زمان : نظرات (0)

نیاز نیست برای خرید وردپرس راکت هزینه کنید. افزونه وردپرس WP Rocket در تاریخ ۱ مهر ۱۳۹۷ به نسخه ۳.۱.۴ آپدیت و منتشر شد. همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید. کش موبایل(A): با فعال کردن این گزینه کش برای کاربرانی که با موبایل وارد سایت میشوند فعال خواهد شد. فعال کردن این گزینه موجب کاهش زمان بارگزاری سایت به میزان محسوسی خواهد شد. این افزونه با امکاناتی از جمله بهینهسازی فایلها، غیرفعال کردن موارد غیرضروری و ایجاد تغییرات در روی فایلهای وردپرس موجب بهبود و افزایش فوقالعاده چشمگیر در سرعت سایت خواهد شد. افزونه افزایش سرعت لود و بهینه سازی وردپرس افزونه WP rocket نسخه 3.5.2 ، آخرین ورژن منتشر شده آن می باشد . با افزونه موشک وردپرس شما میتوانید تنها با چند کلیک کش پیشرفته سایت خود را فعال و دیتابیس سایت خود را بهینه سازی و سرعت سایت وردپرس را بهینه سازی کنید.

افزونه راکت وردپرس توسط تیمی از توسعهدهندگان در حال آپدیت و بهروزرسانی است که همین موضوع سبب شده با انواع قالبها و افزونههای استاندارد سایتهای وردپرسی سازگاری کاملی داشته باشد؛ بهطوری که هنگام استفاده از این افزونه مشکلی در سایت شما رخ نخواهد داد. حال فایل افزونه را که از سایت ژاکت خریداری کردید، را به کمک گزینه Choose File انتخاب کرده و در نهایت روی دکمه هماکنون نصب کن کلیک کنید. تفاوتی ندارد از کدام قالب وردپرس استفاده می کنید ، کافی است افزونه WP Rocket را روی وردپرس خود نصب کنید و سرعت قبل و بعد سایت خود مقایسه کنید. راستی! برای دریافت مطالب جدید در کانال تلگرام یا پیج اینستاگرام میهن وردپرس عضو شوید. پر حرفی نمی کنیم و به سراغ آموزش استفاده از افزونه wp rocket در وردپرس می رویم. یعنی کاهش حجم هر فایل به همراه یکی کردن آنها میتواند موجب افزایش سرعت وردپرس شود.

این پلاگین با استفاده از کش صفحه درون ساخته وب سرور لایت اسپید به بهینه شدن عملکرد سایت وردپرسی شما کمک می کند. بارگذاری سریع وب سایت یکی از فاکتورهای مهم و اساسی در سئو یا بهینه سازی سایت است که با توجه ویژه ای به آن داشته باشید که این افزایش سرعت هم به بهبود رتبه الکسا سایت شما کمک می کند و هم اینکه نظر الگوریتم های موتورهای جستجو به سایت شما جلب می شود،البته از طرفی بالابودن سرعت لود وب سایت باعث رضایت مندی کاربران از وب سایت شما می شود. این موضوع مشخص و آشکار است که هر وب سایتی که سرعت لود بیشتری داشته باشد وب سایتی موفق تر خواهد بود چون گوگل در ریته بندی سایت های خود به سرعت لد سایت اهمیت زیادی می دهد. Emoji: به جای اینکه ایموجی (شکلک) استفاده شده در وبسایت را از سایت وردپرس دریافت کند، شکلکهای پیشفرض مرورگر کاربر را نمایش می دهد که موجب کاهش ارسال درخواستهای http میشود.

با عرض معذرت ،از اینکه نوع جدول پایگاه دادم چیه منظورتونو متوجه نمیشم. افزونه راکت WP Rocket با انجام تغییراتی که باعث افزایش سرعت وبسایت شما خواهد شد گام مهمی را برای انجام امور سئو تکنیکال وبسایت شما طی خواهد کرد. افزونه Wp Rocket باعث بهینه شدن فونت ها میشود. پس اگر به سرعت سایت خود اهمیت میدهید، بهترین راه را برای بهینه سازی آن انتخاب کنید. همانطور که در تصویر مشخص است، زمان لود سایت نصف شده است. منظور از Lazy Load یا لود تنبل آن است که تا وقتی در صفحه وبسایت به ویدیو یا تصویر مورد نظر اسکرول نکرده اید ویدئو یا تصویر بارگزاری نمیشود.

https://justpaste.it/55cf8

مجله خبری زومیت بازدید : 28 زمان : نظرات (0)

همه چیز فقط با چند کلیک انجام می شود توسعه دهندگان WoodMart دائما نسخه های جدید قالب به روز می کنند. قالب فروشگاهی ووکامرس وودمارت پنل تنظیمات قدرتمند و حرفه ای را در دسترس شما قرار داده تا بدون دانش کدنویسی بتوانید تنها با زدن یک کلیک تغییرات وسیع خود را اعمال نمایید چرا که تمامی نیازهایی که ممکن است برای اعمال یکسری تغییرات به آنها محتاج باشید در این قالب ووکامرس موجود میباشد. این قابلیت هم در قالب وودمارت وجود دارد که بتوان نمایش را در هر دستگاهی سفارشی سازی کرد. وب سایت های ساخته شده با این قالب فروشگاهی وودمارت بدون هیچ گونه عیب و ایرادی و بدون هیچ تغییر و تنظیم خاصی بارگزاری می شود و حتی شما به راحتی می توانید نحوه نمایش را در برای هر دستگاهی سفارشی سازی کنید .

قالب وودمارت یک قالب فروشگاهی بسیار حرفه ای است و با توجه به قابلیت هایی که دارد امکانی فراهم نموده تا افراد به راحتی بتوانند یک وب سایت فروشگاهی با ظاهری متفاوت از سایر نمونه های موجود در بازار را راه اندازی نمایند. قالب WoodMart یکی از قالب های فروشگاهی وحرفه ای برای سایت های وردپرسی است،که برای شما با استفاده از فروشگاه ساز ووکامرس امکان پیاده سازی یک فروشگاه اینترنتی زیبا را فراهم می کند. قالب حرفه ای Woodmart برای انواع کسب وکارهای مختلف مناسب است و شما هر فروشگاهی که نیاز داشته باشید را می توانید با این پوسته حرفه ای طراحی کنید. شما قادر هستید با استفاده از طرح های مختلفی که در قالب ووکامرس وودمارت موجود هست تغییرات مورد نظر خود را به زیبایی هر چه بیستر اعمال کنید.

شما با خرید قالب وودمارت لیستی از افزونه های پرکاربرد و حرفه ای را دریافت خواهید نمود که ارزش هرکدام به تنهایی شاید چند ده دلار باشد. در این سری از مقالات آموزش قالب وودمارت قصد داریم در رابطه با نحوه نصب قالب وودمارت بر روی سایت مان صحبت کنیم و به صورت ویدئویی هم آموزش خواهیم داشت که به راحت ترین شکل بتوانید قالب woodmart را بر روی سایت خود نصب کرده و راه اندازی کنید. این دوره به شما کمک میکنه بتونید از تمام امکانات قالب وودمارت نهایت استفاده رو کنید و فروشگاه های حرفه ای طراحی کنید. می باشد. یکی از مهم ترین ویژگی قالب WoodMart، این می باشد که یک قالب ریسپانسیو فروشگاهی تمام عیار بوده و در موبایل و تبلت به شکل حرفه ای ریسپانسیو شده است.

این قالب به دلیل کد تمیز و تعداد زیادی از ویژگی های مفید که باید مورد توجه قرار گیرد ، محبوب است. این ها فقط قسمتی از امکانات قالب وردپرس وودمارت است پیشنهاد می شود دموی قالب را مشاهده کنید تا با این ویژگی ها بیشتر آشنا شوید. در انتها نیز قالب وودمارت چایلد را فعال کنید، سپس می توانید از قالب وودمارت استفاده کرده و لذت ببرید. همچنین اگر به تصویر بیشتر دقت نمایید دو نمره A و A از طرف سایت جی تی متریکس در ارزیابی عملکرد قالب وومارت داده شده است و این می تواند دلیل بسیار محکمی برای استفاده از این قالب بسیار عالی باشد . قالب ووکامرس WoodMart دارای 30 طرح و الگوی پیش ساخته وآماده میباشد که مناسب برای تمامی سایت های فروشگاهی است.

همه الگوها ، طرح ها و سایر انتخاب ها دارای تصاویر آماده شبکیه چشم هستند که دارای بالاترین وضوح هستند و به شما امکان می دهد مشتریان شما محتوای روشن و جذاب تری را در وب سایت شما مشاهده کنند. در سایت فروشگاهی بخش وبلاگ از اهمیت زیادی برخوردار است چرا که در این بخش مدیر سایت قادر است با قرار دادن مطالب جذاب و متنوع باعث جذب بیشتر مشتریان در سایت گردد. طراحی با قالب فروشگاهی وودمارت این مزیت را دارد که یک وبلاگ حرفه ای و جذاب به سلیقه خود طراحی کنید و با گذاشتن مطالب جذاب مشتریان خود را روز به روز بیشتر و بیشتر کنید.

https://medad.io/@wpbaran/woodmart-theme/

مجله خبری زومیت بازدید : 121 زمان : نظرات (0)

برای اینکه ما بتونیم سرعت سایت خودمون رو بالا ببریم افزونههای خیلی زیادی وجود داره، یکی از قویترن و محبوبترین این افزونهها، افزونه وردپرس راکت هست که با نصب این افزونه بر روی وردپرس خود به سرعت شاهد بهینه شدن سرعت سایت خود میشویم. افزونه افزایش سرعت وردپرس افزونه WP Rocket دارای سیستم بهینه سازی دیتابیس میباشد که به وسیله آن عملکرد و سرعت دیتابیس را افزایش داده و نقش موثری در بهبود سرعت وبسایتتان ایفا خواهد کرد. افزونه موشک وردپرس تمیز، نظر و دارای تعداد زیادی hook است تا توسعه دهندگان به سادگی می توانند سفارشی های پیشرفته را ایجاد کنند.

در تاریخ ۴ دی ۱۳۹۵ افزونه راکت وردپرس به نسخه ۲٫۹ آپدیت شد. در تاریخ ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ افزونه راکت وردپرس به نسخه ۲٫۸٫۵ آپدیت شد. سبک و سریع: با حجمی کمتر از 100 کیلیوبایت یکی از سبکترین افزونه های وردپرسی است، کدنویسی مانلا سریع و بدون هیج جاوا اسکرپتی در فرانت وب سایت شما. این افزونه با کش کردن اطلاعات در مرورگر، امکان این را فراهم میکند تا برای دفعات دیگر، تمامی اطلاعات و صفحات زمان افزونه WP Rocket زیادی را برای بارگذاری طی نکنند. سازگار با وردپرس شبکهبا وردپرس راکت حجم فایلهای خود را کم کنید.افزایش سرعت بدون نیاز به دانش برنامهنویسیقابلیت لود تنبل تصاویر سایتسازگاری کامل با افزونههای دیگرپشتیبانی و قابلیت هماهنگی با Cloudflareبرخی دیگر از ویژگیهای وردپرس راکتکش کردن صفحات وردپرسپیش بارگذاری کش سایتافزایش سرعت لود تصاویر در وردپرسفشرده سازی فایل های استاتیکمتنباز برای توسعه دهندگانتست عملی افزونه وردپرس راکتاما بیایید ذهنیت خود را تغییر دهیموب سرور سایت شما چیست؟

کش پیش بارگذار یکی دیگر از قابلیت های خوب افزونه راکت وردپرس میباشد که با کش کردن صفحات سایت قبل از بارگزاری باعث افزایش رتبه سایت در موتور های جستجو میشود . این امر باعث می شود که بارگذاری بعدی در صفحات سایت به طور عجیبی بالا برود.یعنی تصاویری که در باگذاری قبلی دانلود شده اند دیگر نیازی نیست مجددا عمل بارگذاری روی آن ها تکرار شود. شما می توانید صفحات / پست های موردنظر خود را که افزونه WP Rocket تمایل به نمایش دادن و یا حذف آنها هستید را انتخاب کنید. سرعت دهی: این افزونه با کم کردن تعداد درخواست های وبسایت وردپرسی شما امتیاز GTMETRIX شما را بهبود می بخشد. قصد دارم آموزش های ویژه ای در حوزه ی کامپیوتر و اینترنت و همچنین شبکه های اجتماعی برای شما آماده کنم که امیدوارم حداکثر استفاده را از این آموزش ها ببرید و با فیدبکتون به من کمک کنید که کار را ارتقا دهم.

برای اینکار توصیه میکنیم آموزش بهینه سازی تصاویر وردپرس بدون افت کیفیت را مطالعه کنید. بهینه سازی برای فونت های گوگل امکان استاندارد سازی سایت برای فونت های گوگل را ایجاد می کند تا ساید بهتر بارگذاری شود. این شتاب دهنده فوق العاده، با فشرده سازی فایل های css، html و JS و کم حجم کردن افزونه WP Rocket این فایل ها در نتیجه سرعت بارگزاری وب سایت شما را افزایش خواهد داد. تمام فیلدها را می توان با گزینه هایی مانند: عمومی / پست متا / سفارشی پر کنید. غیرفعال کردن کش کردن ایموجی ها تعداد درخواست های HTTTP را کاهش داده و زمان بارگذاری صفحه را بهبود می بخشد.

https://www.plurk.com/p/ogkp37

مجله خبری زومیت بازدید : 71 زمان : نظرات (0)

اگر مخاطبان شما ایرانیان است این قالب می تواند بسیار مناسب باشد چرا که ظاهری ایرانی پسند دارد و با انعطاف پذیری های گسترده ای که دارد می توانید تغییرات زیادی را برای شخصی سازی سایت خودتان انجام دهید تا توجه مشتریان شما را جلب کند. پنل تنظیمات قالب یک رابط گرافیکی به شما می دهد تا تغییرات ساده را به سرعت و به راحتی انجام دهید. همه این چیزها با یک رابط کاربری گرافیکی ساده که هر کسی می تواند برای ساختن ایده بی نظیر خود از آن استفاده کند، امکان پذیر است. پوسته وودمارت برای سایت های فروشگاهی بسیار مناسب است و ظاهر بسیار جذب و کاربرپسندی دارد و هر کسی که ظاهر این قالب وردپرس رو ببینه مطمعنا عاشق ین پوسته میشه و حتما در بین تمامی قالب های رایگان وردپرس این پوسته رو انتخاب میکنه.

