loading...

مجله خبری زومیت

جدیدترین اخبار تکنولوژی و فناوری روز دنیا - آموزش های کار با رسانه های جدید

چرا آموزش کامل قالب وودمارت تهیه شد ؟ شما قادر خواهید بود تا با دانلود رایگان قالب astra آن را سفارشی سازی نمایید و قابلیت ­هایش را افزایش دهید. بعد از خرید قالب تا 6 ماه پشتیبانی رایگان دریافت خواهید کرد. هم اکنون نسخه جدید قالب ووکامرس WoodMart آماده دانلود و دریافت میباشد. قالب ووکامرس WoodMart دارای 30 طرح و الگوی پیش ساخته وآماده میباشد که مناسب برای تمامی سایت های فروشگاهی است. در این روش که هزینه بسیار بالاتری دارد، ممکن است قالب ابتدا به صورت یک طرح PSD ارائه شود و سپس به HTML و نهایتا به سایت ساز شما تبدیل گردد. اگر می خواهید در هزینه طراحی و راه اندازی وب سایت صرفه جویی کنید، می توانید از قالب های آماده استفاده کنید. رایگان بودن همیشه خوب نیست و ممکن است در طول زمان هزینه های بیشتری را برای شما داشته باشد.

یکی دیگر از مزایای سفارش به این نوع شرکت ها، پشتیبان و مشاورانی است که در طول مسیر شما را یاری می کنند. با توجه به نظر و تجربه کاربران قابل درک است که وبسایت ساخته شده با قالبهای فروشگاهی وودمارت بدون هیچ عیب و ایرادی، و بدون هیچ تغییر و تنظیم خاصی، بارگزاری می شوند. به روزرسانی یک وبسایت همیشه مسئله مهمی بوده است که وردپرس خوشبختانه به این موضوع بی توجه نیست و سعی میکند گل سر سبر و عزیزدل در بین سیستمهای مدیریت محتوا باقی بماند. قالب نلس دارای یکسری افزونههای اختصاصی است که با استفاده از آنها میتوانید ظاهر وبسایت خودتان را جذابتر کنید. این قالب وردپرس آنقدر توانمند بوده که به راحتی توانسته خود را در بین پر فروش ترین قالب های فروشگاهی تم فارست قرار دهد. در غیر این صورت عواقب آن به عهده خود شما خواهد بود. قالب وودمارت محبوب ترین قالب فروشگاهی ووکامرس در ایران می باشد که در این مقاله قصد دارم شما را بیشتر با این قالب آشنا کنم. با وجود اینکه قالب چند منظوره ایمپرزا بصورت تخصصی برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی ارائه نشده است، اما دارای 5 قالب آماده فروشگاهی زیبا و حرفهای میباشد که میتوانید با بکارگیری آن ها یک فروشگاه آنلاین موفق داشته باشید.

مجله خبری زومیت بازدید : 26 زمان : نظرات (0)

اربران ارائه دهند. ایجاد شرایطی که کاربر بتواند با فضای سایت تان ارتباط موثر برقرار کرده و جذابیت هایی داشته باشد که مخاطبین تان را برای بازگشت مجدد ترغیب نماید، را باید در لیست اولویت های تان قرار دهید. در نظر داشته باشید که محیط گرافیکی و المان های بصری ارتباط میان زبان ماشین و انسان را تسهیل می کند و هرچقدر این روند بهتر و بهینه تر باشد، حداکثر رضایت کاربر را به همراه خواهد داشت.  

مجله خبری زومیت بازدید : 24 زمان : نظرات (0)

ایا قالب وودمارت اصلا توو وردپرسم چیزی به نام قالب فروشگاهي Woodmart را. ویژگیهای سایت خوب متوجه نشدم ، آیا منظور شما این است که کاملاً فارسی سازی آن را. آیا ازقالب زفایر هم مطلبی منتشر خواهیم کرد که ویژگیهای منحصر بفردی خواهند داشت. قالب اهورا هم قابلیت ­های مهم سیستم مدیریت محتوای وردپرسی وب­سایت شخصی و غیره استفاده می شود.

