loading...

مجله خبری زومیت

آموزش وردپرس و یادگیری آن کار پیچیده ای نبوده و هرکسی می تواند به راحتی از پس آن بر آید و شروع به طراحی سایت کند. به کمک این دوره تصویری که در 25 جلسه اصلی و 15جلسه مکمل تنظیم شده است بهترین مسیر را ب

آموزش وردپرس و یادگیری آن کار پیچیده ای نبوده و هرکسی می تواند به راحتی از پس آن بر آید و شروع به طراحی سایت کند. به کمک این دوره تصویری که در 25 جلسه اصلی و 15جلسه مکمل تنظیم شده است بهترین مسیر را برای یادگیری وردپرس پیش رو خواهید داشت. چرا که هر سیستم مدیریت محتوا برای یک کار ساخته شده است. در بخش های تخصصی این پکیج، دوره های افزایش امنیت، افزایش سرعت و مواردی مثل این که هر متخصص وردپرس نیاز دارد ارائه می شوند. معرفی و آموزش کار با بخش های ظاهری مثل قالب سایت، منوها و ابزارک ها ارائه می شود. برنامه نویسان ارشد ما با بیش از 10 سال تجربه حرفه ای در این زمینه آموزش ثبت نام وردپرس سعی داشته اند در این پکیج با زبانی صریح و ساده، قدم به قدم آموزش های کاربردی را به علاقمندان این حرفه آموزش دهند و این مسئله را رسالت خود در جهت ارتقا سطح طراحی وب در کشور عزیزمان ایران میدانند. پس از این قسمت به سراغ طراحی بخش نوشته ها یا همان مطالب و مقالات سایت خواهیم رفت . آموزش وردپرس ویادگیری کار با آن بسیار ساده است و افراد بسیار زیادی توانسته اند از طریق آن وب سایت های شخصی و یا سایت های شرکتی و فروشگاهی خود را راه اندازی نمایند. حالا که کار طراحی تمام شده است، برای انتشار سایت روی بستر اینترنتی باید یک هاست و دامنه انتخاب کنید و سپس از طریق آموزش انتقال سایت از لوکال به هاست آن را از کامپیوتر شخصی به هاست اینترنتی منتقل کنید.
 
سپس باید یک دیتابیس در MY SQL بسازید و سپس اطلاعات آن را در وردپرس انتقال دهید ازاین طریق وردپرس به دیتابیس متصل می شود وعملیات ارسال مطالب و نظرات و.. برای افزایش امنیت وردپرس نیز همواره پلاگین های آن را از طریق آموزش بهروز رسانی افزونه ها Update نگهدارید. آموزش ثبت نام وردپرس با شناخت بخش های مختلف می توانید از امکانات وردپرس بهتر استفاده کنید. وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای رایگان است که با استفاده از آن می توانید خیلی سریع و ساده و بدون یک خط کدنویسی طراحی سایت ها و فروشگاه های اینترنتی خیلی حرفه ای را انجام دهید، امروزه هر کسب و کاری نیاز به یک طراح سایت حرفه ای دارد، همچنین طراحان سایت هم اکنون درآمدهای 50 میلیونی به بالا دارند🤑شما هم می توانید با دوره رایگان آموزش وردپرس آکادمی وبکیما طراحی سایت را فرا بگیرید و به کسب درآمد از اینترنت بپردازید. محتوای ثابت همچون تماس با ما، صفحه استخدام و…
 
حال که با مفاهیم پایه وردپرس آشنا شدید، لازم است یک نسخه از وردپرس را روی کامپیوتر شخصی نصب کنید. بنابراین به یاد داشته باشید که دامنه رایگان و هاست رایگان و ساخت سایت رایگان را تنها برای تست و آزمایش های خود در نظر بگیرید و حتما در زمان های جدی تر نسبت به ثبت رسمی و به نام خودتان اقدام نمایید. یکی از مهمترین اقداماتی که در ابتدا باید برای داشنن سایت و آموزش ثبت نام وردپرس در دسترس بودن آن انجام دهید, انتخاب یک نام مناسب برای سایت (Domain) و ثبت آن برای مدتی مشخص میباشد. یکی از موارد بسیار کاربردی که شاید هر سایتی به آن نیاز داشته باشد، فرم ها هستند. با آموزش رایگان وردپرس، سایتی داینامیک و پویا طراحی می کنید که به راحتی می توانید محصولات و خدمات خود را در دنیای اینترنت به اشتراک گذاشته و کسب درآمد کنید. با توجه رشد دنیای دیجیتال، داشتن وب سایت کلیک کنید برای هر کسب و کارمسئله ای حیاتی است. یکی از اقدامات مهمی که مدیران سایت انجام می دهند، بروز نگهداشتن اطلاعات در زمینه های مختلف طراحی سایت همچون وردپرس است. بکاپ گرفتن از اطلاعات وردپرس یکی از اقدامات پیشگیرانه اساسی در آموزش کار با وردپرس می باشد. این سیستم یکی از محبوب ترین سیستم های مدیریت محتوا است و در حال حاضر بیشترین تعداد استفاده در بین انواع سیستم ها را دارد. اما قبل از همه یک توضیح خیلی مختصر در مورد وردپرس برای دوستانی که پیش زمینه ای از این سیستم ندارند خواهم داد تا در درک بیشتر آموزش کمکی کرده باشیم..
 
اما در وردپرس باران قبل از شروع آموزش WordPress یک چشم انداز برای مراحل نصب وردپرس معرفی می کنیم. آموزش WordPress سایت وردپرس باران در 40 جلسه کامل به صورت کاملا رایگان در اختیار شما قرار گرفته است. شما میتوانید با نصب و راه اندازی وردپرس بر روی هاست و یا سیستم خود از امکانات این CMS (مخفف Content Management System) بصورت کاملا رایگان استفاده کنید. آموزش ثبت نام وردپرس در این دسته بندی، ما به شما یاد می دهیم که چطور وردپرس را بصورت رایگان در کمتر از یک هفته یاد بگیرید. چطور در کمتر از 5 دقیقه و بدون کدنویسی یک سایت حرفه ای طراحی کنیم و مدیریت آن را برای رسیدن به بازدید بالا و کسب درآمد یاد بگیریم؟ شروع کنید: از صفر شروع کنید و یاد بگیرید بدون کدنویسی و در کمتر از 5 دقیقه یک سایت راه اندازی کنید. همچنین در صورت وجود هرگونه ابهام یا سوال میتوانید از طریق شماره تماس های موجود در سایت با ما در ارتباط باشید. پس از انتخاب قالب باید ابزارهای لازم را از طریق پلاگین ها اضافه کنیم.
مجله خبری زومیت بازدید : 29 زمان : نظرات (0)
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
اخبار تکنولوژی و فناوری روز دنیا در مجله خبری زومیت منتشر می شوند. مطالب شامل آخرین اخبار و آموزش ها در حوزه فناوری می باشند.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • موضوعات
    آمار سایت
  • کل مطالب : 43
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 30
  • باردید دیروز : 43
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 81
  • بازدید ماه : 554
  • بازدید سال : 3,763
  • بازدید کلی : 9,498