loading...

مجله خبری زومیت

با طراحی متفاوت ظاهر سایت برای دورههای رایگان، به راحتی میتوانید از بخش سمت راست صفحه به تمامی دروس دسترسی داشته باشید و آموزش وردپرس را درس به درس آموزش وردپرس روی لوکال هاست دنبال کنید. در آکادمی کس

با طراحی متفاوت ظاهر سایت برای دورههای رایگان، به راحتی میتوانید از بخش سمت راست صفحه به تمامی دروس دسترسی داشته باشید و آموزش وردپرس را درس به درس آموزش وردپرس روی لوکال هاست دنبال کنید. در آکادمی کسب و کار اینترنتی وبکیما و در بخش آموزش وردپرس، شما از صفر یاد میگیرید که از کجا وردپرس را دانلود کنید و حتی بدون نیاز به خرید هاست و دامین سایت تون رو روی کامپیوتر شخصی خودتون راه اندازی کنید! سایتهای کوچک، وبلاگی و شخصی همگی از طریق یک منو، برچسب گذاری مقالهها و برخی موارد دیگر به راحتی توسط خزندهها خزش شده و ایندکس میشوند. سپس از طریق بخش (بارگذاری پوسته) فایل فشرده قالب را آپلود و نصب کنید. پوستهها بروید و بر روی (افزودن پوسته تازه) کلیک کنید. روی آنها کلیک میکنیم و هر کدام را که خواستیم و صلاح دانستیم در نقشه سایت نمایش داده شود و در گوگل ثبت شود فعال میکنیم.
 
 گوگل در هر صورت دوست دارد توضیحات متا را نمایش دهد. به یاد داشته باشید که هر پستی که تگ کنونیکال یک پست (پست اصلی) را داشته باشد فقط در اختیار کاربران است و گوگل و بینگ به آموزش وردپرس روی لوکال هاست این پست که تگ کنونیکال پست اصلی را با خودش دارد توجهی نمیکنند و آن را ایندکس نخواهند کرد. تا حالا یک سری تنظیمات تکنیکال را روی سایت وردپرسی خود انجام دادیم که سایت ما یک حالت قوی تکنیکال داشته باشد اما حالا میرسیم به محتوا. در صورتی که سوالی در رابطه با محصولات بود نیز می توانید با شرکت واحد فروش تماس بگیرید تا همکاران بنده شما را راهنمایی نمایند. معمولا یک قالب وردپرس که برای سئو بهینه نیست چندین فایل سی اس اس یا جاوا اسکریپت را فراخوانی میکند که این برای سئو خوب نیست و سرعت سایت را پایین میآورد.
 
بخشی از مطالب جلسه 6 آموزش وردپرس رایگان فارسی: روش کار برای نصب وردپرس در دایرکت ادمین دقیقا مشابه نصب در سی پنل می باشد. اگر در نسخههای قدیمی مقالههای سئو جستجویی کنید، چندان نامی از Yoast SEO نمی بینید، حال این افزونه به تنهایی بخشی مهم از سئوی وردپرس را مدیریت میکند، پس فکرش را بکنید وقتی یک چهارم سایتهای دنیا وردپرسی هستند و از این افزونه های سئو استفاده میکنند، آن زمان متوجه اهمیت کار تیم Yoast یا تیم Aio SEO Pack خواهید شد.
 
 توجه: در افزونه یوست Yoast اگر آموزش وردپرس روی لوکال هاست از توضیح متا استفاده نمی کنید موتور جستجو کلید واژه را در نوشته شما پیدا خواهد کرد و به طور خودکار یک رشته را به ان متصل خواهد کرد که به شما یک کلمه بولد شده یا دو کلمه در صفحه نتیجه خواهد داد. در اینجا باید کلمه کلیدی صفحه را وارد کنیم. فرض من بر این است که شما افزونه یواست را نصب کردهاید، یک مطلب نوشتهاید و میخواهیم یک صفحه سایتمان را برای کلمه کلیدی بهینه بکنیم. در خود url صفحه حتماً کلمه کلیدی به آموزش وردپرس روی لوکال هاست کار برود که من پیشنهاد میکنم از معادل انگلیسی کلمه استفاده بکنیم و مشکلی از این بابت پیش نمیآید. برای همین پیشنهاد میکنیم افزونهای نصب کنید که کاربران را از دیدگاههای جدید در مقاله مطلع میکند. این مقاله مدت زیادی است که در دست تدوین بوده و مطالبی که در آن مطرح شده حاصل تحقیقاتی بوده که ما طی سفر طولانی خود در سئو داشته ایم.
 
تا این مراحل طی شود؟ برای معرفی کردن یک برگه به عنوان نسخه اصلی و متعارف (شناخته شده) باید تگ کنونیکال Canonical یعنی آدرس همین پست اصلی را به نسخه های فرعی آن اضافه کنیم تا موتور جستجو بتواند نسخه اصلی را از فرعی شناسایی کند. همان طور که در بسیاری آموزش وردپرس روی لوکال هاست از سایت ها دیده ایم، گاهی هنگام پر کردن فرم ها از ما یک سوال امنیتی پرسیده می شود. 19. نصب افزونه امنیتی در آموزش وردپرس (بخش اول). جزئی ترین راهکارهای سئوی سایت تا بروز ترین نکات امنیتی را در راست چین وردپرس بخوانید و وب سایت خود را بهینه کنید. تا واقعا با دیدن این دوره حرفی برای گفتن داشته باشید و به یک طراح وردپرس حرفه ای تبدیل شوید. چرا باید این کدها رو بنویسیم چون ما کدهای راستچین رو داخل فایل rtl نوشتیم که حالت چپ چین هم داخل فایل style هست هر دو بخش خونده میشه حالا لازمه به مشخص کنیم که فقط فایل rtl رو بخون البته اون موراید که مشخص کردیم رو فقط از rtl بخون. 
 
حال اگر من بخوام عملیات راستچین کردن این بخش رو انجام بدم کدهای لازم رو داخل فایل rtl.css به این صورت باید بنویسم. شاید در نگاه اول نیاز به مهارت های کدنویسی آموزش وردپرس روی لوکال هاست و ویرایش کدهای قالب برای اضافه کردن فونت ها داشته باشید. اگر در تاریخ اینترنت جستجویی کوچک انجام دهیم میبینیم که برخی سایتها فقط برای خاطرنشان کردن اهمیت امنیت و همچنین خیال راحتی کاربران از SSL استفاده میکردند. اکنون بیشتر سایتهای دنیا بدون www در اینترنت ظاهر میشوند چون نیازی به www نیست.
مجله خبری زومیت بازدید : 36 زمان : نظرات (0)
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
اخبار تکنولوژی و فناوری روز دنیا در مجله خبری زومیت منتشر می شوند. مطالب شامل آخرین اخبار و آموزش ها در حوزه فناوری می باشند.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • موضوعات
    آمار سایت
  • کل مطالب : 43
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 29
  • باردید دیروز : 43
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 80
  • بازدید ماه : 553
  • بازدید سال : 3,762
  • بازدید کلی : 9,497