مجله خبری زومیت بازدید : 64 زمان : نظرات (0)

تصویر قالب وودمارت را بارگذاری میکنید قالب woodmart و در نوشته قرار میدهید. در این قالب، از افزونه ای برای امتیاز دهی به پست ها استفاده شده این افزونه نیز پنلی حرفه ای و امکاناتی بی نظیر دارد.

یکی از برترین ویژگی های این افزونه Rich Snippets یا همان ستاره دار کردن مطالب در گوگل قالب وودمارت است. دلایل مختلفی وجود داره که بخواید از یک نوشته یا برگه وردپرس تکثیر کنید. با افزونه ووکامرس کوپن های PDF نامحدودی ایجاد کنید که مشتریان بتوانند از طریق اینترنت یا به صورت حضوری از آنها استفاده کنند. شاید تا حدود سال 87 داشتن سایت اینترنتی قالب woodmart برای شرکتها و یا سازمانها دور از ذهن بود و طراحی سایت برای مجموعشون رو یک کار هزینه بردار می دونستن که واقعا هم اطلاع نداشتن، اصلا زدن این سایت فایده ای هم داره یا نه؟ در این مرحله شما نحوه کار با وردپرس فارسی را فرا میگیرید و با تمامی قسمت های پیشخوان وردپرس فارسی آشنا میشوید.

مجله خبری زومیت بازدید : 54 زمان : نظرات (0)

همان شرکتهای ارائه دهنده خدمات میزبانی قالب وودمارت به شما سرویسی پیشنهاد میدهند به عنوان هاست دانلود . با استفاده از این افزونه می توانید مقدار محصول خود را به همان اندازه که می خواهید تنظیم کنید. بنده برای همان فروشگاه اینترنتی که گفتم از پارتیشن حرفهای پشتیبان پشتیبان استفاده میکنم. همچنین قالب WOODMART ده ها افزودنی حرفه ای برای افزونه WordPress Download Manager وجود دارد که می توانید.

مجله خبری زومیت بازدید : 74 زمان : نظرات (0)

در این دوره تمامی این مراحل بصورت عملی و پشت سرهم انجام خواهند شد. اگر به آمار سالها پیش مراجعه کنید مشاهده خواهید کرد که وایبر، ویچت، لاین و فیسبوک در میان مردم بسیار مورد استفاده قرار میگرفتند ولی امروزه واتساپ، توئیتر، تلگرام و اینستاگرام تقریبا جایگزین آنها شدهاند و تمام بیزنسهایی که طی این چندسال بر پایه شبکههای اجتماعی بنا شده بودند مجبور به انتقال به شبکههای دیگر شدند و این فرایند بسیار پر زحمت و طاقتفرسا را پشت سر گذاشتند. اگر دنبال آموزش وردپرس برای یادگیری و کار با wordpress جهت مدیریت سایت خود هستید آموزش کامل وردپرس را با دیجی وردپرس پیش برید. آموزش وردپرس میتواند به شما کمک کند سایت وردپرسی خود را توسعه دهید. اگر می خواهید یک جدول با سبک اکسل در وب سایت وردپرس خود بسازید، بهترین راه استفاده از بهترین افزونه های جدول ساز وردپرس است.

منابع آموزش وردپرس در جهان

https://www.producthunt.com/@parchamdar_wp

تنظیمات بخش نظرات یا دیدگاه ها برای کنترل بیشتر روی بخش دیدگاه های سایت می باشد. برای بسیاری از مالکین وب سایت ها و صاحبان کسب و کارهای اینترنتی بهینه سازی موتور جستجو (Search Engine Optimization) که به اختصار به آن سئو (SEO) گفته می شود، کار پیچیده و مشکلی است؛ اما صاحبان وب سایت های وردپرس این امکان را دارند که از بهترین افزونه های … کد اسنیپت (Code Snippet) قطعه کد کوچکی است که می توانید در سایت وردپرس خود استفاده کرده و ویژگی ها، قابلیت ها و عملکرد سایت را افزایش دهید. مورد دوم هاست یا فضای میزبانی وبسایت شماست.بطور خلاصه شما باید یک فضایی را (مثلا ۲گیگ) برای ذخیره سازی محتوای وبسایت خود در اینترنت اجاره کنید این فضای ذخیره سازی را باید با بر اساس موضوع وبسایت و نوع سیستم مدیریت محتوای وبسایت تان انتخاب کنید. بر روی آن انجام داده و انواع سایت مورد دلخواه خود را روی آن پیاده سازی کنید. 

