loading...

مجله خبری زومیت

بنابراین سایتهای زیادی اکنون از SSL استفاده میکنند آموزش وردپرس فارسی رایگان تا از جریمههای گوگل و بینگ در امان باشند و هم اینکه کاربران خود را از دست ندهند. معرفی شد تا کاربران بتوانند از آن برای مشخ

بنابراین سایتهای زیادی اکنون از SSL استفاده میکنند آموزش وردپرس فارسی رایگان تا از جریمههای گوگل و بینگ در امان باشند و هم اینکه کاربران خود را از دست ندهند. معرفی شد تا کاربران بتوانند از آن برای مشخص کردن نسخه اصلی بین چند کپی از یک محتوا استفاده کنند و از جریمههای موتور جستجو مبنی بر محتوای تکراری در امان باشند. چه مدت زمانی لازم است تا دوره آموزش رایگان وردپرس را به اتمام برسانم؟ در این صورت تنها زمانی مشکل پیش میآید که دسته بندی شما دارای صفحه بندی نباشد. دوم برای رتبه بندی کلید مقاله باید حجم مناسب کلید واژه را در خود داشته باشد و اینجاست که کار خراب میشود؛ کامنتها غلظت و حجم کلید واژه شما را خراب میکنند.
 
 برای راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی و راه اندازی یک سایت شما به 3 مورد اصلی نیاز دارید، مورد اول باید یک نام دامنه خوب برای سایت خود انتخاب کنید (می توانید از مقاله راهنمای انتخاب نام دامنه مناسب برای انتخاب نام دامنه خودتون استفاده کنید) ، مورد دوم انتخاب یک هاست برای میزبانی سایت تان است ( مقاله 10 شرکت هاستینگ برتر ایران برای انتخاب یک هاست خوب را از دست ندهید) که برای انتخاب نام دامنه و انتخاب یک هاست خوب خواندن مقالاتی که پیشنهاد دادیم کفایت می کند. در اینجا مورد دوم این آموزش وردپرس فارسی رایگان است که قالب شما سرعت بالایی را داشته باشد و برای سئو بهینه باشد. طراحان قالب وردپرس همراه با قالبی که ارائه میدن برخی روی همون قالب یعنی در مدیریت امکان درون ریزی دارن که با یک کلیک به راحتی محتوای سایت پیشنمایش روی سایت شما پیاده سازی میشه و سایتتون دقیقا شبیه به پیشنمایش اصلی قالب میشه. اگر قالب شما هم به این صورت باشه حتما داخل پکیج قالبتون فایل درون ریزی برای اسلایدر هم وجود داره که یه فایل زیپ هست , بعد از نصب رولیشن اسلایدر در مدیریت یه گزینه به با اسم افزونه به منو های پیشخوان افزوده میده باید برید به اون قسمت و روی گزینه ایمپورت کلیک کنید , یه پنچره باز میشه که از شما یه فایل می خواد آپلود کنید .
 
برای آموزش کار با وردپرس در جلسه 8 و آشنایی کامل با منو های پیشخوان به لینک زیر مراجعه نمایید. توجه داشته باشید این دو ابزار از هر کدوم استفاده کنید فرقی نمی کنه , زمانی که با این ابزارها کدها رو نگاه می کنید مثلا دارید کدهای لوگو رو نگاه می کنید آموزش وردپرس فارسی رایگان داخل بخشی که کدها رو نشون میده نوشته که مثلا سی اس اس مربوط به اون قسمت داخل چه فایلی نوشته شه و در چه خطی هست. حال شما به یه ابزار دیگه نیاز دارید که با استفاده از اون کدهای لازم رو بررسی کنیم. 
 
دوره آموزش فارسی شامل مباحث زیر می باشد که به تفصیل در جلساتی جداگانه مورد بررسی قرار می گیرند. همچنین می توانید در سایت خود بخش فارسی سازی اختصاصی راه اندازی کنید و قالب ها رو به صورت ختصاصی برای مشتریان خود ترجمه کنید که هزینش با قالب های عمومی فرض خواهد کرد. در این جلسه آموزش WordPress کار با وردپرس به صورت اختصاصی به دایرکت ادمین پرداخته ایم. آموزش وردپرس و دوره آموزش طراحی سایت بدون کدنویسی با استفاده از سیستم مدیریت محتوای وردپرس را در این بخش از آکادمی دیجیتال مارکتینگ وبکیما برای شما عزیزان آماده کرده ایم. هرگونه انتقاد یا پیشنهادی در مورد دوره دارید یا اگر در آموزش وردپرس فارسی رایگان  قسمتی از طراحی سایت با وردپرس سوالی دارید در بخش دیدگاه های سایت سوالات و مشکلات خود را مطرح بفرمایید تا در اسرع وقت پاسخگوی شما عزیزان باشیم. همیشه یکی از دغدغههای مدیر سایت اینست که به آموزشهای صحیح سئو دسترسی داشته باشد تا بتواند سایت خودش را بهینه سازی کند.
 
موتورهای جستجو جایگاه کلمه کلیدی را بررسی میکنند، هر چقدر کلمه در ابتدای جمله باشد به نظر تاثیر بیشتری روی سئوی عنوان خواهد داشت. اگر هم خواستید برای بررسی یک سری نکات می تونید قالب هایی که فارسی سازی شدن رو بررسی کنید و نحوه نوشتن کدها رو ببینید . افرادی که نتایج جستجو را بررسی میکنند، کلمات ابتدایی را زودتر میبینند. بعضی از شما ممکن است به جای این کار، از ریدایرکت استفاده کنید ولی شما کامنتها را بر روی پست قدیمی از دست داده اید که البته حاصل آن رنجش خاطر افرادی است که آموزش وردپرس فارسی رایگان وقت گذاشته اند و کامنت داده اند. به این معنی که برای آموزش کار در هر بخش کلیه آموزش ها با تصویر و توضیح کامل ارائه می شوند. این کار زیاد زیرکانه نیست. های پیشفرض وردپرس برای سئو مناسب نیست و کاری که ما باید انجام دهیم این است که آن را برای سئو بهینه کنیم. در واقع افزایش سئو وردپرس نیاز به آموزش دارد و همانند هر کاری که روزانه در اطراف ما انجام میشود نیازمند متخصص است. تمامی دروس این دوره از بخش سمت راست به ترتیب در دسترس شماست. در این صفحه مانند مرحله قبل، تمامی افزونهها را انتخاب نمایید و از طریق بخش (کارهای دستهجمعی) گزینه (Activate) را انتخاب نمایید.
مجله خبری زومیت بازدید : 164 زمان : نظرات (0)
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
اخبار تکنولوژی و فناوری روز دنیا در مجله خبری زومیت منتشر می شوند. مطالب شامل آخرین اخبار و آموزش ها در حوزه فناوری می باشند.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • موضوعات
    آمار سایت
  • کل مطالب : 43
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 43
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 68
  • بازدید ماه : 541
  • بازدید سال : 3,750
  • بازدید کلی : 9,485