loading...

مجله خبری زومیت

در انتها توجه شما را به دیگر مجموعه های آموزش پیشخوان وردپرس آموزشی ویدیویی که در سایت منتشر می شوند هم جلب می کنیم. تعداد افزونه های موجود در وردپرس به قدری زیاد بوده که برای انجام هر نوع ایده در ذهن

در انتها توجه شما را به دیگر مجموعه های آموزش پیشخوان وردپرس آموزشی ویدیویی که در سایت منتشر می شوند هم جلب می کنیم. تعداد افزونه های موجود در وردپرس به قدری زیاد بوده که برای انجام هر نوع ایده در ذهن شما، پلاگینی طراحی و منتشر شده است. البته با توجه به پیش بینی انتشار آن در وب تمام تلاشم رو برای مختصر و مفید بودن اون انجام دادم.
 
این مقاله مدت زیادی است که در دست تدوین بوده و مطالبی که در آن مطرح شده حاصل تحقیقاتی بوده که ما طی سفر طولانی خود در سئو داشته ایم. اگر دقت کرده باشید، در این آموزش پیشخوان وردپرس مقاله چند بار نام وردپرس، برای ایجاد یک سایت فروشگاهی مطرح شد. محصولات فیزیکی از مدت ها قبل، چه برای خرید و چه برای فروش، بسیار طرفدار داشته است و محصولات مجازی که در چند سال اخیر، پا به عرصه فروش گذاشته است از محصولات فیزیکی نیز پر طرفدارتر شده است. این کتاب در 8 فصل به طور کامل به مواردی نظیر نصب وردپرس ، جستجو در داشبورد وردپرس، کار با سایت وردپرس، مدیریت SEO و رسانه های اجتماعی، شخصی سازی وب سایت، استفاده از افزونه های مختلف، استفاده از شبکه چند سایته و غیره می پردازد. 
 
دوره جامع آموزش وردپرس، یک دوره رایگان از گروه آموزشی لرن نیکو می باشد که شما در آن از صفر تا صد وردپرس را بصورت کامل از نصب و راه اندازی تا استفاده را یاد می گیرید. قبل آموزش پیشخوان وردپرس از هرکاری باید بدانید، محصولی که قصد فروش آن را دارید فیزیکی است یا مجازی که در ادامه مقاله، آن ها را توضیح می دهیم. در جلسه 23 از دوره آموزش تصویری وردپرس، 2 روش آپدیت افزونه وردپرس از پیشخوان و آموزش آپدیت دستی افزونه وردپرس را ارائه می دهیم. ما در این مقاله قصد داریم، آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی با وردپرس را بطور کامل برای شما توضیح دهیم. پس با آموزش رایگان ساخت فروشگاه اینترنتی با وردپرس با ما همراه باشید. البته به احتمال زیاد در آینده بخش پیکج دوم رو که مجموعه حرفه ای آموزش مدیریت وردپرس هست رو در همین وب سایت منتشر خواهم کرد. هدف از تهیه این پیکج ویدیویی آموزش سیستم مدیریت محتوای وردپرس، کاهش زمان مصرف شده برای آموزش کار با وردپرس به مشتریان بوده که با توجه به کیفیت این مجموعه اون رو برای دانلود عموم پارسی زبانان روی وب منتشر می کنم.
 
در زیر به برخی از کتاب های آموزش وردپرس که به صورت الکترونیکی منتشر شده و در دسترس می باشند، اشاره شده است. امیدوارم این مجموعه کار شما رو برای آموزش وردپرس راحت تر کرده باشه. البته تعدادی از صاحبان کسب و کار فیزیکی، ترجیح میدهند که به خاطر نداشتن دانش کامپیوتر و آموزش پیشخوان وردپرس سختی هایی که ممکن است در حین طراحی فروشگاه اینترنتی با وردپرس برای آن ها پیش آید، طراحی و ساخت فروشگاه اینترنتی وردپرسی خود را به دست متخصصان این حوزه بدهند. برای طراحی فروشگاه اینترنتی با وردپرس، به یک دامنه و هاست نیاز دارید که بتوانید سایت خود را به صورت آنلاین در آن بنا کنید. 
 
در این آموزشگاه آموزش های متنوعی از قبیل آموزش وردپرس، آموزش طراحی سایت با وردپرس، آموزش طراحی قالب سایت و غیره از پایه تدریس شده و دانشجویان مهارت های زیادی در این دوره ها کسب می نمایند. ما برای تهیه و تدوین این دوره آموزشی ماه ها زمان گذاشته ایم تا بهترین آموزش وردپرس فارسی را برای شما آماده کنیم. با اطمینان بر اساس تجربیات شخصی و نمونههای مشاهده شده به جرأت میتوانم آموزش پیشخوان وردپرس این اطمینان را به شما بدهم به دلیل انعطاف بالایی که سیستم مدیریت محتوای وردپرس دارد با استفاده از آن قادر خواهید بود تا اقدام به راهاندازی هر نوع وبسایتی با هر امکاناتی که میخواهید بکنید اما اگر بخواهیم وردپرس را با زبان حرفه ایی تر تعریف کنیم ردپرس عبارت است از یک بسته نرمافزاری متن باز و رایگان تحت وب که در دسته CMS ها میباشند قرار دارد.
 
همانطور که اشاره شد وردپرس به صورت رایگان و متن باز آموزش پیشخوان وردپرس میباشد که جزو دسته نرمافزارهای دنیای آزاد میتوان آن را قرار داد. این کتاب الکترونیکی به دلیل ارائه توضیحاتی جامع در زمینه گسترش عملکرد وب سایت، در لیست بهترین کتاب های آموزش وردپرس قرار گرفته است.
مجله خبری زومیت بازدید : 26 زمان : نظرات (0)
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
اخبار تکنولوژی و فناوری روز دنیا در مجله خبری زومیت منتشر می شوند. مطالب شامل آخرین اخبار و آموزش ها در حوزه فناوری می باشند.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • موضوعات
    آمار سایت
  • کل مطالب : 43
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 37
  • باردید دیروز : 43
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 88
  • بازدید ماه : 561
  • بازدید سال : 3,770
  • بازدید کلی : 9,505