loading...

مجله خبری زومیت

یکی از مهم ترین ویژگی های هر قالب فروشگاهی بحث سازگاری با افزونه ووکامرس است که اکثر قالب ها این سازگاری را دارند اما اگر بخواهیم میزان انعطاف پذیری و سفارشی سازی صفحات فروشگاهی را در قالب های مختلف ب

یکی از مهم ترین ویژگی های هر قالب فروشگاهی بحث سازگاری با افزونه ووکامرس است که اکثر قالب ها این سازگاری را دارند اما اگر بخواهیم میزان انعطاف پذیری و سفارشی سازی صفحات فروشگاهی را در قالب های مختلف بررسی کنیم مطمئنا قالب وودمارت در این زمینه پرچمدار شناخته میشود. همچنین دموهای آماده شامل فروشگاه های در صنایع مختلف اعم از دمو اکسسوری ها، فروش موبایل، دکور، بلک فرایدی، دمو فشن و لباس و غیره است. مورد قابل توجهی که در این پوسته وردپرس بکار برده شده ، طراحی کاملا ریسپانسیو و واکنشگرا بودن است ، که خود را به بهترین نحو ممکن در هر دستگاهی که در آن مشاهده می شود، اعم از موبایل ، تبلت ، لپ تاپ و دیگر موارد ، نمایش می دهد و مطابق هر دستگاه خود را تغییر می دهید تا کاربر به آسودگی به مشاهده محتوا بپردازد. یکی از ویژگی های جذابی که در این بخش درنظر گرفته شده است، انواع مختلف قالب وودمارت است که برای کاربری های مختلف اعم از فروشگاهی، شخصی، شرکتی و غیره ساخته شده اند.

گنجه هاست اینجاست تا با ارائه پلانهای مختلف نگرانی شما را از بین ببرد. 1. وارد بخش مدیریت فایل هاست خود شوید. با این حال این نصب گاهی با مشکلات و خطاهایی از طریق هاست روبه رو می شود که باید روش دیگر را برای نصب در این صورت انجام داد. دوره ساخت فروشگاه اینترنتی بیش از ۱۴ ساعت آموزش است که در ۲۵ فصل طراحی شده است تمام این آموزش ها کاربردی و به صورت عملی پیاده سازی شده است. کار با قالب وودمارت آسان است و آموزش وودمارت برای شروع کار و آموزش وردپرس گزینه مناسبی می باشد. ادمین سایت برای شما یک هدیه عالی دارد با تهیه دوره آموزش ووکامرس در ادمین سایت، قالب وودمارت به صورت هدیه و کاملا رایگان به شما تقدیم خواهد شد. علاوه بر این شما می توانید با انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت، بدون داشتن دردسرهای نصب، راه اندازی، نگهداری، بروزرسانی قالب و سایر افزونه ها، یک وب سایت با پشتیبانی کامل تهیه کنید.

این طرحبندی ها برای انواع مختلف سایت، مانند طرح های تک صفحه ای، نمونه کارها، ویترین محصولات و موارد دیگر به خوبی کار می کنند. اگر این قالب را از سازنده اصلی تهیه کنید، قسمت های مختلف آن به زبان انگلیسی هستند و این یکی از مشکلات متداول برای کاربران ایرانی است. برای استفاده از قالب اصلی می بایست ابتدا اقدام به تهیه آن نمایید. کدهای قابل فهم استفاده شده در این قالب و طراحی متناسب آن و همچنین پشتیبانی از تمام پلاگینهای سئو باعث شده است تا متادیتای سایت شما در مسیری درست به موتورهای جستجو ارائه شود و از این لحاظ تم هوشمند وودمارت از نظر سئو کاملا بهینهسازی شده است. همه چیز در وودمارت قابل سفارشی سازی و تغییر است. شما هرگز نمی دانید که ساختار، مدل یا برند تجاری شما چه زمانی تغییر خواهد کرد. پس اگر قصد طراحی یک فروشگاه اینترنتی حرفه ای برای کسب درآمد را دارید این دوره کمک زیادی به شما خواهد کرد تا نهایت جذابیت و خلاقیت را در فروشگاه خود به کار بگیرید.