بهترین آموزش وردپرس

به جرأت می توان گفت که این دوره ها، بهترین و کارآمدترین دوره ها در زمینه آموزش ساخت کسب و کار اینترنتی از طریق سایت است. وردپرس یکی از محبوب ترین سیستم های مدیریت محتوا در ایران و جهان است که با توجه به سهولت استفاده و توسعه پلاگین ها و قالب های متعدد توانسته نیاز بسیاری از کاربران در زمینه طراحی سایت را فراهم کند. 4. به وب سایت Google Developers Console بروید و با زدن بر روی دکمه create project یک پروژه جدید ایجاد کنید. CMS سیستم نرم افزاری ای است که به کمک آن محتوا مدیریت می شود، این نرم افزارها الزاما وابسته به وب نیستند و برنامه های کاربردی مدیریت محتوای وب سایت، صرفا یک نمونه از سیستم های مدیریت محتوا هستند , بدلیل گسترش استفاده از این سیستم در شاخته مدیریت محتوای وب سایت، CMS را به نام سیستم مدیریت محتوای سایت می شناسند. برای دانلود کتاب آموزش طراحی سایت با wordpress ، در معیت ما باشید .

بهترین سایت آموزش وردپرس

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا اپن سورس می باشد که میتوانید وب سایت های مختلفی با موضوعات متفاوتی ایجاد نمایید در این بخش آموزش های کلی در مورد وردپرس به زبان ساده قرار گرفته است و شما برای یادگیری وردپرس کافیه با ما همراه باشید . اموزش رایگان طراحی سایت با وردپرس : چرخه عمر دامنه های بین المللی(عمومی). قدرت اصلی وردپرس از افزونه های آن است. در کنار آموزش خود وردپرس، افزونه های مهم و کاربردی وردپرس را هم مورد هدف … اگر مایل هستید تا یکی از ابزارک های موجود در فوتر را تغییر دهید، می توانید با کلیک بر روی Delete under the widget به راحتی آن را حذف کنید. جایی است که شما سعی می کنید مشتریان خود را متقاعد کنید آنچه را که ارائه می دهید، خریداری کنند. با زمان بندی مطالب دیگر در مورد انتشار مطالب خود در زمانی مشخص نگرانی نخواهید داشت.

بهترین کانال یوتیوب وردپرس

تعیین وضعیت و نحوه انتشار; تعیین زمان انتشار. برای آموزش کار با پیشخوان وردپرس کافیه به مقاله آموزش کار با پیشخوان وردپرس رجوع کنید تا نحوه کار با پیشخوان وردپرس را فرا بگیرید. در ویدئوی زیر نحوه چیدمان صفحه جدید بدون کدنویسی را می توانید مشاهده کنید. سایت با www یا بدون www تاثیر خاصی روی سئو ندارد. وردپرس یک نرم افزر است که برای طراحی سایت بدون کدنویسی استفاده می شود. برای هر سایت وردپرس لازم است که یک افزونه سازنده فرم داشته باشد. گرویتی فرم یکی از حرفه ای ترین افزونه های فرم ساز وردپرس است. معروفترین و محبوبترین CMS در جهان “WORDPRESS” است که حدود 30% از سایت های فعال دنیا با این CMS راه اندازی شده اند. پیشخوان وردپرس همان جایی است که شما محتوا را برای سایت وردپرس خود ایجاد و مدیریت می کنید. دوم برای رتبه بندی کلید مقاله باید حجم مناسب کلید واژه را در خود داشته باشد و اینجاست که کار خراب میشود؛ کامنتها غلظت و حجم کلید واژه شما را خراب میکنند.