به صورت کاملا رایگان آن را میتوانید دانلود کنید. این قالب هم کاملا با صفحه ساز المنتور سازگار است و بدون دردسر می توانید صفحات دلخواه خودتان را با استفاده از المنتور روی قالب OceanWP بسازید. البته این همه ماجرا نیست سازگاری این قالب با افزونه های صفحه ساز همچون المنتور و ویژوال کامپوزر به شما این امکان را می دهد تا بدون حتی یک خط کد نویسی و کار خاصی و فقط با کشید و رها کردن ماوس یک هدر جدید ، یک اسلایدر زیبا قرار دهید ، یک فوتر جذاب و هر مورد دیگری که دوست دارید ایجاد نمایید. در واقع بعد از نصب قالب وودمارت، چند بخش در سایت شما به وجود خواهد آمد که می توانید از طریق این بخش ها مدیریت قالب را انجام دهید و تنظیمات را نسبت به سایت خود انجام دهید.

این قالب زیبا دارای 2 صفحه اصلی می باشد که با استفاده از آنها می توانید یک سایت فروش آموزش حرفه ای ایجاد کنید. برای مشاهده دموی اصلی قالب ها روی تصویر زیر کلیک کنید! البته WoodMart از طرحی کاملاً پاسخگو بهره می برد که خود را متناسب با دستگاهی که در آن مشاهده می شود تغییر میدهد. این امر به بهترین وجه هنگام جستجو محصولات مشاهده می شود. با این محصول به راحتی می توانید وارد کسب و کار آنلاین خود شده و به فروش محصولات فیزیکی و دانلودی بپردازید. محصولات سایت دنیای وردپرس بصورت کاملا اورجینال و تضمینی ارائه می شوند که به شما کمک می کنذ، امنیت بیش تری تجربه کنید.

تیم زرد وردپرس همواره رضایت دمشتریان را در اولویت کار خود قرار داده است و به همین منظور قالب فروشگاهی WoodMart را به صورت کاملا اورجینال از تم فارست خریداری کرده و آن را بدون لایسنس و محدودیت دامنه در اختیار کاربران قرار داده است. مطمئنا یکی از راه ها برای داشتن یک کسب و کار خوب و رسیدن به موفقیت ، ایجاد رضایت برای کاربر است ، بررسی های دقیق تیم رایان گستر از قالب فروشگاهی WoodMart باعث شد تا این قالب وردپرس فوق العاده به صورت کاملا اورجینال از تم فارست خریداری شود. آیا می خواهید تجارت آنلاین خود را شروع کنید یا کسب و کار سنتی خود را در قالب یک فروشگاه اینترنتی راه اندازی کنید؟

اگر قصد تست یک سایت را دارید تا بدانید آیا رتینا می باشد و یا خیر، باید از تمامی دستگاه هایی چون تبلت،فبلت،لپ تاپ، کامپیوتر خانگی و … گاهی اوقات ممکن است هنگام نصب طرح زمینه ، وارد کردن محتوا یا فعال کردن افزونه هایی مانند صفحه سفید یا خطاهای PHP ، خطاهایی داشته باشید. جدا از مزایای عملکردی ، WoodMart تضمین می کند که کاربران نه تنها از طراحی خوبی برخوردار هستند بلکه از پلاگین SEO برای پلاگین هایی مانند YOAST و All in One SEO نیز پشتیبانی می کند تا بتوانند به طور موثرتری استراتژی های SEO خود را پیاده سازی کنند.

هر نوع فروشگاه اینترنتی ای که می توانید تصور کنید را بسازید. در قالب هوشمند Woodmart قابلیت ساخت هدر و تغییرات آن صرفا با درگ اند دراپ وجود دارد که به راحتی میتوانید متنها، عکسها، لینکها و به طور کلی تمام قسمتهای هدر را جابجا کنید و هر بار با ظاهری متفاوتتر دیده شوید. این به معنی کد ساده، طراحی شده و تقریبا پشتیبانی از تمام پلاگین های محبوب SEO است که به شما امکان کنترل بیشتر در استفاده از ابرداده مناسب در مکان مناسب را می دهد. SEO همانند یک کلمه نامعلوم در دهه اخیر است اما به عبارت ساده این بدان معنی است که وب سایت شما باید به روشی خاص کدگذاری شود تا موتورهای جستجو مانند Google و Bing بتوانند موارد صحیح مورد نیاز را پیدا کنند تا صفحه شما به درستی رتبه بندی شود.

تم WoodMart کاملاً قابل تنظیم است تا بتوانید با انتخاب طیف وسیعی از فونت ها و رنگ ها وب سایت خود را همانطور که می خواهید طراحی کنید. پنل تنظیمات قدرتمند قالب وودمارت به شما اجازه می دهد به تغییر طیف وسیعی از تنظیمات قالب فقط با یک کلیک بپردازید. این قالب با طراحی مدرن و منحصر به فرد خود باعث می شود فروشگاه آنلاین شما منحصر به فرد باشد. WoodMart یک قالب برتر وردپرس است که برای ساختن فروشگاه های آنلاین ووکامرس طراحی شده است. یکی از بهترین قالب های وردپرسی که از آن می توان برای راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی حرفه ای استفاده کرد، قالب وودمارت فروشگاهی وردپرس است.

بهره گیری از منو های عمودی و افقی یکی دیگر از ویژگی های بارز قالب وردپرس وودمارت می باشد. یکی از نیاز های اساسی سایت های فروشگاهی اینه که در بخش های مختلف از اسلایدر های استفاده می کنه. سپس افزونه های مورد نیاز مانند ویزوال کامپوزر و روولوشن اسلایدر را دانلود کرده و نصب نمایید توجه داشته باشید پس از فعال سازی پوسته ، حتما افزونه های CMB2 و Redux Framework را برای دسترسی به تنظیمات پوسته ، نصب و فعال کنید. این افزونه همچون دو افزونه قبلی برترین افزونه چند زبانه کردن سایت های وردپرسی می باشد. اگر در نصب، وارد کردن داده های نمونه یا تنظیم قالب با مشکل روبرو شدید، لطفاً به صفحه پشتیبانی ما مراجعه کرده و سعی کنید راه حلی برای مشکل خود پیدا کنید.

این بدان معنی است که شما می توانید با بهترین قسمت ها مانند لیست کردن موارد برای فروش، ایجاد یک فروشگاه موفق و واگذاری کارهای فنی به طراحان ادامه دهید. این قالب یا استفاده از افزونه لرن پرس ساخته شده و شما میتوانید با استفاده از امکانات این افزونه دوره های خود را برای فروش قرار دهید. AJAX یا Asynchronous Javascript و XML، گروهی از تکنیک های مورد استفاده در توسعه وب است که به یک صفحه وب اجازه می دهد بدون بارگذاری مجدد صفحه، با یک سرور ارتباط برقرار کند. تم WoodMart از تکنولوژی AJAX در بسیاری از سکشن های خود استفاده کرده هدف از بکارگیری تکنولوژی ایجکس ایجاد اتصال ثابت به سرور بدون نیاز به بارگیری مجدد صفحه است.

https://themeforest.net/item/woodmart-woocommerce-wordpress-theme/20264492

https://wpbaran.ir/woodmart/

مجله خبری زومیت بازدید : 41 زمان : نظرات (0)

در ویدئو مقابل در رابطه با ویژگی ها و کارایی قالب وودمارت توضیح دادیم و شما با امکانات آن و موارد مورد نیازش بیشتر آشنا خواهید شد. پیش نمایش های یک قالب نقش بسیار مهمی در انتخاب و خرید آن قالب ایفا می کنند. ✅ این قالب به صورت بسته نصبی فارسی در اختیار شما قرار داده شده است که در پنل دانلود میتوانید آخرین نسخه را دانلود کنید . اگر آشنایی با صفحه ساز ویژوال کامپوزر داشته باشید می دانید که این افزونه صفحه ساز چه قدرتی دارد زمانی که شما نسبت به دانلود قالب وودمارت فارسی اقدام می کنید افزونه ویژوال کامپوزر اصلی را نیز کنار آن دریافت خواهید کرد با این افزونه شما قادر خواهید بود صفحه های زیبا مطابق با سلیقه خودتان طراحی کنید و از خلق صفحات سایت توسط خودتون لذت ببرید. طراحی پوسته وردپرس فروشگاهی Woodmart کاملا ریسپانسیو و پاسخگو میباشد و این موضوع موجب نمایش بدون نقض صفحات وب سایت در هر دستگاهی مثل موبایل، تبلت و لپ تاپ میشود.

با استفاده از قالب وودمارت که یک قالب فروشگاهی وردپرس است، میتوانید هر نوع فروشگاهی را که مد نظرتان باشد را به بهترین شکل ممکن و با هر امکاناتی که به آن نیاز داشته باشید، طراحی کنید. برای مثال شما میتوانید یک پاپ آپ را با کمک صفحه ساز در بخش بلوک های HTML طراحی و پیاده سازی کنید، سپس هر کجا که لازم بود این پاپ آپ نمایش داده شود فقط کافیست تا بلوک سفارشی خود را فراخوانی کنید و نیازی نیست مجدد همه چیز را از ابتدا طراحی کنید. این به معنی این است که استفاده از کد تمیز، طراحی خوب و تقریبا پشتیبانی از همه پلاگین های محبوب SEO در قالب وودمارت woodmart، به شما این امکان را می دهد، که کنترل بیشتری بر داده های مناسب در جای مناسب داشته باشید و از نفوذ به آن ها جلوگیری نمایید.

در ادامه با ما همراه باشید با ویدئو معرفی قالب وودمارت و دوره آموزش طراحی فروشگاه … میتوانید در دیدگاهها برای ما بنویسید تا در آپدیتهای بعدی به این لیست اضافه کنیم. مورد قابل توجهی که در این قالب وردپرس وودمارت بکار برده شده ، طراحی کاملا ریسپانسیو و پاسخگوی قالب woodmart است ، که خود را به بهترین نحو ممکن در هر دستگاهی که در آن مشاهده می شود، اعم از موبایل ، تبلت ، لپ تاپ و دیگر موارد ، نمایش می دهد و مطابق هر دستگاه خود را تغییر می دهید تا کاربر به آسودگی به مشاهده قالب ودمارت بپردازد. قالب WoodMart بر پایه سیستم قدرتمند الگوریتم های AJAX طراحی شده است، با این هدف که ارتباطی با سرعت بالا و بدون مکث را بدون اینکه کاربر نیاز داشته باشد صفحه را دوباره بارگذاری کند در اختیار شما قرار دهد.

این قالب در سایت ژاکت با قیمت 79000 تومان عرضهشده و نزدیک به 800 فروش موفق هم داشته است. قالب Woodmart یک قالب حرفهای و پرفروش ارائه شده در Themeforest میباشد که تاکنون بیش از 19 هزار فروش را برای خود به ثبت رسانده است. شاید همین، یک دلیل قانع کننده برای اثبات حرفهای بودن این محصول باشد. مگامنوی حرفهای این قالب، یک مزیت و وجه تمایز با سایر قالب های فروشگاهی میباشد. کارکرد کلی این قالبها تفاوتی باهم ندارند و شما میتوانید فروشگاه خودتان را با آنها ایجاد کنید. توسط امکانات قالب وودمارت میتوانید یک صفحه پیشرفته برای دسته بندی های خود بسازید و در سایدبار این صفحه فیلترهای مختلف و المان های مختلف را اضافه نمایید. این قالب های از پیش تعریف شده بیشتر نشان دهنده راه اندازی فروشگاه اینترنتی پوشاک هستند. سایت دنیای وردپرس با داشتن تیم حرفه ای در زمینه طراحی و توسعه قالب های وردپرس، آموزش حرفه ای افزونه ها و قالب های وردپرس

https://il.ink/yoastseo

مجله خبری زومیت بازدید : 134 زمان : نظرات (0)

در این مقاله به شما آموزش میدهیم تا با نصب و تنظیمات این افزونه بسیار حرفه ای آشنا شوید ، شما میتوانید این افزونه را از سایت کارمک دانلود کنید. سپس تغییرات را ذخیره نمایید و دوباره وارد همین صفحه شوید تا تنظیمات کلود فلر را ببینید. افزونه Wp Rocket در ابتدا صفحه و تصاویر بارگذاری شده را ذخیره میکند تا در صورت لود دوباره همان صفحه ، نیازی به بارگذاری تصاویر و صفحه نباشد همین امر باعث افزایش سرعت وبسایت شده و برای کاربران بسیار مناسب میباشد. شما تنها با چند تنظیم ساده در پنل تنظیمات این افزونه قدرتمند سرعت سایت خود را بهبود بخشید و در کنار بهره مندی از این فاکتور مهم در سئو سایت کاربران خود را را نیز راضی نگه دارید. کار با افزونه راکت بسیار ساده هست که با پنل تنظیمات و گزینه هایی که در اختیار کاربر قرار میدهد افراد مبتدی به راحتی میتوانند با تنظیمات مد نظر خود سرعت سایت خو را بالا ببرند و به بهترین شکل بهینه سازی کنند.

بطور مثال می توانید مشخص کنید که در بک اند یا پشت سایت فعالیت ها کمتر باشد و در فرانت اند یا ظاهر سایت فعالیت ها بیشتر باشد. یا اگر قصد دارید همانند تصویر زیر، مشخصات شما اعم از زندگی نامه، آدرس شبکه های اجتماعی، عنوان فعالیت، تاریخ تولد، تعداد کتب های منتشر شده از شما و.. ۲ نفر به عنوان توسعه دهنده فعالیت میکنند، ۲ نفر به عنوان تنظیم کننده و سفارشیسازی افزونه فعالیت میکنند، یک نفر در بخش مارکتینگ افزونه Wp Rocket و بازاریابی مشغول است، ۵ نفر برای امور محتوایی و تولید آن مشغول به کار هستند. اگر شما یک طراحی سایت وردپرس انجام داده اید و اکنون به دنبال افزایش سرعت وب سایت خود هستید حتما در ادامه این مطلب همراه ما باشید،این مطلب مخصوص شماست و به شما کمک میکنیم تا با فعال سازی افزونه wprocket بتوانید سرعت وب سایت خود را افزایش دهید.