همانطور که می دانید، قالب های وردپرسی، مجموعه ای از داده ها و محتواها را دارند که یک کاربر می تواند از طریق آن، محتوای درون سایت خود را نمایش داده و جزئیات و استایل آن را تنظیم کند. بنابراین شما می توانید این المنت ها را به راحتی بردارید و در هر مکانی که تمایل دارید قرار دهید تا در سایت تان نمایش داده شود. از سوی دیگر، این قالب با ارائه یک قابلیت به نام ساخت هدر Drap & Drop، می تواند به راحتی امکان ساخت هدر دلخواه شما را داشته باشد. شرکت وب پویا ضمن اینکه امکانات کافی را برای پاسخگویی به نیاز شما فراهم کرده است، توانسته است طراحی سایت و فروشگاه ساز را با نازلترین قیمت در اختیار شما قرار دهد. تعداد خلاقان حرفه ای آنلاین به خصوص با گسترش راه حل های آسان برای کمک به شما برای ایجاد یک وب سایت تجاری سودآور در چند سال گذشته به شدت افزایش یافته است،.

طراحی ریسپانسیو جداگانه ای برای موبایل دارد، در تبلت و موبایل ها بسیار خوب بنظر می آید. دانلود رایگان قالب وودمارت در عین آسان بودن و داشتن مزایای بسیار شامل خطراتی نیز خواهد شد که باید برای جلوگیری از مشکل آن ها را بدانیم. اگر قصد دارید که یک سایت چند فروشندگی داشته باشید، یعنی افراد مختلف بتوانند در سایت شما محصولات خود را بفروشند، باید سعی داشته باشید که یک قالب برای سایت خود انتخاب کنید که قابلیت چند فروشندگی داشته باشد و بعدا برای توسعه این سیستم با مشکل مواجه نشوید و بتوانید به سادگی فروشندگان دیگر هم در سایت خود داشته باشید. در صورت بروز مشکل در فرایند نصب و راه اندازی ، می توانید با مشاوران ما تماس بگیرید. اگر می خواهید در هزینه طراحی و راه اندازی وب سایت صرفه جویی کنید، می توانید از قالب های آماده استفاده کنید. باید بگوییم که این قالب قابلیت سازگاری با افزونه WPML را دارد و به راحتی می توانید وبسایت خود را چند زبانه کنید. هدرساز درگ و دراپی: مورد دیگر از ویژگی های این قالب، هدرساز آن است که به صورت کاملا آسان و بدون دردسر، با قابلیت خاصی که این قالب دارد، شما می توانید از آن به راحتی در حالت درگ و دراپ کردن استفاده کنید. 

پشتیبانی از چند زبانه بودن: مورد دیگری از امکانات قالب وودمارت، پشتیبانی از چند زبانه بودن آن است که این کار از طریق نصب افزونه WPML انجام می گردد. مجموع تعداد دموها برای این قالب 144 عدد بوده که نیمی از آن مربوط به سایت ساز المنتور و نیمی دیگر، مربوط به پلاگین ویژوال کامپوزر است. بدیهی است استفاده از نسخه پایین تر از عدد گفته شده در وب سایت نیز مشکلاتی را به همراه دارد و حتی خود ووکامرس هم دیگر از پی اچ پی پایین تر از ۷.۲ را پشتیبانی نمی کند. نسخه سایت سازنده شامل ترجمه فارسی و فونت های فارسی و سایر خدمات مناسب سایت های فارسی زبان نیز نمی باشد. شما می توانید نسخه فارسی و کامل این قالب را از سایت یونی وودمارت یا وردپرس باران تهیه کنید. به همین خاطر، سایت وردپرس باران، به عنوان یکی از معتبرترین سایت های ارائه کننده قالب وودمارت در ایران، دموهای فارسی آن را ارائه می کند. که همین امر باعث میشود نیاز به خرید چنین افزونه هایی نداشته باشید (در هزینه صرفه جویی کنید) و همچنین با استفاده کمتر از افزونه ها، وبسایت تان را در حالت بهینه تری قرار دهید.

https://baamardom.ir/241285/%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%d9%86%d8%b5%d8%a8-%d9%82%d8%a7%d9%84%d8%a8-%d9%88%d9%88%d8%af%d9%85%d8%a7%d8%b1%d8%aa-3-%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d8%a8%d8%b3%d8%aa%d9%87-%d9%86%d8%b5%d8%a8%db%8c/

درباره اخبار , آموزش ,
مجله خبری زومیت بازدید : 26 زمان : نظرات (0)
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
اخبار تکنولوژی و فناوری روز دنیا در مجله خبری زومیت منتشر می شوند. مطالب شامل آخرین اخبار و آموزش ها در حوزه فناوری می باشند.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • موضوعات
    آمار سایت
  • کل مطالب : 43
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 43
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 60
  • بازدید ماه : 533
  • بازدید سال : 3,742
  • بازدید کلی : 9,477