loading...

مجله خبری زومیت

آخرین به روز رسانی در تاریخ 1 دسامبر 2020 توسط لوسی کارنی در ساخت وب سایت ها | نظرات {187} پروژه های تحقیقاتی مستقل و بررسی های بی طرفانه ما بخشی از کمیسیون های وابسته تأمین می شوند ، بدون اینکه هزین

آخرین به روز رسانی در تاریخ 1 دسامبر 2020 توسط لوسی کارنی در ساخت وب سایت ها | نظرات {187}
پروژه های تحقیقاتی مستقل و بررسی های بی طرفانه ما بخشی از کمیسیون های وابسته تأمین می شوند ، بدون اینکه هزینه بیشتری برای خوانندگان ما تحمیل شود. بیشتر بدانید
 
یکی از رایج ترین سوالاتی که از خوانندگان می شنویم این است: "ساخت یک وب سایت چقدر هزینه دارد؟" ما اینجا هستیم تا به این س questionال پاسخ دهیم و به شما کمک کنیم پول خود را در جایی که مهم است قرار دهید.
 
پس از 10 سال بررسی همه چیز ، از سازندگان وب گرفته تا ارائه دهندگان خدمات میزبانی ، می توانید شرط بگذارید که ما همه اشتباهات معمول را مرتکب شده ایم - به این معنی که می توانیم برای اولین بار از آنها جلوگیری کنیم!
 
اول از همه ، بیایید یک بازی سریع انجام دهیم: فکر می کنید هزینه کدام وب سایت بیشتر است؟
 
سایت سفارشی گریز چگونه یک وب سایت هزینه می کند
وب سایت A
قالب رایگان wix هزینه یک سایت چقدر است
وب سایت B
squarespace نسخه آزمایشی رایگان هزینه وب سایت چقدر است
وب سایت C
چی حدس زدی؟ اگر وب سایت A را انتخاب کرده اید ، درست است - این یک سایت سفارشی است ، به این معنی که احتمالاً هزینه آن در حدود 5000 دلار است. دو طرح دیگر… drum roll لطفا… قالب وب سایت رایگان از سازندگان وب سایت های DIY Wix و Squarespace. با استفاده از این سازندگان ، ساخت یک وب سایت بدون تبلیغ حداقل 12 تا 13 دلار در ماه هزینه دارد.
 
تشخیص اینکه کدام طراحی هزینه بیشتری دارد فقط با دیدن آنها بسیار دشوار است ، که نشان می دهد هیچ راهی درست یا غلط برای ساختن وب سایت وجود ندارد. هزینه ساخت یک وب سایت در هر ماه با یک سازنده وب سایت در حدود 6 دلار است در حالی که استخدام یک طراح وب برای طراحی و ساخت یک سایت بیش از 10 هزار دلار هزینه دارد. همانطور که مشاهده کردید ، قبل از یادگیری نحوه ساخت یک وب سایت ، هزینه های مختلف را در نظر بگیرید.
 
هزینه ساخت یک وب سایت به طور معمول چقدر است؟
اگرچه به طور متوسط ​​ساختن یک وب سایت حدود 200 دلار هزینه دارد و هزینه نگهداری آن در هر ماه حدود 50 دلار است. اگر یک طراح یا توسعه دهنده استخدام کنید ، این تخمین بیشتر است - انتظار می رود هزینه ای در حدود 6000 دلار با هزینه مداوم 1000 دلار در سال داشته باشید.
 
ویژگی وب سایت
پیش پرداخت هزینه وب سایت
دامنه وب سایت
12 دلار - 60 دلار
میزبانی وب سایت
35 دلار - 600 دلار
گواهی SSL
0 دلار - 200 دلار
الگو یا قالب وب سایت
0 دلار - 200 دلار
عملکرد تجارت الکترونیکی
20 دلار - 24000 دلار
محتوای وب سایت
0 دلار - 5000 دلار
برنامه ها و ادغام ها
0 دلار - 100 دلار
سئو و بازاریابی
0 دلار - 90 دلار
برای ساخت وب سایت سه راه اصلی وجود دارد: استفاده از سازنده وب سایت ، ساخت با وردپرس یا استخدام طراح وب. اینکه شما کدام روش را انتخاب کنید تأثیر زیادی در هزینه وب سایت شما خواهد داشت. به عنوان مثال ، ایجاد محتوا با یک وب ساز رایگان است ، اما اگر از طراح وب استفاده می کنید هزینه آن بیش از 5000 دلار است.
 
سازندگان وب سایت معمولاً ارزان ترین روش ساخت وب سایت هستند. در حالی که وردپرس از نظر فنی یک پلتفرم منبع باز و رایگان است ، شما باید هزینه میزبانی ، تم ها و پلاگین ها و حتی کمک های حرفه ای یک توسعه دهنده را پرداخت کنید که می تواند هزینه کل شما را افزایش دهد.
 
استخدام یک طراح وب گرانترین گزینه است. واقع بینانه ، شما نمی خواهید برای یک طراح وب کمتر از 5000 دلار بپردازید ، در غیر این صورت ممکن است در نهایت نتیجه ناامید کننده ای کسب کنید که از آن راضی نیستید ، اما هنوز چند هزار هزینه برای آن پرداخت کرده اید.
 
شما باید روش مناسب خود را انتخاب کنید. استخدام یک طراح وب گران است ، اما مشکل فنی را از دست شما می گیرد. استفاده از سازنده وب سایت ارزان و آسان است ، اما همان سطح کنترل وردپرس را ندارید. وردپرس به شما امکان انعطاف پذیری می دهد ، اما وقت گیرترین و عملی ترین روش است.
 
ما در مورد هر گزینه شما را راهنمایی خواهیم کرد ، هزینه های مختلف را کشف خواهیم کرد و توضیح خواهیم داد که چگونه سوالات صحیح را بپرسید تا از پول خود بیشترین بهره را ببرید. آماده؟ بیا بریم!
 
بیشتر خواندن:
نمودار مقایسه سازنده وب سایت - برای سهولت تصمیم گیری ، بهترین سازندگان وب سایت را در کنار هم بررسی کنید
 
10 بهترین سازنده وب سایت - از نظرات تخصصی ما استفاده کنید تا به شما کمک کند تصمیم بگیرید کدام بستر مناسب شماست
 
ارزانترین سازندگان وب سایت - بیاموزید که چگونه یک وب سایت زیبا با بودجه بسازید
مجله خبری زومیت بازدید : 185 زمان : نظرات (0)
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
اخبار تکنولوژی و فناوری روز دنیا در مجله خبری زومیت منتشر می شوند. مطالب شامل آخرین اخبار و آموزش ها در حوزه فناوری می باشند.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • موضوعات
    آمار سایت
  • کل مطالب : 43
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 43
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 69
  • بازدید ماه : 542
  • بازدید سال : 3,751
  • بازدید کلی : 9,486