این گزینه سایت شما را در تلفن های همرا نیز کش میکند. یکی از دلایل استفاده از کش (cashe) کوتاه کردن عملیات اجراست،به دلیل اینکه سایت شما تا زمانی که باز شود عملیات و پردازش های زیادی صورت میگیرد این کار کوتاه کردن آن عملیات کمک میکند. 1- نشانه های Schema کمک می کنند تا موتورهای جستجو درک درستی از محتوای صفحه داشته باشند. در نتیجه وقتی که یک سایت را باز میکنید در حالت عادی باید مدتی را صبر کنید تا فایلها لود شوند و سپس صفحه باز میشود اما با این امکان شما وقتی با اسکرول به تصویر یا فیلمی رسیدید در ان زمان ان تصویر یا فیلم لود میشود.

اگر طرح زمینه شما دارای اسکریپت های CSS و Java یا پرونده های HTML زیادی است ، دیگر جای نگرانی نیست ، افزونه Wp Rocket آنها را فشرده کرده و اندازه صفحه را بدون شکستن صفحه شما کاهش می دهد. این دامین را هم در فیلد پایین تر یعنی بخش جایگزینی نام هاست با باید وارد نمایید تا از این به بعد اطلاعات سایت شما به جای اینکه از سرور اصلی سایت دریافت شوند، از یک سرور دیگر دریافت شوند که مخصوص میزبانی از فایل های سایت هست. و می دانید که وجود کش باعث پایین آمدن سرعت میشود. زمانی که شما بر روی سایت وردپرسی خود کش را فعال میکنید یک نسخه html از سایتتان بر روی هاست وردپرس ذخیره میشود،و با ورود هر کاربر تنها همان صفحه به افرادی که وارد سایتتان میشوند نشان داده میشود. اگر چه این امر باعث ترافیک شده اما نرخ خروج سریع از سایت شما را افزایش می دهد که یک امتیاز منفی سئو به شمار می رود.

این بخش درخواست هایی که از جانب http می آید را کم کرده و باعث سریع تر لود شدن سایت میشود. شاید اصلی ترین بخش این افزونه است که میتوانید حداکثر توانایی این افزونه را از همین جا بکار بگیرید. Excluded CSS Files (حذف فایلهای CSS):در این بخش میتوانید تمامی فایل هایی که قصد دارید تا از فشرده سایزی آنها جلوگیری کنید را اینجا وارد کنید. زمانی که تمام گزینه ها را انتخاب کردید آنها را ذخیره کنید و پس از پاک کردن کش وب سایت را مشاهده کنید اگر دچار بهم ریختگی در سایت سایت شدید این گزینه ها را غیر فعال کنید. بلکه نزدیکترین سرور به کاربر انتخاب شده و اطلاعات را برایش می فرستد.

افزونه WP Rocket به شما کمک میکند تا یک نسخه از صفحاتی که توسط کاربران سایت شما باز مشوند روی مرورگر آنها ذخیره شود تا در بازدیدهای بعدی بیش از 80 درصد محتوای آن صفحه از سیستم کاربر لود شود که این امر باعث افزایش چشمگیر سرعت سایت میشود. این گزینه برخلاف ترجه اشتباه خود کش کاربران داخل شده به سایت است که بطور دیفالت کش برای این کاربران فعال نیست و پس یادتان باشد این گزینه را فعال کنید تا کش برای کاربران تازه وارد اعمال شود. وب سایت هایی که از الگوریتم https استفاده میکنند این گزینه را فعال نمایند.

پس از انجام تنظیمات گزینه ذخیره یا save changes را انتخاب کنید و اگر تغییراتی در وب سایتتان ایجاد شد گزینه ها غیر فعال کنید. میتوانید نوشته هایی که به صورت پیش نویس هستند یا درون زباله دان قرار گرفته اند را از دیتابیس حذف نمایید. گزینه سوم برای اینکه کد های jqury به صورت ایمن بارگزاری شوند میتوانید این بخش را انتخاب کنید. با انتخاب کردن تیک این گزینه و تعیین دوره زمانی، خواهید توانست مشخص کنید که افزونه Wp Rocket هر چند وقت یکبار عملیات بهینه سازی دیتابیس به صورت خودکار انجام بشود. اگر تیک را نزنید بهینه سازی خودکار کلا لغو خواهد شد. اگر همه ی این دامین ها را در این بخش وارد نمایید، زمان کمتری برای شناسایی و دریافت فایل های ذکر شده مصرف خواهد شد. آموزش ایلوستریتور در حال حاضر از سطح مقدماتی شروع شده و همراه با آموزش های پروژه محور این نرم افزار در سایت قرار می گیرند.بخش آموزش فتوشاپ هم فعالیت خودش را شروع کرده است.

https://wpbaran.ir/wp-rocket/
https://wp-rocket.me/

مجله خبری زومیت بازدید : 63 زمان : نظرات (0)

قالب وودمارت کاملا با افزونه WPML سازگار است و شما می توانید در صورت نیاز سایت خود را به راحتی به صورت چند زبانه طراحی کنید. فروشگاه ساز دیجی کالا امکاناتی قالب وودمارت برای شما فراهم می کند که می توانید تقریبا هر محصولی را آنلاین بفروشید. همه الگوها ، طرح ها و سایر انتخاب ها دارای تصاویر آماده شبکیه چشم هستند که دارای بالاترین وضوح هستند و به شما امکان می دهد مشتریان شما محتوای روشن و جذاب تری را در وب سایت شما مشاهده کنند.

اگر آشنایی با صفحه ساز ویژوال کامپوزر داشته باشید می دانید که این افزونه صفحه ساز چه قدرتی دارد زمانی که شما نسبت به دانلود قالب وودمارت فارسی اقدام می کنید افزونه ویژوال کامپوزر اصلی را نیز کنار آن دریافت خواهید کرد با این افزونه شما قادر خواهید بود صفحه های زیبا مطابق با سلیقه خودتان طراحی کنید و از خلق صفحات سایت توسط خودتون لذت ببرید. بدون نیاز به چندین پلاگین برای تأمین انرژی ، WoodMart هوشمند ، لاغر و سریع است ، بنابراین می توانید کار خود را ادامه دهید. از 27 می 2003 که برای اولین بار وردپرس منتشر شده تا به امروز، قالب های وردپرس بهترین و سریعترین راهکارهای طراحی وب سایت آماده هستند.

همه چیز برای پاسخگویی به درخواستهای شخصی سازی شما با حداقل هیاهو ساخته شده است و توسعه یافته است ، بنابراین آنچه از شما باقی مانده است یک وب سایت بسیار قابل تنظیم است که می تواند به راحتی و سریع با درخواستهای تغییر شما سازگار باشد. بنابراین شما عزیزان میتوانید به راحتی و بدون هیچ نگرانی تمامی صفحات وب سایت تان را با استفاده از افزونه المنتور طراحی کنید. چیزی که اکسترا را از سایر قالب های وردپرسی متفاوت می کند، ابزاری به نام استایل کیت است که به کمک آن می توانید تمام بخش های وبسایتتان را بدون کدنویسی شخصی سازی کنید.

همچنین میتوانید در صفحه محصول برا اساس ویژگیهای محصول، محصولی را سفارش بدید مثل بر اساس رنگ آبی تیشرت با انتخاب سازی XL و یا انتخاب های دیگر که توسط خود شما شخصی سازی میشود. این پوسته وردپرسی دارای کدنویسی سبک و بهینه به همراه دموهای زیبا، جذاب و مشابه قالب دیجی کالا است که رابط کاربری ساده و پنل تنظیمات قوی و حرفه ای دارد و بر اساس موضوع و زمینه کاری خودتان یکی از دمو های آن را انتخاب و درون ریزی کرده و شروع به شخصی سازی آن کنید. انواع قالب های وردپرسی و افزونه های مختلف در این وب سایت به فروش رسانده می شود. قالب وودمارت برای راه اندازی سایت فروشگاهی مورد استفاده قرار می گیرد، بنابراین شما با گذراندن دوره آموزشی این قالب تمامی سرفصل ها و مهارت های لازم برای مدیریت و راه اندازی یک سایت فروشگاهی را بصورت کاملا تصویری یاد خواهید گرفت.

این قالب هم مناسب برای فروشگاه هایی به بزرگی دیجی کالا با دسته بندی های فراوان و محصولات نامحدود است و هم فروشگاهی کوچک که دسته بندی و محصولات کمی دارند. که میتوانید با یادگیری آن یک سایت فوق حرفه ای فروشگاهی طراحی کنید. نه با WoodMart. با استفاده از بهترین فناوری های موجود ، ما در مورد گالری محصولات از هر نوع با پشته ای از انواع و انواع ممکن که به سادگی با انتخاب آنها به روز می شوید ، از این مشکل دور شده ایم. توانسته است خود را در این زمینه اثبات کند. قالب Woodmart را به جرأت می توان یکی از برترین قالب های فروشگاهی در تاریخ ووکامرس معرفی کرد.

در قالب woodmart موتورهای جستجو بسیار دقیق شده است و سازندگان آن تلاش کرده اند تا یک قالب کاملا بهینه را طراحی و ارائه کنند. این قالب این امکان را برای شما فراهم کرده تا 25 صفحه خانگی متفاوت برگفته از 25 فروشگاه را کنار هم داشته باشید و آن را برای هر نوع وب سایتی استفاده کنید. از دموهای آماده می توانید در سایت های فروشگاهی ، جواهرات و وب سایت های خرده فروشی لوازم آرایشی و بهداشتی و غیره استفاده کنید. شما می توانید قالب وودمارت فروشگاهی وردپرس را از این وب سایت خریداری نمایید. آپدیت: دانلود رایگان نسخه 4.2.1 در تاریخ 1398.09.02 به وردپرس باران اضافه شد.

طرح توجيهي گچ قالب سازي باظرفيت 30000 در سالطرح توجيهي گچ قالب سازيباظرفيت 30000 در سال موضوع طرح : توليد گچ قالب سازينوع توليدات و ظرفيت : گچ قالب سازي 30000 تنتعداد شاغلين : 30 بلافاصله پس از پرداخت لينك دانلود نمايش داده مي شود و يك نسخه نيز به ايميل وارد شده ارسال خواهد شد. گاهی اوقات ممکن است هنگام نصب طرح زمینه ، وارد کردن محتوا یا فعال کردن افزونه هایی مانند صفحه سفید یا خطاهای PHP ، خطاهایی داشته باشید. WPBakery CSS Generator: فایل های CSS صفحه ساز ویژوال کامپوزر معمولاً حجم بالایی دارند و شما می توانید از طریق این منو به راحتی حجم آنها را تا حد زیادی کاهش دهید. تنظیمات پیشرفته این قالب به شما امکان تنظیم هر قسمتی را بدون کد نویسی می دهد!

منبع :  https://t.me/s/wpbaran/6780

مجله خبری زومیت بازدید : 36 زمان : نظرات (0)

ما در این دوره آخرین نسخه قالب محبوب و پرفروش وودمارت رو به صورت کامل ترجمه و فارسی سازی میکنیم. علاوه بر این وودمارت همراه با دموهای رایگان است به این معنی است که شما می توانید از برخی از امکانات آن بدون هزینه استفاده کنید. پس در صورتی نارضایتی از ویژوال کامپوزر می توانید به راحتی با افزونه المنتور کار کنید. این قالب ها به زبان انگلیسی بوده همراه با تمام دمو ها و افزونه ها در اختیار شما قرار میگیرد و کاملا با قالب های نال شده ی فارسی متفاوت است! در این قالب وردپرس ، با استفاده از این مگا منو شما قالب وودمارت میتوانید به راحتی محصولات خود را دسته بندی کنید و با نمایش عکس دسته بندی ها مشتریان را برای خرید بهتر راهنمایی نمایید. از دیگر مواردی که می توان به آن اشاره کرد بخش فیلتر محصولات به صورت حرفه ای است که به صورت فارسی سازی شده و حرفه ای برای کاربران سایت قابل استفاده است ، برای بررسی این محصول در بخش دموهای فارسی به یک دسته بندی محصول مراجعه کنید.

همچنین مواردی مانند تغییر فونت وبسایت به یک فونت فارسی استاندارد را پوشش میدهیم. در این مقاله، ما به شما بهترین قالبهای فروشگاهی وردپرس را معرفی میکنیم که میتوانید برای ساخت وبسایت فروشگاهی خود استفاده کنید. این پوسته فروشگاهی دارای هدر ها و سربرگ های بسیار زیادی است و میتوانید در پنل تنظیمات قالب این هدر ها و سربرگ ها رو انتخاب کنید. قالب وودمارت دارای بیش از 40 دمو و 2 صفحه ساز قدرتمند و یک پنل تنظیمات شخصی میباشد و یکی از پیچیده ترین قالب های وردپرسی به شمار میرود. این قالب به صورت کامل از زبان فارسی و قابلیت راستچین RTL پشتیبانی می کند و شما بدون هیچ نگرانی می توانید در وردپرس فارسی از این قالب استفاده کنید،نکته دیگری که در مورد این قالب باید به شما عرض کنیم داشتن یک پنل تنظیمات حرفه ای برای ویرایش و شخصی سازی بخش های مختلف وب سایت است.