بهترین دوره آموزش وردپرس

در این مقاله افزونه هایی را به شما معرفی می کنیم که کار مهاجرت و انتقال سایت وردپرس از یک سرور به سرور دیگر را بسیار ساده می کنند. اگر دوستانتان یا یکی از اعضای فامیل هم قصد داشت که وردپرس را تخصصی یادبگیرد، پیشنهاد می کنم حتما لینک این مقاله را برایشان ارسال کنید تا با آگاهی بیشتری دورۀ آموزشی خود را انتخاب کنند. برخی از افراد زمان لازم و کافی برای مشاهده انواع ویدیوها یا گذراندن دوره های مختلف در این زمینه را نداشته و ترجیح می دهند از کتاب های الکترونیکی استفاده کرده تا در اوقات فراغت و بیکاری خود در سیستم های در دسترس، با مطالعه آنها اطلاعات مفیدی کسب نمایند. با توجه به اینکه دوره به صورت خصوصی برگزار می شود، پس خود هنرجو با هماهنگی مدرس زمان کلاس را تعیین می کند.

مجله خبری زومیت بازدید : 30 زمان : نظرات (0)

قالب وودمارت کاملا با افزونه WPML سازگار است و شما می توانید در صورت نیاز سایت خود را به راحتی به صورت چند زبانه طراحی کنید. فروشگاه ساز دیجی کالا امکاناتی قالب وودمارت برای شما فراهم می کند که می توانید تقریبا هر محصولی را آنلاین بفروشید. همه الگوها ، طرح ها و سایر انتخاب ها دارای تصاویر آماده شبکیه چشم هستند که دارای بالاترین وضوح هستند و به شما امکان می دهد مشتریان شما محتوای روشن و جذاب تری را در وب سایت شما مشاهده کنند.

اگر آشنایی با صفحه ساز ویژوال کامپوزر داشته باشید می دانید که این افزونه صفحه ساز چه قدرتی دارد زمانی که شما نسبت به دانلود قالب وودمارت فارسی اقدام می کنید افزونه ویژوال کامپوزر اصلی را نیز کنار آن دریافت خواهید کرد با این افزونه شما قادر خواهید بود صفحه های زیبا مطابق با سلیقه خودتان طراحی کنید و از خلق صفحات سایت توسط خودتون لذت ببرید. بدون نیاز به چندین پلاگین برای تأمین انرژی ، WoodMart هوشمند ، لاغر و سریع است ، بنابراین می توانید کار خود را ادامه دهید. از 27 می 2003 که برای اولین بار وردپرس منتشر شده تا به امروز، قالب های وردپرس بهترین و سریعترین راهکارهای طراحی وب سایت آماده هستند.

همه چیز برای پاسخگویی به درخواستهای شخصی سازی شما با حداقل هیاهو ساخته شده است و توسعه یافته است ، بنابراین آنچه از شما باقی مانده است یک وب سایت بسیار قابل تنظیم است که می تواند به راحتی و سریع با درخواستهای تغییر شما سازگار باشد. بنابراین شما عزیزان میتوانید به راحتی و بدون هیچ نگرانی تمامی صفحات وب سایت تان را با استفاده از افزونه المنتور طراحی کنید. چیزی که اکسترا را از سایر قالب های وردپرسی متفاوت می کند، ابزاری به نام استایل کیت است که به کمک آن می توانید تمام بخش های وبسایتتان را بدون کدنویسی شخصی سازی کنید.

همچنین میتوانید در صفحه محصول برا اساس ویژگیهای محصول، محصولی را سفارش بدید مثل بر اساس رنگ آبی تیشرت با انتخاب سازی XL و یا انتخاب های دیگر که توسط خود شما شخصی سازی میشود. این پوسته وردپرسی دارای کدنویسی سبک و بهینه به همراه دموهای زیبا، جذاب و مشابه قالب دیجی کالا است که رابط کاربری ساده و پنل تنظیمات قوی و حرفه ای دارد و بر اساس موضوع و زمینه کاری خودتان یکی از دمو های آن را انتخاب و درون ریزی کرده و شروع به شخصی سازی آن کنید. انواع قالب های وردپرسی و افزونه های مختلف در این وب سایت به فروش رسانده می شود. قالب وودمارت برای راه اندازی سایت فروشگاهی مورد استفاده قرار می گیرد، بنابراین شما با گذراندن دوره آموزشی این قالب تمامی سرفصل ها و مهارت های لازم برای مدیریت و راه اندازی یک سایت فروشگاهی را بصورت کاملا تصویری یاد خواهید گرفت.

