loading...

مجله خبری زومیت

اگر دوست دارید می توانید خودتان وارد این مقوله شوید و یا سفارش طراحی قالب اختصاصی خود را به یک شرکت طراحی سایت مانند شرکت نکسار بسپارید. شما حتی امکان این را دارید که بخش دیدگاهها را غیرفعال کنید و در

اگر دوست دارید می توانید خودتان وارد این مقوله شوید و یا سفارش طراحی قالب اختصاصی خود را به یک شرکت طراحی سایت مانند شرکت نکسار بسپارید. شما حتی امکان این را دارید که بخش دیدگاهها را غیرفعال کنید و در هر مطلبی که دوست داشتید آن را فعال کنید. در این قسمت به نصب ووکامرس(فروشگاه ساز وردپرس) و مقاله کاهش حجم تصویر در وردپرس، معرفی افزونه آمار بازدید وردپرس را در این بخش توضیح داده می شود. اما برای قالب های فارسی می توان به چندین وب سایت معتبر فارسی مراجعه کرد و قالب های فارسی ساز را تهیه کرد. بدون هیچ شکی محبوب ترین فروشگاه ساز در جهان در حال حاضر ووکامرس است، که در واقع یک پلاگین بسیار جامع برای وردپرس میباشد که امکانات مد نظر شما در یک فروشگاه را میتواند پیاده سازی کند.

افزونه های ناشناس را به هیچ عنوان نباید در سایت نصب کرد و فقط افزونه هایی که به تعداد بالا دانلود شده است را دریافت کنید و توجه داشته باشید که اگر چندین افزونه درباره یک موضوع وجود داشت، فقط یکی از آن ها را نصب کنید و دو افزونه با کارایی یکسان بر روی وب سایت نصب نکنید. Rating 5,0 (1) این کتاب آموزشی همه نکات وردپرس رو بصورت گام به گام نحوه راه اندازی فروشگاه اینترنتی و جزء به جزء در 160 صفحه آموزش داده و هیچ سوال بی جوابی را در ذهن شما نمی گذارد. وردپرس که سییستم مدیریت محتوای انعطاف پذیری و محتوا متن باز و رایگان است که شما می توانید با استفاده از آن، انواع سایت و وبلاگ را راه اندازی کنید..

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا (CMS) متن باز و رایگان می باشد که به کمک آن می توانید در سریعترین زمان ممکن یک سایت امن و با امکانات بسیار مناسب راه اندازی کنید. برای راه اندازی یک وب سایت به کمک وردپرس چه هاستی مورد نیاز است؟ در دوره تخصصی آموزش وردپرس به تمامی مطالب فوق پرداخته می شود آموزش رایگان وردپرس کلیک کنید اگر شما هم علاقه دارید تا وب سایت خود را بهترین شکل مدیریت کنید، حتما پیشنهاد می کنیم در دوره های آموزش وردپرس شرکت نمایید. اگر قالب شما هم به این صورت باشه حتما داخل پکیج قالبتون فایل درون ریزی برای اسلایدر هم وجود داره که یه فایل زیپ هست , بعد از نصب رولیشن اسلایدر در مدیریت یه گزینه به با اسم افزونه به منو های پیشخوان افزوده میده باید برید به اون قسمت و روی گزینه ایمپورت کلیک کنید , یه پنچره باز میشه که از شما یه فایل می خواد آپلود کنید .

هنگام نصب قالبهای مادر و فرزند ابتدا باید قالب مادر را روی سایت خود نصب کرده و سپس قالب فرزند را نصب و فعالسازی کنید. پس از نصب این نرم افزار شما قادر خواهید بود از یک ویرایشگر ساده و مبتنی بر وب برای انتشار مطالب و ساخت وبسایت خود استفاده کنید. در حقیقت اگر شما تا به حال از یک ویرایشگر متن مثل مایکروسافت ورد استفاده کرده باشید درست مانند همان میتوانید از ویرایشگر وردپرس نیز در خانه استفاده کنید. اگر علاقمند به یادگیری وردپرس هستید، همین حالا می توانید از طریق وب سایت مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب در دوره تخصصی آموزش وردپرس ثبت نام نمایید. بنابراین اگر میتوانید برای اسکیماگذاری سایت خود در حدود قیمت گفته شده هزینه کنید، این افزونه بهترین انتخاب است. در این قسمت به روش های نصب افزونه ها و رفع خطاهایی که در نصب افزونه ها رخ می دهد در حالی که کار با وردپرس واقعا آسان و راحت است، اما ممکن است در بعضی اوقات شاهد خطاهایی در این سیستم مدیریت محتوا باشید.

وردپرس یکی از محبوبترین سیستمهای مدیریت محتواست که به زبان PHP نوشته شده است و بدلیل مدیریت آسان و بهینهبودن آن از لحاظ ساختار سئو سایت یکی از بهترین گزینهها برای طراحی وب سایت محسوب میشود. در ادامه و در کادر Person Name (که در صورت انتخاب گزینه Organization با واژه Organization name نمایش داده میشود) نام خودتان یا برندتان را بنویسید. در ادامه توضیحاتی از نحوه کارکرد وبسایتها و وردپرس میدهیم که با دید کاملتری در این دوره شرکت نمایید. بر همین اساس ایده تعیین نقش برای هر کابربر مطرح شد که در ادامه آموزش ها به شرح مفصل آن و همچنین میزان دسترسی هایی که هر نقش دارد اشاره خواهیم نمود.

این دوره رایگان بر اساس تجربه کاری تهیه شده است و تمامی مطالب از نصب تا طراحی سایت حرفه ای وردپرسی آموزش داده … برای بارگذاری محتواها باید به بخش نوشته ها مراجعه و محتوایی که از قبل تهیه کرده اید را باید در این قسمت بارگذاری کرد. برای انتخاب قالب وب سایت خود باید بیشترین دقت را داشته باشید چرا که قالب را نمی توان به راحتی از روی وب سایت برداشت و قالب دیگری بارگذاری کرد و ممکن است تمامی سایت دچار تغییر شود و مشکلاتی به وجود آورد. بزرگترین فروشگاه قالب های وردپرس در جهان تم فارست می باشد که قالب های رایگان و پولی را در اختیار کاربران قرار می دهد. شما در حال حاضر در شرایط بی نظیری هستید، بسیاری از افراد در تلاش هستن به همین جایگاه شما برسن و همچین سرمایه و پولی رو بدست بیارن.

مرجع

مجله خبری زومیت بازدید : 39 زمان : نظرات (0)
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
اخبار تکنولوژی و فناوری روز دنیا در مجله خبری زومیت منتشر می شوند. مطالب شامل آخرین اخبار و آموزش ها در حوزه فناوری می باشند.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • موضوعات
    آمار سایت
  • کل مطالب : 43
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 46
  • باردید دیروز : 43
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 97
  • بازدید ماه : 570
  • بازدید سال : 3,779
  • بازدید کلی : 9,514