با توجه به آمار ارائه شده در فروشگاه themeforest قالب وودمارت فروشگاهی وردپرس در حال حاضر با بیش از 22000 فروش جزء قالب های پر فروش بشمار می رود. قابل ذکر است که همه مشتریانی که در حال حاضر نسبت به خرید قالب اقدام نمایند، اپلیکیشن نیز پس از ارائه بصورت رایگان در اختیارشان قرار خواهد گرفت. شاید باورش برایتان سخت باشد اما کمتر از 10درصد از قالب ها و افزونه های وردپرسی به زبان فارسی ترجمه شده اند. اغلب قالب ها و افزونه های وردپرس به زبان انگلیسی تولید میشوند, اما در مارکت های وردپرسی چند درصد از قالب ها ترجمه شده اند؟

انتخاب بین قالب های فروشگاهی وردپرس سخت هست چرا که قالب های فروشگاهی زیادی وجود دارد که هر کدام به خودی خود قابلیت های مختلف را دارند. انواع هدرهای مختلف و زیبا در قالب ووکامرس Woodmart در اختیار شماست. ای جکس قدرتمند به کار گرفته شده در آن سرعت بالایی را هم در خرید و هم مشاهدهی اطلاعات محصول در اختیار کاربران قرار میدهد و نیازی نیست هر صفحه مجددا بارگذاری شود. کدنویسی استاندارد و بهره گیری از طراحی بوت استرپ 3 در کنار بهینه سازی عالی سئو که روی قالب وردپرس woodmart انجام شده به شما کمک می کند تا در کمترین زمان ممکن به صفحات اول گوگل برسید و فروش خود را چند برابر کنید. طی این مدت مشتریان وفاداری داشتیم که با توجه به کیفیت قالب دریافتی و پشتیبانی، بارها اقدام به خرید وودمارت کردند و از همین جا ازیشان تشکر میکنیم چرا که بدون شک این سهم از موفقیت اول از همه لطف پروردگار بود و در مرتبه بعدی نیز لطف کاربران وفادارمان بود …

در کنار اینها واکنش گرائی فوق العاده قالب وردپرس فروشگاهی وودمارت به شما این امکان را می دهد تا خیالتان از جهت نمایش در دستگاه های هوشمند راحت شود و بتوانید به راحتی آّ خوردن آنها را جذب نمایئد. فرآیند ثبت نام در قالب وودمارت woodmart بسیار آسان و راحت می باشد. پس از بیش از ۱۰ سال فعالیت در حوزه در ایران وودمارت، هنگامی که با قالب وردپرسی وودمارت بصورت کاملا تصادفی برخورد کردیم که متوجه شدیم ، امکاناتی فراتر از دیجی کالا و البته که فراتر از رقیب های خود در این زمینه میباشد ، لذا در فارسی سازی ، بهینه سازی و البته که سفارشی سازی آن تردید نکردیم و تصمیم بر این شد این قالب وردپرس را در معتبرترین مارکت وردپرس قرار بدهیم ،تا با هزینه ای بسیار اندک قابلیت پیاده سازی یک امپراطوری فروشگاهی بصورت کاملا بومی سازی برای همگان وجود داشته باشد ، این قالب وردپرس با نام وودمارت در وب سایت تخصصی ایران وودمارت متولد شده و شما عزیزان می توانید فروشگاه تان را با آن طراحی کنید.

https://www.linkedin.com/pulse/%25D9%2582%25D8%25A7%25D9%2584%25D8%25A8-%25D9%2588%25D9%2588%25D8%25AF%25D9%2585%25D8%25A7%25D8%25B1%25D8%25AA-%25D8%25A7%25D8%25AE%25D8%25AA%25D8%25B5%25D8%25A7%25D8%25B5%25DB%258C-%25D9%2581%25D8%25B1%25D9%2588%25D8%25B4%25DA%25AF%25D8%25A7%25D9%2587-%25D8%25A7%25DB%258C%25D9%2586%25D8%25AA%25D8%25B1%25D9%2586%25D8%25AA%25DB%258C-mojtaba-wpbaran

مجله خبری زومیت بازدید : 37 زمان : نظرات (0)
همواره کتاب ها یکی از بهترین منابع به جهت آموزش مدیریت کامل وردپرس خودآموزی مطالب بوده اند. برای اینکه بتوانید از طریق آموزش وردپرس با کتاب، از مبتدی به یک حرفه ای و متخصص تبدیل گردید، می توانید از این کتاب کمک بگیرید. در این کتاب اصول اولیه وردپرس با همراه مفاهیم پیچیده تر نظیر استفاده از تم ها و پلاگین ها بیان شده است. در گذشته برای طراحی ساده ترین وب سایت های موجود ماه ها زمان صرف میشد و پیچیدگی های بسیاری در مسیر طراحی سایت وجود داشت اما اکنون به کمک وردپرس بسیاری از مباحث پیچیده گذشته به ساده ترین حالت ممکن انجام می شود که واقعاً شگفت انگیز است. به دلیل جامعیت در مباحث مطرح شده در این کتاب، کتاب وبلاگ نویسی شیرین با وردپرس به عنوان یکی از بهترین کتاب های آموزش وردپرس شناخته می شود. 
 
دقیقا وبسایت اینجا برای این افراد خیلی کارایی داره و میتونه کسب و کار این افراد رو با کمترین هزینه و وقت گسترش بده که اگر شماهم جزو این دسته افراد هستید و میخواهید با هزینه خیلی کمی(فقط هزینه دامین و هاست باید بدین که برای همه سایت ها واجبه و در آموزش باهاشون آموزش مدیریت کامل وردپرس آشنا میشیم)، سایت خودتون رو راه اندازی کنید و به درآمد کلان برسید، با ما همراه باشید. و تست و خطاهای خودتون رو انجام بدید و هر زمان که یک سایت کامل و جامع طراحی کردید یاد میگرید که چگونه هاست و دامین معتبر خریداری کنید و سایت تون رو به صورت آنلاین در اینترنت راه اندازی کنید، در این مسیر تمام موارد مورد نیاز آموزش داده شده است، و شما تنها کافیست این دوره رایگان را مشاهده کنید! هدف از انتشار این کتاب توسعه وردپرس به صورت پیشرفته می باشد. کتاب وبلاگ نویسی شیرین با وردپرس نوشته مایا دارای 282 صفحه بوده که به صورت الکترونیکی به انتشار رسیده است و به توضیح کاملی درباره نحوه کار با وردپرس می پردازد.
 
دسته: آموزش و نرم افزار, برنامه نویسی ,طراحی سایت و سئو, فنی و مهندسی برچسب: آموزش تغییر قالب وردپرس, آموزش ساخت قالب وردپرس, آموزش صفر تا صد وردپرس, … وردپرس سیستمی است برای مدیریت محتوای سایت که به صورت رایگان عرضه شده است. محصولات مجازی، به صورت محصولات الکترونیکی و غیر قابل لمس شناخته می شود که با خرید یک بار آن می توانید، چندین بار استفاده نمایید. در این آموزش مدیریت کامل وردپرس مطلب صفر تا صد ساخت سایت با وردپرس توضیح داده میشه که خیلی راحت … IRT 260,000.00 to IRT 400,000.00 In stock در دوره آموزش وردپرس مهم نیست که شما چه میزان اطلاعات درمورد وردپرس دارید ، شما در این دوره آموزش وردپرس فارسی از صفر تا صد کار با وردپرس را می آموزید. سایت شما مخصوصا در زبان فارسی باید از فونت های استاندارد وب پشتیبانی کند تا بهترین نمایش را برای بخش ظاهری سایت خود داشته باشید. 
 
وب سایت WPBeginner یکی دیگر از بهترین منبعهای آموزش وردپرس برای کاربران مبتدی است که میتوانید آموزشها و ویدئوهای دورههای رایگان آن را پس از ثبت نام در این وب سایت، از طریق ایمیل خود دریافت کنید. آموزش وردپرس از صفر تا صد یکی از بهترین و کاملترین دورهها در حوزه آموزش مدیریت کامل وردپرس راه اندازی سایت با وردپرس است که شما پس از گذراندن این دوره بهراحتی بدون کدنویسی میتوانید … کتاب WordPress for Beginners که توسط نویسنده تحت مجموعه های وبمستر راه اندازی شده است، در سه نسخه به چاپ رسیده که WordPress for Beginners 2020 سومین و آخرین نسخه از سری چاپی این کتاب ارزشمند می باشد. در این دوره، صفر تا صد طراحی سایت با وردپرس را یاد بگیرید و بدون یک خط کدنویسی و … بقیه کار های سئو offpage هستند وتک نیک های خارج از سایت محسوب می شوند و ربطی به سایت اصلی ندارند. تمام مباحث اصلی وردپرس در 4 بخش شامل معرفی، کار با وردپرس، قالب ها و افزونه ها گردآوری شده است.
مجله خبری زومیت بازدید : 28 زمان : نظرات (0)
پس از تنظیمات پایه و امنیتی وردپرس نیاز است که شما یک قالب برای سایت انتخاب و از طریق آموزش نصب قالب وردپرس آن را نصب کنید. در این قسمت آموزش گوتنبرگ وردپرس، پلاگین yoast هر مشکل سئو که مطلب شما داشته باشد را به شما میگوید و شما باید طبق کارهایی که به شما میگویند انجام دهید تا مطلب شما چراغ سبز را بگیرد. پس از نصب و راه اندازی وردپرس باید تنظیمات پایه و اصلی وردپرس را انجام دهید. کاری که میتوانید انجام دهید این است که اسم قالبی که میخواهید نصب کنید یا قبلا نصب کردهاید را در گوگل جستجو کنید و یا حتی اگر در همان صفحه دانلود قالب قسمت نظرات است نگاه کنید ببینید آیا از سئو این قالب راضی هستند یا خیر.
 
آمار نشان داده است وردپرس در سر تا سر جهان در حال استفاده است و این آمار 35 درصد از سایت های جهان را شامل می شود که در ایران بیشتر است و این آمار هر روزه در حال افزایش است. بنابراین طراحی سایتی که بخوبی در انواع صفحه نمایش نشان داده شود اهمیت ویژه ای دارد. اگر وب سایتی مد نظر شماست و دوست دارید خود شما این سایت را طراحی و ایجاد کنید اما آموزش گوتنبرگ وردپرس چون کد نویسی بلد نیستید و به همین خاطر بیخیال آن شده اید و به همچین چیزی دیگر فکر نمیکنید باید بگم که نگران نباشید چون وردپرس نیازی به کد نویسی ندارد و شما بدون هیچ دانشی از کد نویسی حتی یک خط ساده می توانید سایت خود را راه اندازی کنید. با آموزش وردپرس می توانید به صورت پروژه محور و کاملا حرفه ای طراحی سایت انجام دهید.آموزش تصویری وردپرس ، برای اولین بار به صورت پروژه محور و آموزش مقدماتی تا پیشرفته وردپرس ، در کلیک سایت تهیه شده است.وردپرس از CMS های مشهوری است که از مزایای آن ،ساخت سایت در کمترین زمان ممکن و آموزش سریع وردپرس می باشد.جهت آموزش wordpress از پایه تا حرفه ای ، از آموزش های تصویری وردپرس در سایت استفاده نمایید.
 
را با وردپرس بسازید.علاوه بر وردپرس ، آموزش جوملا نیز جهت دانلود قرار داده شده است.توجه نمایید که آموزش وردپرس بر اساس آخرین متودها و نسخه های تهیه شده است و با این آموزش ها ، وردپرس را کاملا مسلط خواهید شد. همان طور که در جلسه قبل اشاره شد سه روش برای بررسی آمار وردپرس وجود دارد. اینکار به شما اجازه می دهد تا قبل از اینکه سایت خود را منتشر کنید، ایرادات آموزش گوتنبرگ وردپرس و یا مراحل طراحی را بصورت کامل پیاده سازی نموده و در پایان یک نسخه از وب سایت خود را روی بستر اینترنت منتشر کنید. در ادامه لیست و توضیحات آموزش وردپرس را بصورت مرحله به مرحله بیان نمودیم. یا گاهی دورههایی دیده میشوند که به دلیل عدم تسلط مدرس، مفاهیم سطحی یا حتی به اشتباه بیان میشوند. مثلا اگر شما قصد ارائه خدمات هاست و دامنه را دارید طبیعتا باید از سیستم WHMCS استفاده کنید چرا که امکانات بیشتر و تخصصی تری برای این نوع سیستم ها ارائه خواهد کرد.
 
هر دوی این افزونهها امکانات کاملی ارائه میکنند و تقریبا برای هر نوع سایت فروشگاهی میتوان از آنها استفاده کرد. در پایان این دوره ها دانشجویان به تسلط کامل در طراحی هر نوع سایت خواهند رسید. مدیریت محتوا از تولید محتوا در نوشته ها و برگه ها شروع می شود و با یادگیری دسته بندی و مدیریت کامل آموزش گوتنبرگ وردپرس آن ها به تسلط در این بخش خواهید رسید. بنابراین یادگیری مهارت طراحی سایت وردپرسی که محبوبیت بالایی دارد، نوید شغلی با سود و امنیت بالا را برای شما خواهد داشت. منظور ما از متغیرها همان پارامترهایی هستند که وقتی از آنها در قالب کلی استفاده کنید، برای هر مطلب تغییر میکنند، مثلا وقتی در قالب کلی عنوان از متغیر title استفاده میکنید، برای هر مطلب این متغیر همان عنوان مطلب را که در ویرایش مقاله نوشته شده استفاده میکند. اگر در ابتدا بخواهید تنها در حد یک قالب آماده سایت را راه اندازی نمایید و پیکربندی های وردپرس معمولی بر روی آن داشته باشید, عموماهزینه ها بین 1 میلیون تومان تا 5 یا 6 میلیون تومان میتواند متغیر باشد. زیرا تمامی مطالب شما در این بخش وجود دارد و اگر بخواهید نوشته ای درون سایت منتشر کنید باید وارد این بخش شوید .
مجله خبری زومیت بازدید : 39 زمان : نظرات (0)
آموزش وردپرس و یادگیری آن کار پیچیده ای نبوده و هرکسی می تواند به راحتی از پس آن بر آید و شروع به طراحی سایت کند. به کمک این دوره تصویری که در 25 جلسه اصلی و 15جلسه مکمل تنظیم شده است بهترین مسیر را برای یادگیری وردپرس پیش رو خواهید داشت. چرا که هر سیستم مدیریت محتوا برای یک کار ساخته شده است. در بخش های تخصصی این پکیج، دوره های افزایش امنیت، افزایش سرعت و مواردی مثل این که هر متخصص وردپرس نیاز دارد ارائه می شوند. معرفی و آموزش کار با بخش های ظاهری مثل قالب سایت، منوها و ابزارک ها ارائه می شود. برنامه نویسان ارشد ما با بیش از 10 سال تجربه حرفه ای در این زمینه آموزش ثبت نام وردپرس سعی داشته اند در این پکیج با زبانی صریح و ساده، قدم به قدم آموزش های کاربردی را به علاقمندان این حرفه آموزش دهند و این مسئله را رسالت خود در جهت ارتقا سطح طراحی وب در کشور عزیزمان ایران میدانند. پس از این قسمت به سراغ طراحی بخش نوشته ها یا همان مطالب و مقالات سایت خواهیم رفت . آموزش وردپرس ویادگیری کار با آن بسیار ساده است و افراد بسیار زیادی توانسته اند از طریق آن وب سایت های شخصی و یا سایت های شرکتی و فروشگاهی خود را راه اندازی نمایند. حالا که کار طراحی تمام شده است، برای انتشار سایت روی بستر اینترنتی باید یک هاست و دامنه انتخاب کنید و سپس از طریق آموزش انتقال سایت از لوکال به هاست آن را از کامپیوتر شخصی به هاست اینترنتی منتقل کنید.
 