این قالب هم مناسب برای فروشگاه هایی به بزرگی دیجی کالا با دسته بندی های فراوان و محصولات نامحدود است و هم فروشگاهی کوچک که دسته بندی و محصولات کمی دارند. که میتوانید با یادگیری آن یک سایت فوق حرفه ای فروشگاهی طراحی کنید. نه با WoodMart. با استفاده از بهترین فناوری های موجود ، ما در مورد گالری محصولات از هر نوع با پشته ای از انواع و انواع ممکن که به سادگی با انتخاب آنها به روز می شوید ، از این مشکل دور شده ایم. توانسته است خود را در این زمینه اثبات کند. قالب Woodmart را به جرأت می توان یکی از برترین قالب های فروشگاهی در تاریخ ووکامرس معرفی کرد.

در قالب woodmart موتورهای جستجو بسیار دقیق شده است و سازندگان آن تلاش کرده اند تا یک قالب کاملا بهینه را طراحی و ارائه کنند. این قالب این امکان را برای شما فراهم کرده تا 25 صفحه خانگی متفاوت برگفته از 25 فروشگاه را کنار هم داشته باشید و آن را برای هر نوع وب سایتی استفاده کنید. از دموهای آماده می توانید در سایت های فروشگاهی ، جواهرات و وب سایت های خرده فروشی لوازم آرایشی و بهداشتی و غیره استفاده کنید. شما می توانید قالب وودمارت فروشگاهی وردپرس را از این وب سایت خریداری نمایید. آپدیت: دانلود رایگان نسخه 4.2.1 در تاریخ 1398.09.02 به وردپرس باران اضافه شد.

طرح توجيهي گچ قالب سازي باظرفيت 30000 در سالطرح توجيهي گچ قالب سازيباظرفيت 30000 در سال موضوع طرح : توليد گچ قالب سازينوع توليدات و ظرفيت : گچ قالب سازي 30000 تنتعداد شاغلين : 30 بلافاصله پس از پرداخت لينك دانلود نمايش داده مي شود و يك نسخه نيز به ايميل وارد شده ارسال خواهد شد. گاهی اوقات ممکن است هنگام نصب طرح زمینه ، وارد کردن محتوا یا فعال کردن افزونه هایی مانند صفحه سفید یا خطاهای PHP ، خطاهایی داشته باشید. WPBakery CSS Generator: فایل های CSS صفحه ساز ویژوال کامپوزر معمولاً حجم بالایی دارند و شما می توانید از طریق این منو به راحتی حجم آنها را تا حد زیادی کاهش دهید. تنظیمات پیشرفته این قالب به شما امکان تنظیم هر قسمتی را بدون کد نویسی می دهد!

منبع :  https://t.me/s/wpbaran/6780

مجله خبری زومیت بازدید : 36 زمان : نظرات (0)

ما در این دوره آخرین نسخه قالب محبوب و پرفروش وودمارت رو به صورت کامل ترجمه و فارسی سازی میکنیم. علاوه بر این وودمارت همراه با دموهای رایگان است به این معنی است که شما می توانید از برخی از امکانات آن بدون هزینه استفاده کنید. پس در صورتی نارضایتی از ویژوال کامپوزر می توانید به راحتی با افزونه المنتور کار کنید. این قالب ها به زبان انگلیسی بوده همراه با تمام دمو ها و افزونه ها در اختیار شما قرار میگیرد و کاملا با قالب های نال شده ی فارسی متفاوت است! در این قالب وردپرس ، با استفاده از این مگا منو شما قالب وودمارت میتوانید به راحتی محصولات خود را دسته بندی کنید و با نمایش عکس دسته بندی ها مشتریان را برای خرید بهتر راهنمایی نمایید. از دیگر مواردی که می توان به آن اشاره کرد بخش فیلتر محصولات به صورت حرفه ای است که به صورت فارسی سازی شده و حرفه ای برای کاربران سایت قابل استفاده است ، برای بررسی این محصول در بخش دموهای فارسی به یک دسته بندی محصول مراجعه کنید.

