loading...

مجله خبری زومیت

همه چیز فقط با چند کلیک انجام می شود توسعه دهندگان WoodMart دائما نسخه های جدید قالب به روز می کنند. قالب فروشگاهی ووکامرس وودمارت پنل تنظیمات قدرتمند و حرفه ای را در دسترس شما قرار داده تا بدون دانش

همه چیز فقط با چند کلیک انجام می شود توسعه دهندگان WoodMart دائما نسخه های جدید قالب به روز می کنند. قالب فروشگاهی ووکامرس وودمارت پنل تنظیمات قدرتمند و حرفه ای را در دسترس شما قرار داده تا بدون دانش کدنویسی بتوانید تنها با زدن یک کلیک تغییرات وسیع خود را اعمال نمایید چرا که تمامی نیازهایی که ممکن است برای اعمال یکسری تغییرات به آنها محتاج باشید در این قالب ووکامرس موجود میباشد. این قابلیت هم در قالب وودمارت وجود دارد که بتوان نمایش را در هر دستگاهی سفارشی سازی کرد. وب سایت های ساخته شده با این قالب فروشگاهی وودمارت بدون هیچ گونه عیب و ایرادی و بدون هیچ تغییر و تنظیم خاصی بارگزاری می شود و حتی شما به راحتی می توانید نحوه نمایش را در برای هر دستگاهی سفارشی سازی کنید .

قالب وودمارت یک قالب فروشگاهی بسیار حرفه ای است و با توجه به قابلیت هایی که دارد امکانی فراهم نموده تا افراد به راحتی بتوانند یک وب سایت فروشگاهی با ظاهری متفاوت از سایر نمونه های موجود در بازار را راه اندازی نمایند. قالب WoodMart یکی از قالب های فروشگاهی وحرفه ای برای سایت های وردپرسی است،که برای شما با استفاده از فروشگاه ساز ووکامرس امکان پیاده سازی یک فروشگاه اینترنتی زیبا را فراهم می کند. قالب حرفه ای Woodmart برای انواع کسب وکارهای مختلف مناسب است و شما هر فروشگاهی که نیاز داشته باشید را می توانید با این پوسته حرفه ای طراحی کنید. شما قادر هستید با استفاده از طرح های مختلفی که در قالب ووکامرس وودمارت موجود هست تغییرات مورد نظر خود را به زیبایی هر چه بیستر اعمال کنید.

شما با خرید قالب وودمارت لیستی از افزونه های پرکاربرد و حرفه ای را دریافت خواهید نمود که ارزش هرکدام به تنهایی شاید چند ده دلار باشد. در این سری از مقالات آموزش قالب وودمارت قصد داریم در رابطه با نحوه نصب قالب وودمارت بر روی سایت مان صحبت کنیم و به صورت ویدئویی هم آموزش خواهیم داشت که به راحت ترین شکل بتوانید قالب woodmart را بر روی سایت خود نصب کرده و راه اندازی کنید. این دوره به شما کمک میکنه بتونید از تمام امکانات قالب وودمارت نهایت استفاده رو کنید و فروشگاه های حرفه ای طراحی کنید. می باشد. یکی از مهم ترین ویژگی قالب WoodMart، این می باشد که یک قالب ریسپانسیو فروشگاهی تمام عیار بوده و در موبایل و تبلت به شکل حرفه ای ریسپانسیو شده است.

این قالب به دلیل کد تمیز و تعداد زیادی از ویژگی های مفید که باید مورد توجه قرار گیرد ، محبوب است. این ها فقط قسمتی از امکانات قالب وردپرس وودمارت است پیشنهاد می شود دموی قالب را مشاهده کنید تا با این ویژگی ها بیشتر آشنا شوید. در انتها نیز قالب وودمارت چایلد را فعال کنید، سپس می توانید از قالب وودمارت استفاده کرده و لذت ببرید. همچنین اگر به تصویر بیشتر دقت نمایید دو نمره A و A از طرف سایت جی تی متریکس در ارزیابی عملکرد قالب وومارت داده شده است و این می تواند دلیل بسیار محکمی برای استفاده از این قالب بسیار عالی باشد . قالب ووکامرس WoodMart دارای 30 طرح و الگوی پیش ساخته وآماده میباشد که مناسب برای تمامی سایت های فروشگاهی است.

همه الگوها ، طرح ها و سایر انتخاب ها دارای تصاویر آماده شبکیه چشم هستند که دارای بالاترین وضوح هستند و به شما امکان می دهد مشتریان شما محتوای روشن و جذاب تری را در وب سایت شما مشاهده کنند. در سایت فروشگاهی بخش وبلاگ از اهمیت زیادی برخوردار است چرا که در این بخش مدیر سایت قادر است با قرار دادن مطالب جذاب و متنوع باعث جذب بیشتر مشتریان در سایت گردد. طراحی با قالب فروشگاهی وودمارت این مزیت را دارد که یک وبلاگ حرفه ای و جذاب به سلیقه خود طراحی کنید و با گذاشتن مطالب جذاب مشتریان خود را روز به روز بیشتر و بیشتر کنید.

https://medad.io/@wpbaran/woodmart-theme/

مجله خبری زومیت بازدید : 120 زمان : نظرات (0)
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
اخبار تکنولوژی و فناوری روز دنیا در مجله خبری زومیت منتشر می شوند. مطالب شامل آخرین اخبار و آموزش ها در حوزه فناوری می باشند.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • موضوعات
    آمار سایت
  • کل مطالب : 43
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 43
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 59
  • بازدید ماه : 532
  • بازدید سال : 3,741
  • بازدید کلی : 9,476