سپس باید یک دیتابیس در MY SQL بسازید و سپس اطلاعات آن را در وردپرس انتقال دهید ازاین طریق وردپرس به دیتابیس متصل می شود وعملیات ارسال مطالب و نظرات و.. برای افزایش امنیت وردپرس نیز همواره پلاگین های آن را از طریق آموزش بهروز رسانی افزونه ها Update نگهدارید. آموزش ثبت نام وردپرس با شناخت بخش های مختلف می توانید از امکانات وردپرس بهتر استفاده کنید. وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای رایگان است که با استفاده از آن می توانید خیلی سریع و ساده و بدون یک خط کدنویسی طراحی سایت ها و فروشگاه های اینترنتی خیلی حرفه ای را انجام دهید، امروزه هر کسب و کاری نیاز به یک طراح سایت حرفه ای دارد، همچنین طراحان سایت هم اکنون درآمدهای 50 میلیونی به بالا دارند🤑شما هم می توانید با دوره رایگان آموزش وردپرس آکادمی وبکیما طراحی سایت را فرا بگیرید و به کسب درآمد از اینترنت بپردازید. محتوای ثابت همچون تماس با ما، صفحه استخدام و…
 
حال که با مفاهیم پایه وردپرس آشنا شدید، لازم است یک نسخه از وردپرس را روی کامپیوتر شخصی نصب کنید. بنابراین به یاد داشته باشید که دامنه رایگان و هاست رایگان و ساخت سایت رایگان را تنها برای تست و آزمایش های خود در نظر بگیرید و حتما در زمان های جدی تر نسبت به ثبت رسمی و به نام خودتان اقدام نمایید. یکی از مهمترین اقداماتی که در ابتدا باید برای داشنن سایت و آموزش ثبت نام وردپرس در دسترس بودن آن انجام دهید, انتخاب یک نام مناسب برای سایت (Domain) و ثبت آن برای مدتی مشخص میباشد. یکی از موارد بسیار کاربردی که شاید هر سایتی به آن نیاز داشته باشد، فرم ها هستند. با آموزش رایگان وردپرس، سایتی داینامیک و پویا طراحی می کنید که به راحتی می توانید محصولات و خدمات خود را در دنیای اینترنت به اشتراک گذاشته و کسب درآمد کنید. با توجه رشد دنیای دیجیتال، داشتن وب سایت کلیک کنید برای هر کسب و کارمسئله ای حیاتی است. یکی از اقدامات مهمی که مدیران سایت انجام می دهند، بروز نگهداشتن اطلاعات در زمینه های مختلف طراحی سایت همچون وردپرس است. بکاپ گرفتن از اطلاعات وردپرس یکی از اقدامات پیشگیرانه اساسی در آموزش کار با وردپرس می باشد. این سیستم یکی از محبوب ترین سیستم های مدیریت محتوا است و در حال حاضر بیشترین تعداد استفاده در بین انواع سیستم ها را دارد. اما قبل از همه یک توضیح خیلی مختصر در مورد وردپرس برای دوستانی که پیش زمینه ای از این سیستم ندارند خواهم داد تا در درک بیشتر آموزش کمکی کرده باشیم..
 
اما در وردپرس باران قبل از شروع آموزش WordPress یک چشم انداز برای مراحل نصب وردپرس معرفی می کنیم. آموزش WordPress سایت وردپرس باران در 40 جلسه کامل به صورت کاملا رایگان در اختیار شما قرار گرفته است. شما میتوانید با نصب و راه اندازی وردپرس بر روی هاست و یا سیستم خود از امکانات این CMS (مخفف Content Management System) بصورت کاملا رایگان استفاده کنید. آموزش ثبت نام وردپرس در این دسته بندی، ما به شما یاد می دهیم که چطور وردپرس را بصورت رایگان در کمتر از یک هفته یاد بگیرید. چطور در کمتر از 5 دقیقه و بدون کدنویسی یک سایت حرفه ای طراحی کنیم و مدیریت آن را برای رسیدن به بازدید بالا و کسب درآمد یاد بگیریم؟ شروع کنید: از صفر شروع کنید و یاد بگیرید بدون کدنویسی و در کمتر از 5 دقیقه یک سایت راه اندازی کنید. همچنین در صورت وجود هرگونه ابهام یا سوال میتوانید از طریق شماره تماس های موجود در سایت با ما در ارتباط باشید. پس از انتخاب قالب باید ابزارهای لازم را از طریق پلاگین ها اضافه کنیم.
مجله خبری زومیت بازدید : 30 زمان : نظرات (0)
در انتها توجه شما را به دیگر مجموعه های آموزش پیشخوان وردپرس آموزشی ویدیویی که در سایت منتشر می شوند هم جلب می کنیم. تعداد افزونه های موجود در وردپرس به قدری زیاد بوده که برای انجام هر نوع ایده در ذهن شما، پلاگینی طراحی و منتشر شده است. البته با توجه به پیش بینی انتشار آن در وب تمام تلاشم رو برای مختصر و مفید بودن اون انجام دادم.
 
این مقاله مدت زیادی است که در دست تدوین بوده و مطالبی که در آن مطرح شده حاصل تحقیقاتی بوده که ما طی سفر طولانی خود در سئو داشته ایم. اگر دقت کرده باشید، در این آموزش پیشخوان وردپرس مقاله چند بار نام وردپرس، برای ایجاد یک سایت فروشگاهی مطرح شد. محصولات فیزیکی از مدت ها قبل، چه برای خرید و چه برای فروش، بسیار طرفدار داشته است و محصولات مجازی که در چند سال اخیر، پا به عرصه فروش گذاشته است از محصولات فیزیکی نیز پر طرفدارتر شده است. این کتاب در 8 فصل به طور کامل به مواردی نظیر نصب وردپرس ، جستجو در داشبورد وردپرس، کار با سایت وردپرس، مدیریت SEO و رسانه های اجتماعی، شخصی سازی وب سایت، استفاده از افزونه های مختلف، استفاده از شبکه چند سایته و غیره می پردازد. 
 
دوره جامع آموزش وردپرس، یک دوره رایگان از گروه آموزشی لرن نیکو می باشد که شما در آن از صفر تا صد وردپرس را بصورت کامل از نصب و راه اندازی تا استفاده را یاد می گیرید. قبل آموزش پیشخوان وردپرس از هرکاری باید بدانید، محصولی که قصد فروش آن را دارید فیزیکی است یا مجازی که در ادامه مقاله، آن ها را توضیح می دهیم. در جلسه 23 از دوره آموزش تصویری وردپرس، 2 روش آپدیت افزونه وردپرس از پیشخوان و آموزش آپدیت دستی افزونه وردپرس را ارائه می دهیم. ما در این مقاله قصد داریم، آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی با وردپرس را بطور کامل برای شما توضیح دهیم. پس با آموزش رایگان ساخت فروشگاه اینترنتی با وردپرس با ما همراه باشید. البته به احتمال زیاد در آینده بخش پیکج دوم رو که مجموعه حرفه ای آموزش مدیریت وردپرس هست رو در همین وب سایت منتشر خواهم کرد. هدف از تهیه این پیکج ویدیویی آموزش سیستم مدیریت محتوای وردپرس، کاهش زمان مصرف شده برای آموزش کار با وردپرس به مشتریان بوده که با توجه به کیفیت این مجموعه اون رو برای دانلود عموم پارسی زبانان روی وب منتشر می کنم.
 
در زیر به برخی از کتاب های آموزش وردپرس که به صورت الکترونیکی منتشر شده و در دسترس می باشند، اشاره شده است. امیدوارم این مجموعه کار شما رو برای آموزش وردپرس راحت تر کرده باشه. البته تعدادی از صاحبان کسب و کار فیزیکی، ترجیح میدهند که به خاطر نداشتن دانش کامپیوتر و آموزش پیشخوان وردپرس سختی هایی که ممکن است در حین طراحی فروشگاه اینترنتی با وردپرس برای آن ها پیش آید، طراحی و ساخت فروشگاه اینترنتی وردپرسی خود را به دست متخصصان این حوزه بدهند. برای طراحی فروشگاه اینترنتی با وردپرس، به یک دامنه و هاست نیاز دارید که بتوانید سایت خود را به صورت آنلاین در آن بنا کنید. 
 
در این آموزشگاه آموزش های متنوعی از قبیل آموزش وردپرس، آموزش طراحی سایت با وردپرس، آموزش طراحی قالب سایت و غیره از پایه تدریس شده و دانشجویان مهارت های زیادی در این دوره ها کسب می نمایند. ما برای تهیه و تدوین این دوره آموزشی ماه ها زمان گذاشته ایم تا بهترین آموزش وردپرس فارسی را برای شما آماده کنیم. با اطمینان بر اساس تجربیات شخصی و نمونههای مشاهده شده به جرأت میتوانم آموزش پیشخوان وردپرس این اطمینان را به شما بدهم به دلیل انعطاف بالایی که سیستم مدیریت محتوای وردپرس دارد با استفاده از آن قادر خواهید بود تا اقدام به راهاندازی هر نوع وبسایتی با هر امکاناتی که میخواهید بکنید اما اگر بخواهیم وردپرس را با زبان حرفه ایی تر تعریف کنیم ردپرس عبارت است از یک بسته نرمافزاری متن باز و رایگان تحت وب که در دسته CMS ها میباشند قرار دارد.
 
همانطور که اشاره شد وردپرس به صورت رایگان و متن باز آموزش پیشخوان وردپرس میباشد که جزو دسته نرمافزارهای دنیای آزاد میتوان آن را قرار داد. این کتاب الکترونیکی به دلیل ارائه توضیحاتی جامع در زمینه گسترش عملکرد وب سایت، در لیست بهترین کتاب های آموزش وردپرس قرار گرفته است.
مجله خبری زومیت بازدید : 26 زمان : نظرات (0)
اجازه بدهید چند نکته در مورد مباحث فنی هم خدمت شما عرض بکنم. همان گونه که ویکی پدیا میگوید: یکی از قابلیتهای مورد انتظار کاربرانی که یک مطلب را میخوانند آموزش ویژوال کامپوزر به صورت حرفه ای اینست که بتوانند در آن دیدگاه بگذارند. اگر نمی خواهید برای طراحی سایت خودتان هزینه های زیادی را انجام بدید و بعد از آن هم برای هر تغییری نیاز به طراح سایت داشته باشید می توانید این دوره را از آکادمی وبکیما دنبال کنید و طراحی سایت با وردپرس را از ابتدا و قدم به قدم یاد بگیرید. برای مشاهده این جلسه از آموزش رایگان وردپرس به لینک زیر مراجعه نمایید. برای مشاهده جلسه دوم از تنظیمات وردپرس به لینک جلسه 18 از دوره آموزش کامل وردپرس مراجعه نمایید. در این صفحه مانند مرحله قبل، تمامی افزونهها را انتخاب نمایید و از طریق بخش (کارهای دستهجمعی) گزینه (Activate) را انتخاب نمایید. سایتهایی که کاربران آموزش ویژوال کامپوزر به صورت حرفه ای در آنها خرید انجام میدانند، کاربران را از درون سایت به سمت درگاه پرداخت بانکهای آنلاین هدایت میکردند، در این زمان اگر SSL وجود نمی داشت، رمزگذاری اطلاعات کارت و حساب کاربر انجام نمی شد و هکرها میتوانستند اطلاعات حسابها را استخراج کرده و به سرقت ببرند.
 
البته لازم است قبل از مشاهده آن دوره شما با وردپرس کامل آشنا شده باشید و این دوره رایگان را سپری کرده باشید. وقتی ما عبارت را وارد میکنیم در قسمت پایین تر آن که نوشته شده است analysed SEO آنجا به ما میگوید که چه کارهایی باید برای سئوی مطلب انجام بدهیم. سئو وردپرس با افزونه Yoast SEO نیازمند آموزش کامل تری بود که میخواهم در مقاله دیگری آن را کاملا برای شما توضیح دهم، آموزش ویژوال کامپوزر به صورت حرفه ای البته باید توجه کنید که همواره آموزشهای سئو در سایت ، در دستیار سئوی مانگو به صورت کامل تری ارائه خواهد شد. اولین ویژگی ای که باید قالب سئو شده داشته باشد این است که واکنش گرا باشد یعنی در صفحات موبایلی، دسکتاپی یا تبلت، نمایش خاص به آن صفحه را داشته باشد که اصطلاحاً به آن واکنش گرا یا ریسپانسیو میگویند. این پلاگین سئو کارهای معمول سایتتان برای بالا بردن سرعت سایت را انجام میدهند.
 