همچنین مواردی مانند تغییر فونت وبسایت به یک فونت فارسی استاندارد را پوشش میدهیم. در این مقاله، ما به شما بهترین قالبهای فروشگاهی وردپرس را معرفی میکنیم که میتوانید برای ساخت وبسایت فروشگاهی خود استفاده کنید. این پوسته فروشگاهی دارای هدر ها و سربرگ های بسیار زیادی است و میتوانید در پنل تنظیمات قالب این هدر ها و سربرگ ها رو انتخاب کنید. قالب وودمارت دارای بیش از 40 دمو و 2 صفحه ساز قدرتمند و یک پنل تنظیمات شخصی میباشد و یکی از پیچیده ترین قالب های وردپرسی به شمار میرود. این قالب به صورت کامل از زبان فارسی و قابلیت راستچین RTL پشتیبانی می کند و شما بدون هیچ نگرانی می توانید در وردپرس فارسی از این قالب استفاده کنید،نکته دیگری که در مورد این قالب باید به شما عرض کنیم داشتن یک پنل تنظیمات حرفه ای برای ویرایش و شخصی سازی بخش های مختلف وب سایت است.

با توجه به آمار ارائه شده در فروشگاه themeforest قالب وودمارت فروشگاهی وردپرس در حال حاضر با بیش از 22000 فروش جزء قالب های پر فروش بشمار می رود. قابل ذکر است که همه مشتریانی که در حال حاضر نسبت به خرید قالب اقدام نمایند، اپلیکیشن نیز پس از ارائه بصورت رایگان در اختیارشان قرار خواهد گرفت. شاید باورش برایتان سخت باشد اما کمتر از 10درصد از قالب ها و افزونه های وردپرسی به زبان فارسی ترجمه شده اند. اغلب قالب ها و افزونه های وردپرس به زبان انگلیسی تولید میشوند, اما در مارکت های وردپرسی چند درصد از قالب ها ترجمه شده اند؟

انتخاب بین قالب های فروشگاهی وردپرس سخت هست چرا که قالب های فروشگاهی زیادی وجود دارد که هر کدام به خودی خود قابلیت های مختلف را دارند. انواع هدرهای مختلف و زیبا در قالب ووکامرس Woodmart در اختیار شماست. ای جکس قدرتمند به کار گرفته شده در آن سرعت بالایی را هم در خرید و هم مشاهدهی اطلاعات محصول در اختیار کاربران قرار میدهد و نیازی نیست هر صفحه مجددا بارگذاری شود. کدنویسی استاندارد و بهره گیری از طراحی بوت استرپ 3 در کنار بهینه سازی عالی سئو که روی قالب وردپرس woodmart انجام شده به شما کمک می کند تا در کمترین زمان ممکن به صفحات اول گوگل برسید و فروش خود را چند برابر کنید. طی این مدت مشتریان وفاداری داشتیم که با توجه به کیفیت قالب دریافتی و پشتیبانی، بارها اقدام به خرید وودمارت کردند و از همین جا ازیشان تشکر میکنیم چرا که بدون شک این سهم از موفقیت اول از همه لطف پروردگار بود و در مرتبه بعدی نیز لطف کاربران وفادارمان بود …

در کنار اینها واکنش گرائی فوق العاده قالب وردپرس فروشگاهی وودمارت به شما این امکان را می دهد تا خیالتان از جهت نمایش در دستگاه های هوشمند راحت شود و بتوانید به راحتی آّ خوردن آنها را جذب نمایئد. فرآیند ثبت نام در قالب وودمارت woodmart بسیار آسان و راحت می باشد. پس از بیش از ۱۰ سال فعالیت در حوزه در ایران وودمارت، هنگامی که با قالب وردپرسی وودمارت بصورت کاملا تصادفی برخورد کردیم که متوجه شدیم ، امکاناتی فراتر از دیجی کالا و البته که فراتر از رقیب های خود در این زمینه میباشد ، لذا در فارسی سازی ، بهینه سازی و البته که سفارشی سازی آن تردید نکردیم و تصمیم بر این شد این قالب وردپرس را در معتبرترین مارکت وردپرس قرار بدهیم ،تا با هزینه ای بسیار اندک قابلیت پیاده سازی یک امپراطوری فروشگاهی بصورت کاملا بومی سازی برای همگان وجود داشته باشد ، این قالب وردپرس با نام وودمارت در وب سایت تخصصی ایران وودمارت متولد شده و شما عزیزان می توانید فروشگاه تان را با آن طراحی کنید.

