loading...

مجله خبری زومیت

در گوگل عبارت “خرید آنلاین غذا” را سرچ میکنید برای کاربری که در تهران قرار دارد نتایج جستجو با شخصی که در اصفهان یا تبریز وجود دارد متفاوت میباشد و گوگل سعی میکند تا وبسایت نزدیک ترین رستو

در گوگل عبارت “خرید آنلاین غذا” را سرچ میکنید برای کاربری که در تهران قرار دارد نتایج جستجو با شخصی که در اصفهان یا تبریز وجود دارد متفاوت میباشد و گوگل سعی میکند تا وبسایت نزدیک ترین رستوران رو به کاربر نمایش بده. این افزونه در هر مرحله شما را راهنمایی کرده و از کدهای رنگی قابل فهم استفاده میکند تا به شما نشان دهد مشکلی وجود دارد. به بیان دیگر محتوای سایت شما نباید تکراری و افزونه یواست سئو پرمیوم غیر مفید بنظر برسد، هر صفحه از سایت باید به تنهایی ارائه دهنده مفاهیم و مطالب مشخصی باشد که در بخش های دیگر سایت تکرار نشده است. چرا باید از یک افزونهی سئو در وب سایت وردپرسی خود استفاده کنیم؟ پلاگین سئو وردپرس ( yoast ) از آن دسته افزونه های وردپرسی هست که بلافاصله بعد از نصب وردپرس بایستی آنرا نصب کنید تا سئوی سایت وردپرس شما ارتقا یابد. احتیاج پیدا کنید که صفحاتی رو پاک ، جابجا یا URL آن را تغییر دهید.

افزونه پولی قابلیت ریدایرکت داره که در ویدئوی قبلی اون رو نشون دادیم، این قابلیت به شما اجازه می ده ریدایرکت رو در کنسول جستجو ایجاد کنید و همچنین به شما اجازه می ده ریدایرکت رو به هنگام پاک کردن محتوا ایجاد کنید، اینکار باعث صرفه جویی در زمان می شه. ويرايش کنيد. و بعضي از صفحات رو از نقشه سايت پاک کنيد. افزونه Yoast SEO Premium فارسي ، نام افزونه قدرتمند سئو وردپرس است که نسخه پرميوم اين افزونه مي باشد که توسط آن قادر خواهيد بود تا بدون هيچ تخصصي محتواي مطالب ، محصولات فروشگاه اينترنتي و .. را به آساني بهينه سازي کرده و در نتيجه محبوبيت و رتبه خوبي در جستجوگر ها نظير گوگل ، ياهو ، بينگ و .. کسب کنيد .

مي توانيد براي هر نوع مطلب از سايت خود breadcrumbs را تنظيم کنيد. جدا کننده ای که بیشتر از همه بتواند نام سایت را از عنوان مطلب یا نتیجه جستجو Snippet جدا کند را انتخاب کنید. 2. بهترین روش حذف یک مطلب از سایت بدون افت سئو چیست؟ می دانیم که افزونه یوست سئو یکی از بهترین افزونه های سئو وردپرس محسوب می شود. چقدر طول می کشد تا کار با افزونه Yoast SEO نتیجه بدهد؟ این باکس محلی معمولا بعد ازنمایش سه نتیجه کلی نمایش داده می شود. این منو دقیقا بعد از اتمام کادر متن مقاله قرار میگیرد. در حالت کلی دو نسخه از افزونه یواست سئو پرمیوم Yoast Seo وجود دارد که یکی رایگان و دیگری نیاز به پرداخت هزینه دارد. General (عمومی): در این بخش، تنظیمات عمومی افزونه و اطلاعیهرسانیها وجود دارد. Tools (ابزارها): در این بخش، ابزارهای مربوط به سئو و تنظیمات فایلهای اصلی وجود دارد.

کسب کنید. افزونه سئو وردپرس نسخه پیشرفته Yoast SEO دارای محبوبیتی بسیار بالای می باشد به طوری که این افزونه در حال حاظر در بیش از 4 میلیون وب سایت نصب و فعال می باشد ! نسخه پولی: در این قسمت میتوانید افزونه خود را Yoast SEO Premium تبدیل کنید. هردو افزونهی رنک مث و یوست سئو از قابلیت آنالیز کلیدواژه در هنگام تولید محتوا پشتیبانی میکنند. اگر سایت شما از Breadcrumbs به طور اتوماتیک پشتیبانی نمیکند، افزونه Yoast Seo به شما کمک میکند تا این مورد را به قالب وردپرس خود اضافه کنید. زیرا ممکن است، در صورت ناآگاهی، آسیبهای جدی به سئو سایت خود وارد کنید. در همین ابتدا با افتخار اعلام می کنیم که ما در وردپرس باران برای سئوی سایت خود از افزونه سئوی وردپرس Yoast پرمیوم فارسی موجود در همین صفحه استفاده می کنیم. اگر می خواهید ویدیوها یا فیلم های شما به بهترین نحو ممکن سئو و بهینه شوند پیشنهاد می کنیم حتما افزونه سئو ویدیو وردپرس یا Yoast Video SEO را دانلود کنید.

https://digiro.ir/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A7%D9%81%D8%B2%D9%88%D9%86%D9%87-%DB%8C%D9%88%D8%A7%D8%B3%D8%AA-%D8%B3%D8%A6%D9%88-%D9%BE%D8%B1%D9%85%DB%8C%D9%88%D9%85-%D9%81%D8%A7%D8%B1%D8%B3%DB%8C/

مجله خبری زومیت بازدید : 83 زمان : نظرات (0)
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
اخبار تکنولوژی و فناوری روز دنیا در مجله خبری زومیت منتشر می شوند. مطالب شامل آخرین اخبار و آموزش ها در حوزه فناوری می باشند.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • موضوعات
    آمار سایت
  • کل مطالب : 43
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 43
  • باردید دیروز : 43
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 94
  • بازدید ماه : 567
  • بازدید سال : 3,776
  • بازدید کلی : 9,511