 این موضوع تا قبل از کرونا جدی گرفته نمی شد اما در دوران کرونا قدرت کسب و کارهای اینترنتی برای همه آشکار شد. اگر تا به حال به این موضوع فکر نکرده اید مشکلی نیست ولی باید امروز از این موضوع مطلع میشدید و بین یکی ازین دو انتخاب میکردید. هر چند وقتی از توضیح متای سفارشی استفاده میکنید، میتوانید توضیحات بهتری بنویسید که کاربران را مجاب کند بین نتایج جستجو روی سایت شما کلیک کنند. آموزش ویژوال کامپوزر به صورت حرفه ای به این معنی که برای آموزش کار در هر بخش کلیه آموزش ها با تصویر و توضیح کامل ارائه می شوند. افزونه نام برده دو گزینه برای کنترل این بخشها در اختیار شما قرار میدهد. پیشنهاد ویژه وردپرس باران نیز بهینه سازی سایت وردپرس با استفاده از روش های این دو جلسه از ابتدای شروع آموزش کامل وردپرس می باشد.
 
در هر دو جمله کلمه کلیدی صفحه را به کار ببرید. قسمت اول title صفحه است. در قسمت دوم یعنی قسمت بعدی از وردپرس چیست؟ و سپس دوره آموزشی رو شروع کردیم، این دوره از پایه یعنی صفر شروع میشه یعنی ما فرض رو بر این گذاشتیم که شما هیچ آشنایی قبلی با وردپرس ندارید، ادامه دادیم تا سطح پیشرفته و حرفه ای رو برای شما آموزش دادیم(تا مرحله مقدماتی رایگان هست و مرحله پیشرفته و حرفه ای با آموزش ویژوال کامپوزر به صورت حرفه ای خرید دوره برای شما نمایش داده میشوند). سعی شده است تا بهترین آموزش وردپرس رایگان فارسی در این دوره شامل 25 جلسه اصلی ارائه شود. در هر صورت، کاربرد اصلی نقشه سایت اینست که گوگل سریع تر از هر زمانی آدرسهای جدید و تغییرات را شناسایی کرده و آنها را در خزنده خود کرول Crawl کند. افزونه Yoast SEO در نسخه تجاری در بخش مطالب به کاربر نشان میدهد که هر مطلب چقدر لینک دریافت کرده و اینکه چه تعداد لینک خارجی و داخلی دارد.
مجله خبری زومیت بازدید : 100 زمان : نظرات (0)
با طراحی متفاوت ظاهر سایت برای دورههای رایگان، به راحتی میتوانید از بخش سمت راست صفحه به تمامی دروس دسترسی داشته باشید و آموزش وردپرس را درس به درس آموزش وردپرس روی لوکال هاست دنبال کنید. در آکادمی کسب و کار اینترنتی وبکیما و در بخش آموزش وردپرس، شما از صفر یاد میگیرید که از کجا وردپرس را دانلود کنید و حتی بدون نیاز به خرید هاست و دامین سایت تون رو روی کامپیوتر شخصی خودتون راه اندازی کنید! سایتهای کوچک، وبلاگی و شخصی همگی از طریق یک منو، برچسب گذاری مقالهها و برخی موارد دیگر به راحتی توسط خزندهها خزش شده و ایندکس میشوند. سپس از طریق بخش (بارگذاری پوسته) فایل فشرده قالب را آپلود و نصب کنید. پوستهها بروید و بر روی (افزودن پوسته تازه) کلیک کنید. روی آنها کلیک میکنیم و هر کدام را که خواستیم و صلاح دانستیم در نقشه سایت نمایش داده شود و در گوگل ثبت شود فعال میکنیم.
 
 گوگل در هر صورت دوست دارد توضیحات متا را نمایش دهد. به یاد داشته باشید که هر پستی که تگ کنونیکال یک پست (پست اصلی) را داشته باشد فقط در اختیار کاربران است و گوگل و بینگ به آموزش وردپرس روی لوکال هاست این پست که تگ کنونیکال پست اصلی را با خودش دارد توجهی نمیکنند و آن را ایندکس نخواهند کرد. تا حالا یک سری تنظیمات تکنیکال را روی سایت وردپرسی خود انجام دادیم که سایت ما یک حالت قوی تکنیکال داشته باشد اما حالا میرسیم به محتوا. در صورتی که سوالی در رابطه با محصولات بود نیز می توانید با شرکت واحد فروش تماس بگیرید تا همکاران بنده شما را راهنمایی نمایند. معمولا یک قالب وردپرس که برای سئو بهینه نیست چندین فایل سی اس اس یا جاوا اسکریپت را فراخوانی میکند که این برای سئو خوب نیست و سرعت سایت را پایین میآورد.
 
بخشی از مطالب جلسه 6 آموزش وردپرس رایگان فارسی: روش کار برای نصب وردپرس در دایرکت ادمین دقیقا مشابه نصب در سی پنل می باشد. اگر در نسخههای قدیمی مقالههای سئو جستجویی کنید، چندان نامی از Yoast SEO نمی بینید، حال این افزونه به تنهایی بخشی مهم از سئوی وردپرس را مدیریت میکند، پس فکرش را بکنید وقتی یک چهارم سایتهای دنیا وردپرسی هستند و از این افزونه های سئو استفاده میکنند، آن زمان متوجه اهمیت کار تیم Yoast یا تیم Aio SEO Pack خواهید شد.
 
 توجه: در افزونه یوست Yoast اگر آموزش وردپرس روی لوکال هاست از توضیح متا استفاده نمی کنید موتور جستجو کلید واژه را در نوشته شما پیدا خواهد کرد و به طور خودکار یک رشته را به ان متصل خواهد کرد که به شما یک کلمه بولد شده یا دو کلمه در صفحه نتیجه خواهد داد. در اینجا باید کلمه کلیدی صفحه را وارد کنیم. فرض من بر این است که شما افزونه یواست را نصب کردهاید، یک مطلب نوشتهاید و میخواهیم یک صفحه سایتمان را برای کلمه کلیدی بهینه بکنیم. در خود url صفحه حتماً کلمه کلیدی به آموزش وردپرس روی لوکال هاست کار برود که من پیشنهاد میکنم از معادل انگلیسی کلمه استفاده بکنیم و مشکلی از این بابت پیش نمیآید. برای همین پیشنهاد میکنیم افزونهای نصب کنید که کاربران را از دیدگاههای جدید در مقاله مطلع میکند. این مقاله مدت زیادی است که در دست تدوین بوده و مطالبی که در آن مطرح شده حاصل تحقیقاتی بوده که ما طی سفر طولانی خود در سئو داشته ایم.
 
تا این مراحل طی شود؟ برای معرفی کردن یک برگه به عنوان نسخه اصلی و متعارف (شناخته شده) باید تگ کنونیکال Canonical یعنی آدرس همین پست اصلی را به نسخه های فرعی آن اضافه کنیم تا موتور جستجو بتواند نسخه اصلی را از فرعی شناسایی کند. همان طور که در بسیاری آموزش وردپرس روی لوکال هاست از سایت ها دیده ایم، گاهی هنگام پر کردن فرم ها از ما یک سوال امنیتی پرسیده می شود. 19. نصب افزونه امنیتی در آموزش وردپرس (بخش اول). جزئی ترین راهکارهای سئوی سایت تا بروز ترین نکات امنیتی را در راست چین وردپرس بخوانید و وب سایت خود را بهینه کنید. تا واقعا با دیدن این دوره حرفی برای گفتن داشته باشید و به یک طراح وردپرس حرفه ای تبدیل شوید. چرا باید این کدها رو بنویسیم چون ما کدهای راستچین رو داخل فایل rtl نوشتیم که حالت چپ چین هم داخل فایل style هست هر دو بخش خونده میشه حالا لازمه به مشخص کنیم که فقط فایل rtl رو بخون البته اون موراید که مشخص کردیم رو فقط از rtl بخون. 
 
حال اگر من بخوام عملیات راستچین کردن این بخش رو انجام بدم کدهای لازم رو داخل فایل rtl.css به این صورت باید بنویسم. شاید در نگاه اول نیاز به مهارت های کدنویسی آموزش وردپرس روی لوکال هاست و ویرایش کدهای قالب برای اضافه کردن فونت ها داشته باشید. اگر در تاریخ اینترنت جستجویی کوچک انجام دهیم میبینیم که برخی سایتها فقط برای خاطرنشان کردن اهمیت امنیت و همچنین خیال راحتی کاربران از SSL استفاده میکردند. اکنون بیشتر سایتهای دنیا بدون www در اینترنت ظاهر میشوند چون نیازی به www نیست.
مجله خبری زومیت بازدید : 37 زمان : نظرات (0)
بنابراین سایتهای زیادی اکنون از SSL استفاده میکنند آموزش وردپرس فارسی رایگان تا از جریمههای گوگل و بینگ در امان باشند و هم اینکه کاربران خود را از دست ندهند. معرفی شد تا کاربران بتوانند از آن برای مشخص کردن نسخه اصلی بین چند کپی از یک محتوا استفاده کنند و از جریمههای موتور جستجو مبنی بر محتوای تکراری در امان باشند. چه مدت زمانی لازم است تا دوره آموزش رایگان وردپرس را به اتمام برسانم؟ در این صورت تنها زمانی مشکل پیش میآید که دسته بندی شما دارای صفحه بندی نباشد. دوم برای رتبه بندی کلید مقاله باید حجم مناسب کلید واژه را در خود داشته باشد و اینجاست که کار خراب میشود؛ کامنتها غلظت و حجم کلید واژه شما را خراب میکنند.
 
 برای راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی و راه اندازی یک سایت شما به 3 مورد اصلی نیاز دارید، مورد اول باید یک نام دامنه خوب برای سایت خود انتخاب کنید (می توانید از مقاله راهنمای انتخاب نام دامنه مناسب برای انتخاب نام دامنه خودتون استفاده کنید) ، مورد دوم انتخاب یک هاست برای میزبانی سایت تان است ( مقاله 10 شرکت هاستینگ برتر ایران برای انتخاب یک هاست خوب را از دست ندهید) که برای انتخاب نام دامنه و انتخاب یک هاست خوب خواندن مقالاتی که پیشنهاد دادیم کفایت می کند. در اینجا مورد دوم این آموزش وردپرس فارسی رایگان است که قالب شما سرعت بالایی را داشته باشد و برای سئو بهینه باشد. طراحان قالب وردپرس همراه با قالبی که ارائه میدن برخی روی همون قالب یعنی در مدیریت امکان درون ریزی دارن که با یک کلیک به راحتی محتوای سایت پیشنمایش روی سایت شما پیاده سازی میشه و سایتتون دقیقا شبیه به پیشنمایش اصلی قالب میشه. اگر قالب شما هم به این صورت باشه حتما داخل پکیج قالبتون فایل درون ریزی برای اسلایدر هم وجود داره که یه فایل زیپ هست , بعد از نصب رولیشن اسلایدر در مدیریت یه گزینه به با اسم افزونه به منو های پیشخوان افزوده میده باید برید به اون قسمت و روی گزینه ایمپورت کلیک کنید , یه پنچره باز میشه که از شما یه فایل می خواد آپلود کنید .
 
برای آموزش کار با وردپرس در جلسه 8 و آشنایی کامل با منو های پیشخوان به لینک زیر مراجعه نمایید. توجه داشته باشید این دو ابزار از هر کدوم استفاده کنید فرقی نمی کنه , زمانی که با این ابزارها کدها رو نگاه می کنید مثلا دارید کدهای لوگو رو نگاه می کنید آموزش وردپرس فارسی رایگان داخل بخشی که کدها رو نشون میده نوشته که مثلا سی اس اس مربوط به اون قسمت داخل چه فایلی نوشته شه و در چه خطی هست. حال شما به یه ابزار دیگه نیاز دارید که با استفاده از اون کدهای لازم رو بررسی کنیم. 
 
دوره آموزش فارسی شامل مباحث زیر می باشد که به تفصیل در جلساتی جداگانه مورد بررسی قرار می گیرند. همچنین می توانید در سایت خود بخش فارسی سازی اختصاصی راه اندازی کنید و قالب ها رو به صورت ختصاصی برای مشتریان خود ترجمه کنید که هزینش با قالب های عمومی فرض خواهد کرد. در این جلسه آموزش WordPress کار با وردپرس به صورت اختصاصی به دایرکت ادمین پرداخته ایم. آموزش وردپرس و دوره آموزش طراحی سایت بدون کدنویسی با استفاده از سیستم مدیریت محتوای وردپرس را در این بخش از آکادمی دیجیتال مارکتینگ وبکیما برای شما عزیزان آماده کرده ایم. هرگونه انتقاد یا پیشنهادی در مورد دوره دارید یا اگر در آموزش وردپرس فارسی رایگان  قسمتی از طراحی سایت با وردپرس سوالی دارید در بخش دیدگاه های سایت سوالات و مشکلات خود را مطرح بفرمایید تا در اسرع وقت پاسخگوی شما عزیزان باشیم. همیشه یکی از دغدغههای مدیر سایت اینست که به آموزشهای صحیح سئو دسترسی داشته باشد تا بتواند سایت خودش را بهینه سازی کند.
 
موتورهای جستجو جایگاه کلمه کلیدی را بررسی میکنند، هر چقدر کلمه در ابتدای جمله باشد به نظر تاثیر بیشتری روی سئوی عنوان خواهد داشت. اگر هم خواستید برای بررسی یک سری نکات می تونید قالب هایی که فارسی سازی شدن رو بررسی کنید و نحوه نوشتن کدها رو ببینید . افرادی که نتایج جستجو را بررسی میکنند، کلمات ابتدایی را زودتر میبینند. بعضی از شما ممکن است به جای این کار، از ریدایرکت استفاده کنید ولی شما کامنتها را بر روی پست قدیمی از دست داده اید که البته حاصل آن رنجش خاطر افرادی است که آموزش وردپرس فارسی رایگان وقت گذاشته اند و کامنت داده اند. به این معنی که برای آموزش کار در هر بخش کلیه آموزش ها با تصویر و توضیح کامل ارائه می شوند. این کار زیاد زیرکانه نیست. های پیشفرض وردپرس برای سئو مناسب نیست و کاری که ما باید انجام دهیم این است که آن را برای سئو بهینه کنیم. در واقع افزایش سئو وردپرس نیاز به آموزش دارد و همانند هر کاری که روزانه در اطراف ما انجام میشود نیازمند متخصص است. تمامی دروس این دوره از بخش سمت راست به ترتیب در دسترس شماست. در این صفحه مانند مرحله قبل، تمامی افزونهها را انتخاب نمایید و از طریق بخش (کارهای دستهجمعی) گزینه (Activate) را انتخاب نمایید.
مجله خبری زومیت بازدید : 165 زمان : نظرات (0)
بیشتر مشتریان انتظار دارند که بتوانند تجارت شما را از طریق اینترنت پیدا کنند. چه بخواهید محصولات خود را بصورت آنلاین بفروشید و چه بخواهید به سادگی اطلاعاتی درباره کسب و کار و جزئیات تماس خود ارائه دهید ، داشتن یک وب سایت تقریباً ضروری است.
 
