loading...

مجله خبری زومیت

اجازه بدهید چند نکته در مورد مباحث فنی هم خدمت شما عرض بکنم. همان گونه که ویکی پدیا میگوید: یکی از قابلیتهای مورد انتظار کاربرانی که یک مطلب را میخوانند آموزش ویژوال کامپوزر به صورت حرفه ای اینست که ب

اجازه بدهید چند نکته در مورد مباحث فنی هم خدمت شما عرض بکنم. همان گونه که ویکی پدیا میگوید: یکی از قابلیتهای مورد انتظار کاربرانی که یک مطلب را میخوانند آموزش ویژوال کامپوزر به صورت حرفه ای اینست که بتوانند در آن دیدگاه بگذارند. اگر نمی خواهید برای طراحی سایت خودتان هزینه های زیادی را انجام بدید و بعد از آن هم برای هر تغییری نیاز به طراح سایت داشته باشید می توانید این دوره را از آکادمی وبکیما دنبال کنید و طراحی سایت با وردپرس را از ابتدا و قدم به قدم یاد بگیرید. برای مشاهده این جلسه از آموزش رایگان وردپرس به لینک زیر مراجعه نمایید. برای مشاهده جلسه دوم از تنظیمات وردپرس به لینک جلسه 18 از دوره آموزش کامل وردپرس مراجعه نمایید. در این صفحه مانند مرحله قبل، تمامی افزونهها را انتخاب نمایید و از طریق بخش (کارهای دستهجمعی) گزینه (Activate) را انتخاب نمایید. سایتهایی که کاربران آموزش ویژوال کامپوزر به صورت حرفه ای در آنها خرید انجام میدانند، کاربران را از درون سایت به سمت درگاه پرداخت بانکهای آنلاین هدایت میکردند، در این زمان اگر SSL وجود نمی داشت، رمزگذاری اطلاعات کارت و حساب کاربر انجام نمی شد و هکرها میتوانستند اطلاعات حسابها را استخراج کرده و به سرقت ببرند.
 
البته لازم است قبل از مشاهده آن دوره شما با وردپرس کامل آشنا شده باشید و این دوره رایگان را سپری کرده باشید. وقتی ما عبارت را وارد میکنیم در قسمت پایین تر آن که نوشته شده است analysed SEO آنجا به ما میگوید که چه کارهایی باید برای سئوی مطلب انجام بدهیم. سئو وردپرس با افزونه Yoast SEO نیازمند آموزش کامل تری بود که میخواهم در مقاله دیگری آن را کاملا برای شما توضیح دهم، آموزش ویژوال کامپوزر به صورت حرفه ای البته باید توجه کنید که همواره آموزشهای سئو در سایت ، در دستیار سئوی مانگو به صورت کامل تری ارائه خواهد شد. اولین ویژگی ای که باید قالب سئو شده داشته باشد این است که واکنش گرا باشد یعنی در صفحات موبایلی، دسکتاپی یا تبلت، نمایش خاص به آن صفحه را داشته باشد که اصطلاحاً به آن واکنش گرا یا ریسپانسیو میگویند. این پلاگین سئو کارهای معمول سایتتان برای بالا بردن سرعت سایت را انجام میدهند.
 
 این موضوع تا قبل از کرونا جدی گرفته نمی شد اما در دوران کرونا قدرت کسب و کارهای اینترنتی برای همه آشکار شد. اگر تا به حال به این موضوع فکر نکرده اید مشکلی نیست ولی باید امروز از این موضوع مطلع میشدید و بین یکی ازین دو انتخاب میکردید. هر چند وقتی از توضیح متای سفارشی استفاده میکنید، میتوانید توضیحات بهتری بنویسید که کاربران را مجاب کند بین نتایج جستجو روی سایت شما کلیک کنند. آموزش ویژوال کامپوزر به صورت حرفه ای به این معنی که برای آموزش کار در هر بخش کلیه آموزش ها با تصویر و توضیح کامل ارائه می شوند. افزونه نام برده دو گزینه برای کنترل این بخشها در اختیار شما قرار میدهد. پیشنهاد ویژه وردپرس باران نیز بهینه سازی سایت وردپرس با استفاده از روش های این دو جلسه از ابتدای شروع آموزش کامل وردپرس می باشد.
 
در هر دو جمله کلمه کلیدی صفحه را به کار ببرید. قسمت اول title صفحه است. در قسمت دوم یعنی قسمت بعدی از وردپرس چیست؟ و سپس دوره آموزشی رو شروع کردیم، این دوره از پایه یعنی صفر شروع میشه یعنی ما فرض رو بر این گذاشتیم که شما هیچ آشنایی قبلی با وردپرس ندارید، ادامه دادیم تا سطح پیشرفته و حرفه ای رو برای شما آموزش دادیم(تا مرحله مقدماتی رایگان هست و مرحله پیشرفته و حرفه ای با آموزش ویژوال کامپوزر به صورت حرفه ای خرید دوره برای شما نمایش داده میشوند). سعی شده است تا بهترین آموزش وردپرس رایگان فارسی در این دوره شامل 25 جلسه اصلی ارائه شود. در هر صورت، کاربرد اصلی نقشه سایت اینست که گوگل سریع تر از هر زمانی آدرسهای جدید و تغییرات را شناسایی کرده و آنها را در خزنده خود کرول Crawl کند. افزونه Yoast SEO در نسخه تجاری در بخش مطالب به کاربر نشان میدهد که هر مطلب چقدر لینک دریافت کرده و اینکه چه تعداد لینک خارجی و داخلی دارد.
مجله خبری زومیت بازدید : 100 زمان : نظرات (0)
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
اخبار تکنولوژی و فناوری روز دنیا در مجله خبری زومیت منتشر می شوند. مطالب شامل آخرین اخبار و آموزش ها در حوزه فناوری می باشند.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • موضوعات
    آمار سایت
  • کل مطالب : 43
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 38
  • باردید دیروز : 43
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 89
  • بازدید ماه : 562
  • بازدید سال : 3,771
  • بازدید کلی : 9,506