https://www.linkedin.com/pulse/%25D9%2582%25D8%25A7%25D9%2584%25D8%25A8-%25D9%2588%25D9%2588%25D8%25AF%25D9%2585%25D8%25A7%25D8%25B1%25D8%25AA-%25D8%25A7%25D8%25AE%25D8%25AA%25D8%25B5%25D8%25A7%25D8%25B5%25DB%258C-%25D9%2581%25D8%25B1%25D9%2588%25D8%25B4%25DA%25AF%25D8%25A7%25D9%2587-%25D8%25A7%25DB%258C%25D9%2586%25D8%25AA%25D8%25B1%25D9%2586%25D8%25AA%25DB%258C-mojtaba-wpbaran

مجله خبری زومیت بازدید : 36 زمان : نظرات (0)

بازاریابی دیجیتال. فقط یکی دیگر از آن اصطلاحات پر سر و صدا جدید و فانتزی که باید برای جلب توجه در جلسات از آنها استفاده کنید یا این معامله واقعی است؟

شاید یک سوال بهتر این باشد: بازاریابی دیجیتال چیست؟

این راهنمای بازاریابی دیجیتال به شما نشان می دهد چه چیزی چیست. اولین بار در اوایل سال 2000 به عنوان اصطلاح رایج شد ، در واقع بازاریابی دیجیتال بسیار طولانی تر شده است. مثل ، WAY طولانی تر. به طور دقیق حدود 100 سال بیشتر.

در سال 1896 او اولین انسانی بود که "انتقال عمومی سیگنالهای بی سیم" را نشان داد. این شخص رادیو را اختراع کرد. اندکی پس از تظاهرات کوچک وی ، سیگنال های مورس از طریق آبهای آزاد منتقل می شدند.

و گرچه 10 سال دیگر طول می کشید تا رادیو به عموم مردم برسد ، اما مطمئناً سازندگان مدت زیادی طول نکشیدند تا فهمیدند که می توانند از آن برای فروش چیزهای دیگر استفاده کنند.

اولین پخش زنده از اجرای اپرا در Met بود و حدس بزنید مردم بعد از آن چه کاری انجام دادند؟

آنها بلیط نمایش را خریدند!

استراتژی بازاریابی دیجیتال متولد شد.

شرط می بندم تعجب کردی من اصلاً به اسمارت فون ها ، برنامه ها ، تبلیغات فیس بوک یا وبلاگ ها اشاره نکردم.

به این دلیل که بازاریابی دیجیتال هیچ ارتباطی با اینترنت ندارد.

تعریف:

اگر فکر می کنید بازاریابی دیجیتال چیست ... این تبلیغات از طریق کانال های دیجیتال است. کانال هایی مانند رسانه های اجتماعی ، برنامه های تلفن همراه ، ایمیل ، برنامه های وب ، موتورهای جستجو ، وب سایت ها یا هر کانال دیجیتال جدید.

یا یک نسخه ساده تر ...

بازاریابی دیجیتال هر شکلی از محصولات یا خدمات بازاریابی است که شامل دستگاه های الکترونیکی است.

به همین دلیل است که دهه ها وجود داشته است (زیرا وسایل الکترونیکی وجود دارد) و چرا که لزوماً ارتباطی با بازاریابی محتوا ، تبلیغات Google ، رسانه های اجتماعی یا هدف گذاری مجدد ندارد.

بازاریابی دیجیتال هم به صورت آنلاین و هم به صورت آفلاین انجام می شود.

و ، هر دو نوع برای یک استراتژی کاملاً بازاریابی دیجیتال مهم هستند.

مجله خبری زومیت بازدید : 39 زمان : نظرات (0)
درباره ما
Profile Pic
اخبار تکنولوژی و فناوری روز دنیا در مجله خبری زومیت منتشر می شوند. مطالب شامل آخرین اخبار و آموزش ها در حوزه فناوری می باشند.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • موضوعات
    آمار سایت
  • کل مطالب : 43
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 43
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 56
  • بازدید ماه : 529
  • بازدید سال : 3,738
  • بازدید کلی : 9,473