بهتر است قبل از شروع ایجاد وب سایت ، به آنچه می خواهید با وب سایت خود بدست آورید فکر کنید. تحقیق در مورد وب سایت های رقبا می تواند به شما کمک کند تا ایده روشنی برای آنچه که برای شما بهتر است ، بدست آورید.
 
برای ایجاد یک وب سایت ، شما باید 4 مرحله اساسی را دنبال کنید.
 
1. نام دامنه خود را ثبت کنید
نام دامنه شما باید محصولات یا خدمات شما را منعکس کند تا مشتریان بتوانند از طریق موتور جستجو به راحتی تجارت شما را پیدا کنند. همچنین ممکن است مشتریان شما انتظار داشته باشند نام دامنه شما مشابه نام تجاری شما باشد.
 
از نام دامنه شما برای آدرس ایمیل شما نیز استفاده خواهد شد. در حالی که می توانید از آدرس ایمیل رایگان مانند hotmail استفاده کنید ، ارسال ایمیل از آدرس کسب و کار حرفه ای تر به نظر می رسد.
 
برای ثبت نام دامنه خود ، باید یک ثبت کننده معتبر پیدا کرده و هزینه ای را پرداخت کنید. ثبت کنندگان معتبر سازمانهایی هستند که توسط auDA ، مدیر نام دامنه استرالیا ، مجاز به ارائه خدمات به افرادی هستند که می خواهند نام دامنه جدیدی ثبت کنند ، نام دامنه موجود خود را تمدید کنند یا در نام دامنه خود تغییراتی ایجاد کنند.
 
درباره ثبت نام دامنه خود بیشتر بخوانید.
 
به یاد داشته باشید که چه زمانی نام دامنه شما نیاز به تمدید دارد تا منقضی نشود. اجازه دادن به پایان دادن به نام دامنه شما می تواند تجارت شما را در معرض مجرمان سایبری قرار دهد. در مورد خطرات نام دامنه های رها شده از مرکز امنیت سایبری استرالیا بیشتر بخوانید.
 
2. یک شرکت میزبانی وب پیدا کنید
برای دریافت نام دامنه خود در اینترنت باید یک شرکت میزبانی وب پیدا کنید. اکثر ارائه دهندگان عمده خدمات اینترنتی خدمات میزبانی وب را ارائه می دهند. آنها همچنین می توانند چندین آدرس ایمیل به شما ارائه دهند.
 
هزینه های ماهانه میزبانی وب بسته به اندازه وب سایت شما و تعداد بازدید شما متفاوت است.
 
3. مطالب خود را آماده کنید
به این فکر کنید که می خواهید مشتریانتان از طریق وب سایت شما بتوانند انجام دهند. این به شما کمک می کند که بخش یا صفحه ای را که می خواهید بگنجانید. در نظر بگیرید که مشتریان شما چه اطلاعات یا معاملاتی را می خواهند و از ساختاری سایت اطمینان حاصل کنید تا یافتن و انجام کارهای مورد نیاز را برای آنها آسان کند.
 
همانطور که ممکن است برای طراحی سایت خود یک متخصص حرفه ای استخدام کنید ، ممکن است بخواهید برای نوشتن و ساختن مطالب خود ، یک متخصص را نیز استخدام کنید.
 
وب سایتی که به خوبی طراحی شده و استفاده از آن برای مشتریان آسان باشد ، به برجسته بودن تجارت شما کمک می کند. داشتن مطالب و تصاویر مرتبط و مناسب به مشتریان کمک می کند محصولات و خدمات شما را درک کنند و باعث می شوند با خرید از مشاغل شما احساس راحتی کنند.
 
4. وب سایت خود را بسازید
شما می توانید وب سایت خود را بسازید یا یک توسعه دهنده وب حرفه ای آن را برای خود بسازید. وب سایت ها باید به روز باشند ، بنابراین مطمئن شوید که برای نگهداری مداوم برنامه ریزی می کنید.
 
برای ساختن وب سایت خود می توانید از یک بسته انتشار وب سایت استفاده کنید. این موارد شبیه پردازنده های کلمه هستند ، اما دارای ویژگی های داخلی برای تبدیل متن و تصاویر شما به محتوای وب و ارسال آن به وب سایت شما هستند.
 
اگر در کسب و کار آنلاین تازه وارد هستید ، داشتن شخص دیگری برای شما یک وب سایت ایجاد می کند. یک توسعه دهنده حرفه ای وب می تواند به سرعت سایت شما را بسازد و در زمینه طراحی موفق وب راهنمایی کند. اگر به دنبال داشتن یک فروشگاه آنلاین یا ارائه خدمات دیگر از طریق وب سایت خود هستید ، استخدام یک متخصص می تواند بسیار مفید باشد.
 
شما باید وب سایت خود را طراحی کنید تا به راحتی در تلفن های هوشمند و سایر دستگاه های تلفن همراه قابل استفاده باشد. بهینه سازی وب سایت شما برای استفاده از تلفن همراه به این معنی است که تعداد فزاینده افرادی که از تلفن و رایانه لوحی برای دسترسی به اینترنت استفاده می کنند می توانند از سایت شما در حالی که خارج از خانه هستند استفاده کنند.
 
نکات مفید برای ایجاد یک وب سایت
به آنچه مشتری های شما می خواهند بدانند فکر کنید ، نه فقط به آنچه می خواهید به آنها بگویید.
برای کمک به شما از افراد متخصص استفاده کنید. یک وب سایت غیرحرفه ای می تواند مشتریان را به طور بالقوه کنار بگذارد.
وب سایت خود را به طور مرتب به روز کنید ، به خصوص اگر اطلاعاتی در مورد قیمت خود داشته باشید.
اطمینان حاصل کنید که اطلاعات تماس شما صحیح است و یافتن آن برای مشتریان آسان است.
وب سایت خود را در مطالب بازاریابی خود تبلیغ کنید و آن را در کارت های کسب و کار خود بگنجانید.
دریابید که چگونه می توانید وب سایت خود را برای موتورهای جستجو مانند Google آسان پیدا کنید. به این بهینه سازی موتور جستجو (SEO) می گویند. یک توسعه دهنده وب می تواند در زمینه SEO برای وب سایت شما به شما کمک کند.
مجله خبری زومیت بازدید : 54 زمان : نظرات (0)
آخرین به روز رسانی در تاریخ 1 دسامبر 2020 توسط لوسی کارنی در ساخت وب سایت ها | نظرات {187}
پروژه های تحقیقاتی مستقل و بررسی های بی طرفانه ما بخشی از کمیسیون های وابسته تأمین می شوند ، بدون اینکه هزینه بیشتری برای خوانندگان ما تحمیل شود. بیشتر بدانید
 
یکی از رایج ترین سوالاتی که از خوانندگان می شنویم این است: "ساخت یک وب سایت چقدر هزینه دارد؟" ما اینجا هستیم تا به این س questionال پاسخ دهیم و به شما کمک کنیم پول خود را در جایی که مهم است قرار دهید.
 
پس از 10 سال بررسی همه چیز ، از سازندگان وب گرفته تا ارائه دهندگان خدمات میزبانی ، می توانید شرط بگذارید که ما همه اشتباهات معمول را مرتکب شده ایم - به این معنی که می توانیم برای اولین بار از آنها جلوگیری کنیم!
 
اول از همه ، بیایید یک بازی سریع انجام دهیم: فکر می کنید هزینه کدام وب سایت بیشتر است؟
 
سایت سفارشی گریز چگونه یک وب سایت هزینه می کند
وب سایت A
قالب رایگان wix هزینه یک سایت چقدر است
وب سایت B
squarespace نسخه آزمایشی رایگان هزینه وب سایت چقدر است
وب سایت C
چی حدس زدی؟ اگر وب سایت A را انتخاب کرده اید ، درست است - این یک سایت سفارشی است ، به این معنی که احتمالاً هزینه آن در حدود 5000 دلار است. دو طرح دیگر… drum roll لطفا… قالب وب سایت رایگان از سازندگان وب سایت های DIY Wix و Squarespace. با استفاده از این سازندگان ، ساخت یک وب سایت بدون تبلیغ حداقل 12 تا 13 دلار در ماه هزینه دارد.
 
تشخیص اینکه کدام طراحی هزینه بیشتری دارد فقط با دیدن آنها بسیار دشوار است ، که نشان می دهد هیچ راهی درست یا غلط برای ساختن وب سایت وجود ندارد. هزینه ساخت یک وب سایت در هر ماه با یک سازنده وب سایت در حدود 6 دلار است در حالی که استخدام یک طراح وب برای طراحی و ساخت یک سایت بیش از 10 هزار دلار هزینه دارد. همانطور که مشاهده کردید ، قبل از یادگیری نحوه ساخت یک وب سایت ، هزینه های مختلف را در نظر بگیرید.
 
هزینه ساخت یک وب سایت به طور معمول چقدر است؟
اگرچه به طور متوسط ​​ساختن یک وب سایت حدود 200 دلار هزینه دارد و هزینه نگهداری آن در هر ماه حدود 50 دلار است. اگر یک طراح یا توسعه دهنده استخدام کنید ، این تخمین بیشتر است - انتظار می رود هزینه ای در حدود 6000 دلار با هزینه مداوم 1000 دلار در سال داشته باشید.
 
ویژگی وب سایت
پیش پرداخت هزینه وب سایت
دامنه وب سایت
12 دلار - 60 دلار
میزبانی وب سایت
35 دلار - 600 دلار
گواهی SSL
0 دلار - 200 دلار
الگو یا قالب وب سایت
0 دلار - 200 دلار
عملکرد تجارت الکترونیکی
20 دلار - 24000 دلار
محتوای وب سایت
0 دلار - 5000 دلار
برنامه ها و ادغام ها
0 دلار - 100 دلار
سئو و بازاریابی
0 دلار - 90 دلار
برای ساخت وب سایت سه راه اصلی وجود دارد: استفاده از سازنده وب سایت ، ساخت با وردپرس یا استخدام طراح وب. اینکه شما کدام روش را انتخاب کنید تأثیر زیادی در هزینه وب سایت شما خواهد داشت. به عنوان مثال ، ایجاد محتوا با یک وب ساز رایگان است ، اما اگر از طراح وب استفاده می کنید هزینه آن بیش از 5000 دلار است.
 
سازندگان وب سایت معمولاً ارزان ترین روش ساخت وب سایت هستند. در حالی که وردپرس از نظر فنی یک پلتفرم منبع باز و رایگان است ، شما باید هزینه میزبانی ، تم ها و پلاگین ها و حتی کمک های حرفه ای یک توسعه دهنده را پرداخت کنید که می تواند هزینه کل شما را افزایش دهد.
 
استخدام یک طراح وب گرانترین گزینه است. واقع بینانه ، شما نمی خواهید برای یک طراح وب کمتر از 5000 دلار بپردازید ، در غیر این صورت ممکن است در نهایت نتیجه ناامید کننده ای کسب کنید که از آن راضی نیستید ، اما هنوز چند هزار هزینه برای آن پرداخت کرده اید.
 
شما باید روش مناسب خود را انتخاب کنید. استخدام یک طراح وب گران است ، اما مشکل فنی را از دست شما می گیرد. استفاده از سازنده وب سایت ارزان و آسان است ، اما همان سطح کنترل وردپرس را ندارید. وردپرس به شما امکان انعطاف پذیری می دهد ، اما وقت گیرترین و عملی ترین روش است.
 
ما در مورد هر گزینه شما را راهنمایی خواهیم کرد ، هزینه های مختلف را کشف خواهیم کرد و توضیح خواهیم داد که چگونه سوالات صحیح را بپرسید تا از پول خود بیشترین بهره را ببرید. آماده؟ بیا بریم!
 
بیشتر خواندن:
نمودار مقایسه سازنده وب سایت - برای سهولت تصمیم گیری ، بهترین سازندگان وب سایت را در کنار هم بررسی کنید
 
10 بهترین سازنده وب سایت - از نظرات تخصصی ما استفاده کنید تا به شما کمک کند تصمیم بگیرید کدام بستر مناسب شماست
 
ارزانترین سازندگان وب سایت - بیاموزید که چگونه یک وب سایت زیبا با بودجه بسازید
مجله خبری زومیت بازدید : 186 زمان : نظرات (0)
راه اندازی وب سایت شخصی خود بسیار آسانتر از آن است که فکر می کنید. هر روز بیشتر افراد می خواهند حضور آنلاین خود را داشته باشند. نیازی نیست که منحصراً به یک نمایه اینستاگرام ، یک صفحه فیس بوک یا یک حساب توییتر وابسته باشید.
 
چرا وب سایت خود را ایجاد نمی کنید؟
 
برای شروع ، بیایید نگاهی به رایج ترین سوالاتی که در گذشته از مبتدیان جاه طلب مانند خود شما دریافت کرده ایم ، داشته باشیم:
 
فهرست مطالب
آیا به مهارت های فنی احتیاج خواهم داشت؟
نحوه راه اندازی وب سایت: 5 مرحله برای شروع کار
3 راه محبوب برای راه اندازی وب سایت
در مورد نام دامنه چطور؟
طراحی و برنامه ریزی یک وب سایت
وب سایت های خوب چه عناصر مشترکی دارند؟
مراحل راه اندازی وب سایت
وب سایت شما فعال است حالا چی؟
آیا به مهارت های فنی احتیاج خواهم داشت؟
این به هدف وب سایت شما بستگی دارد. پیچیده ترین راه یادگیری نحوه کدگذاری HTML ، CSS ، JavaScript و PHP است - اصول تقریباً هر وب سایت.
 
اما این تنها راه ایجاد یک وب سایت نیست: حتی اگر با جنبه فنی کار کاملاً آشنا نباشید ، به راحتی می توانید یک وب سایت خوب راه اندازی کنید.
 
اما چگونه؟
 
با استفاده از سازنده وب سایت. اگر می توانید از Word ، Facebook یا PowerPoint استفاده کنید ، بدون هیچ مشکلی می توانید از این ابزارها استفاده کنید. این سیستم عامل های آسان برای ویرایشگر بصری ، میزبانی را ارائه می دهند و می توانید از طریق آنها یک نام دامنه دریافت کنید: یک فروشگاه واحد.
 
نحوه راه اندازی وب سایت: 5 مرحله برای شروع کار
بیشتر پروژه های وب سایت این مراحل را طی می کنند:
 
برای ساختار و محتوای وب سایت خود برنامه ریزی کنید
ثبت نام دامنه - در حالت ایده آل دات کام را انتخاب کنید
برای ایجاد سایت خود یک سازنده وب سایت (و ارائه دهنده میزبانی وب) پیدا کنید
آن را برای موتورهای جستجو بهینه کنید
وب سایت خود را راه اندازی کنید
3 راه محبوب برای راه اندازی وب سایت
بیایید محبوب ترین راه های راه اندازی یک وب سایت را مرور کنیم. راه حل های زیادی وجود دارد. برخی انعطاف پذیرتر از سایرین هستند و برخی پیچیده ترند.
 
راه اندازی یک وب سایت با یک وب سایت ساز
بیایید با ساده ترین گزینه شروع کنیم: یک سازنده وب سایت. این یک بسته "همه جانبه" است ، بنابراین می توان گفت: یک شرکت واحد معمولاً الگو (طراحی) ، ویرایشگر ، میزبان ، نام دامنه ، آدرس ایمیل و پشتیبانی را ارائه می دهد. وب ساز از کارهای دشوار مراقبت می کند.
 
این فقط برای مبتدیان مفید نیست. این فقط به پروژه بستگی دارد. اگر راه های ساده ای برای انجام کارها وجود دارد ، چرا زندگی خود را پیچیده می کنید؟ تقریباً همه سازندگان سایت به شما اجازه می دهند در زیر دامنه ای (به عنوان مثال yourname.sitebuildername.com) یک وب سایت پایه رایگان ایجاد کنید که از تبلیغ پشتیبانی می کند. با استفاده از چنین طرحی می توانید قبل از تصمیم گیری در مورد هزینه آن ، آن را با جزئیات امتحان کنید.
 
قیمت ها از حدود 8 دلار در ماه شروع می شود ، اما شامل همه موارد ضروری است. اگر به آدرس ایمیل بخصوص نیاز ندارید ، می تواند حتی ارزان تر باشد.
 
برای درک بهتر دقیقاً نحوه کار ، لطفاً آموزش گام به گام ایجاد وب سایت را مشاهده کنید!
مجله خبری زومیت بازدید : 64 زمان : نظرات (0)
 
 
ارزیابی سواد دیجیتال باید شامل مولفه های شایستگی و توصیف کنندگان اجتماعی-عاطفی باشد تا اطمینان حاصل شود دانش آموزان ما در سواد دیجیتال کاملاً قرار دارند. لیست های بررسی صلاحیت می توانند شامل ، استفاده و استفاده دقیق از تجهیزات فناوری ، پیمایش در برنامه های نرم افزاری ، استفاده مناسب از ابزارهای وب 2.0 و تعامل مناسب با دیگران در سیستم عامل های دیجیتال باشند ، اما محدود نمی شوند.
 

ترویج سواد دیجیتال در کلاس

"سواد دیجیتال متشکل از مهارت ها ، دانش و درک است که با استفاده از فن آوری های دیجیتال امکان عملی حیاتی ، خلاقانه ، تشخیص و ایمن را فراهم می کند" (هاگ و پایتون ، 2011). به منظور ارتقا مهارت های سواد دیجیتالی در کلاس ، مربیان باید بتوانند موانعی را که ممکن است مانع پیشرفت استفاده م utilثر از فناوری در کلاس شود ، برطرف کنند.
 
موانع محدود به زبان ، دسترسی محدود ، سطوح مختلف تجربه ، زیرساخت های مدرسه و همگام شدن با تغییرات نیست (مانتیری ، هیببرت و جاکوبز ، 2019). Hague & Payton (2011) ، در مورد اطمینان از اینکه تجهیزات از قبل کار می کنند ، برنامه ای برای مدیریت داده ها تهیه می کند ، می دانید در صورت وجود مشکلات فناوری ، چه کسی را برای کمک بخوانید ، به دانشجویان یادآوری قوانین کپی رایت هنگام تولید کار می کند و آماده ارائه کمک است. به دانش آموزان اطمینان حاصل کنید که p هستندانجام کار با کیفیت بالا.
 
"ممکن است معلمان ادغام سواد دیجیتال به روشی جالب و جالب از نظر آموزشی دشوار باشند" (Ryberg & Georgsen، 2010، p. 90). مربیان باید در برابر استفاده از فناوری سازگار باشند ، ذهن باز داشته و مایل به یادگیری از دانش آموزان باشند و از پیشرفت های فنی در جریان باشند ، (مانتیری ، هیببرت و جاکوبز ، 2019). نواحی مدارس باید اطمینان حاصل کنند که سواد دیجیتال در هر کلاس در سراسر کشور در خط مقدم است ، توسعه مداوم حرفه ای را فراهم کنند.
 
شیوه های سواد دیجیتال نباید محدود به زمان اختصاص کلاس کامپیوتر باشد. معلمان می توانند با استفاده از سواد دیجیتال ، دانش آموزان را در سطوح عمیق تری در زمینه درک مطلب ، اکتشاف علوم ، محاسبات و پردازش های ریاضی ، ادغام هنرها و بسیاری دیگر از مهارت های آموزشی درگیر کنند. "سواد دیجیتال می تواند چرخه یادگیری پرسش ، پرسش ، بررسی پدیده ، ایجاد محتوای جدید ، بحث درباره یافته ها و تأمل در مراحل بعدی را حفظ و تقویت کند" (کیسی و بروس ، 201 ، ص 77 و 79). هنگامی که دانش آموزان قادر به ایجاد دانش جدید باشند ، از تجربیات یادگیری ، که موفقیت علمی و بهره وری آنها را در سواد دیجیتال پشتیبانی می کند ، سود می برند.
 
هنگامی که از دانش آموزان انتظار می رود از سواد دیجیتالی در کلاس استفاده کنند ، مربیان می توانند دانش و موفقیت دانش آموزان را جشن بگیرند. بسیار خوب است که دانش آموزان در پروژه هایی کار کنند که به نفع جامعه مدرسه باشد ، مانند ایجاد آگهی ، مدیریت داده های عمومی برای مدرسه ، ایجاد پاورپوینت برای شب های خانوادگی و رسانه های دیجیتال برای پیشبرد رویدادهای مدرسه. هرچه دانش آموزان را برای پذیرش سواد دیجیتال توانمند کنیم ، آمادگی بیشتری برای ورود به نیروی کار با سواد دیجیتالی دارند تا به دنیای همیشه در حال تغییر فناوری کمک کنند.
 

نتیجه

"آموزش سواد دیجیتال نه تنها در حمایت از دانش آموزان برای تبدیل شدن به زبان آموزان مستقل و انتقادی مهم است ، بلکه همچنین در کاهش فاصله بین تجارب زندگی کودکان در داخل و خارج از مدرسه مهم است" (هاگ و پایتون ، 2011). مربیان باید هنگام حمایت از دانش آموزان با سواد دیجیتالی ، عدالت را در نظر بگیرند. نواحی مدارس باید اطمینان حاصل کنند که همه دانش آموزان فرصت استفاده از رسانه های دیجیتال را بیش از ساعت مدرسه دارند ، در دسترس بودن خدمات اینترنت و تجهیزات کافی فن آوری را کنترل و نظارت کنند. سواد دیجیتال تمام م componentلفه های دانش آموزان ما را در کلاس و فراتر از آن زندگی می کند.
مجله خبری زومیت بازدید : 41 زمان : نظرات (0)
فناوری در جنبه های شخصی ، شغلی و اجتماعی زندگی ما عجین شده است. مربیان باید مهارت های سواد دیجیتال داشته باشند تا دانش آموزان را بهتر تبدیل به شهروندان مولد جامعه کنند. سواد دیجیتال به معنای داشتن دانش و توانایی استفاده از طیف گسترده ای از ابزارهای فناوری برای اهداف مختلف است (مانتیری ، هیبرت و جاکوبز ، 2019). به گفته ویدونا (2020) ، "سواد دیجیتال توانایی استفاده و ایجاد محتوای مبتنی بر فن آوری است ، از جمله یافتن و به اشتراک گذاری اطلاعات ، پاسخ به س questionsالات ، و تعامل با دیگران و برنامه نویسی رایانه" .
از آنجا که مربیان با رسانه های اجتماعی و برنامه های تعاملی رقابت می کنند ، آنها باید بدانند که چگونه دانشجویان را با ادغام فن آوری به طور م engageثر در دانشگاهیان درگیر کنند. "سواد دیجیتال بیش از توانایی صرف استفاده از نرم افزار یا کار با دستگاه دیجیتال است. این شامل طیف گسترده ای از مهارت های شناختی ، جامعه شناختی و عاطفی کامل است که کاربران برای عملکرد م inثر در محیط های دیجیتالی به آن نیاز دارند »(Eshet-Alkalai، 2004، p. 93).
 
دانش آموزان باید صلاحیت استفاده و کار با دستگاه های فناوری ، نرم افزار و برنامه های وب را برای تکمیل تکالیف کلاس و تولید محصولات برای گسترش یادگیری خود داشته باشند. دانشجویان طیف گسترده ای از دسترسی به ابزارهای دیجیتالی مانند اینترنت و فن آوری ابزارهای وب 2.0 از جمله شامل شبکه های اجتماعی ، ایمیل ، سرویس های وب ، وبلاگ ها ، پادکست ها ، پیام رسانی و سایت های شبکه را ندارند و همچنین باید بتوانند دانش جدیدی ایجاد کنند. با استفاده از مهارت های دیجیتالی خود برای افزایش یادگیری ، (هاگ و پایتون ، 2011).
 

چرا سواد دیجیتال مهم است؟

مربیان مسئولیت اجتماعی و شغلی را دارند که از سواد دیجیتالی برخوردار باشند (ویدانا ، 2020). مشاغل قرن بیست و یکم به فناوری تولید و پردازش اطلاعات متکی هستند. مربیان باید برای اطمینان از برابری کافی و فراهم آوردن فرصت رقابت در مقاطع جهانی آموزش پس از متوسطه ، شکاف دیجیتالی بین زیرمجموعه های دانش آموزان را کاهش دهند.
 
دانشجویان برای پشتیبانی از شرکت ها و مشاغل جامعه ما باید در 2.0 ابزار و پایگاه داده مدیریت سیستم مهارت کافی داشته باشند. در این سایت شرکت ها به دنبال کارمندان با سواد دیجیتالی هستند تا به آنها در به حداکثر رساندن تولید ، تولید محصولات جدید و مدیریت کارهای روزمره کمک کنند. مربیان باید بدانند که چگونه می توانند فناوری را با آموزش و پرورش ادغام کنند تا نه تنها دانش آموزان را درگیر کنند ، بلکه اطمینان حاصل کنند که دانش آموزان می توانند به طور م toolsثر از ابزارهای دیجیتال برای حمایت از محل کار و مشاغل برای قرن های آینده استفاده کنند
 
حتی کارآفرینان از سواد دیجیتال برای ارتقا و حفظ تجارت خود استفاده می کنند. به گفته کیسی و بروس (2011) ، "تدریس با فناوری دیجیتال دانش آموزان را برای مشارکت آینده در جامعه در حال تکامل آماده می کند ، جایی که شیوه های رسانه ای جدید عمیقا در ساختارها و فرایندهای مرتبط قرار دارد" (ص 77).
 

سنجش سواد دیجیتال

ارزیابی مهارت های سواد دیجیتالی دانش آموزان تضمین می کند که آنها را برای زندگی فراتر از کلاس آماده می کنیم. اعتماد به نفس جوانان همچنین می تواند هنگام استفاده از مهارت های سواد دیجیتال برای کارهای تحقیقاتی و هنگام تکمیل پروژه ها گمراه کننده باشد (هاگ و پایتون ، 2011). مربیان نمی توانند تصور کنند که جوانان در سواد دیجیتال تبحر کامل دارند زیرا می توانند از سیستم عامل های رسانه های اجتماعی استفاده کنند و با کمک کم یا کمکی از طریق نرم افزار حرکت کنند.
 
داشتن مهارت شایستگی در سواد دیجیتال برای مربیان و دانش آموزان مهم است. "بسیاری از مشاغل مستقر ریشه کن شده و با سیستمهای اتوماسیون و دیجیتالی سازی جایگزین شده اند" (ویدانا ، 2020 ، ص 1). معلمان می توانند با استفاده از تجزیه و تحلیل محصولات و وظایف دانش آموزان در زمینه خواندن ، ریاضیات ، علوم ، مطالعات اجتماعی و نوشتن ، از عناوین و لیست های کنترل برای ارزیابی صلاحیت های دیجیتالی دانش آموزان در زمینه های محتوایی استفاده کنند.
مجله خبری زومیت بازدید : 40 زمان : نظرات (0)

تعداد صفحات : 2

درباره ما
Profile Pic
اخبار تکنولوژی و فناوری روز دنیا در مجله خبری زومیت منتشر می شوند. مطالب شامل آخرین اخبار و آموزش ها در حوزه فناوری می باشند.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • موضوعات
    آمار سایت
  • کل مطالب : 43
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 35
  • باردید دیروز : 43
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 86
  • بازدید ماه : 559
  • بازدید سال : 3,768
  • بازدید کلی : 9,503