loading...

مجله خبری زومیت

با استفاده از برنامهنویسی به افزونهها اجازه ندهید تا کد اضافهای را در سایت شما قرار دهند. را از دست ندهید. اما به هر ترتیب برای آن که یک وبسایت خاص داشته باشید، مجبورید تا خودتان دست به کار شوید و الم

با استفاده از برنامهنویسی به افزونهها اجازه ندهید تا کد اضافهای را در سایت شما قرار دهند. را از دست ندهید. اما به هر ترتیب برای آن که یک وبسایت خاص داشته باشید، مجبورید تا خودتان دست به کار شوید و المانهای مختلف آن را تغییر دهید. اما با وجود سیستم مدیریت محتوای WordPress ( وردپرس ) این کار بسیار اقتصادی و ساده خواهد بود. تنها کافی است که از سیستم مدیریت محتوای وردپرس (wordpress CMS) استفاده کنید. خوشبختانه، شما می توانید از WordPress بدون هیچگونه آگاهی از PHP و MySQL استفاده کنید. شما آموزش وردپرس همچنین می توانید فقط بر روی منوی کشویی زیر زبان پیش فرض خود کلیک کنید و لیستی از رشته های متن قابل ترجمه را در صفحه نشان می دهد . شما همچنین می توانید هر صفحه را با کلیک بر روی لینک ها بر روی صفحه و شروع به ترجمه آن صفحه کنید . همچنین با کلیک بر روی این متن می توانید آموزش های رایگان وردپرس گذشته ما را نیز مطالعه فرمایید . این ترجمه شامل منوهای ناوبری ، دکمه ها ، ابزارک های نوار کناری ، متا متن و غیره می باشد . را به پست ها ، صفحات یا ابزارک نوار کناری اضافه کنید که در آن شما می خواهید نمایشگر سوئیچ زبان را نمایش دهد . شما می توانید از یک شورت کد استفاده کنید ، سوئیچر را به منوی ناوبری اضافه کنید یا منوی شناور را نمایش دهید . قبلاً در مورد استفادههای فراوان وردپرس گفتیم که با استفاده از این سیستم مدیریت محتوا میتوانید شبکه اجتماعی، سایت فروشگاهی یا سایت تجاری ایجاد کنید.

با زدن دکمه مقابل هر گزینه میتوانید آن را فعال یا غیرفعال کنید. برای ترجمه وب سایت خود ، شما می توانید به سادگی با کلیک بر روی تب ‘ترجمه سایت’ در صفحه تنظیمات افزونه و یا دکمه در نوار مدیریت وردپرس این کار را انجام دهید . این گزینه به شما یک نوار ابزار در سمت چپ نشان میدهد که می توانید CSS سفارشی خود را اضافه کنید. اکنون بر روی موارد سفارشی اضافه کردن CSSکلیک کنید. اکنون زبان هایی را که به آموزش وردپرس منوی ناوبری وردپرس اضافه شده اند خواهید دید . در این آموزش از همیار آیتی قصد نداریم روشهای برنامهنویسی را بیاموزیم و وارد مباحث تخصصی یا فنی شویم، بلکه میخواهیم راه و روش طراحی یک وبسایت را از دید کلی باهم بررسی کرده و یک الگوی ذهنی از این کار به شما ارائه دهیم، پس از مطالعهی این آموزش میتوانید مسیر خود را یافته و به دنبال یادگیری تخصصهای مورد نیاز برای راهاندازی یک وبسایت بروید.

در زمانی که افزونه را نصب کردید و مشاهده کردید که افزونه کار نمیکند، باید موارد بالا را روی پوستهٔ وردپرس خود بررسی کنید و از دید یک توسعه دهنده شروع به رفع ایراد نمایید. با استفاده از همان رابط ، به راحتی قالب ، محتوا و افزونه خود را ترجمه کنید . همان طور که در مقاله قبل گفتیم با توجه به آمار هایی که داریم ریسپانسیو بودن سایت برای موتور های جستجو حائز اهمیت است و شما می توانید با ریسپانسیو کردن آموزش وردپرس تصاویر وب سایت خود جایگاه بهتری را در رتبه بندی های موتور های جستجو کسب کنید. در این شرایط عده ای ترجیح می دهند تا از همان ویرایشگر کلاسیک برای کار هایشان استفاده کنند . افزونه یواست به نحوهای طراحی شده است که تمامی مدیران سایتها از جمله مبتدی یا حرفهای بتوانند به سادگی از آن در جهت بهبود سئو سایت وردپرسی خود استفاده نمایند. اکثر قالب های وردپرسی امکان بارگذاری تصویر شاخص را برای پسته ها مهیا می نمایند.

شما می توانید ترجمه ماشینی را مانند Google Translate استفاده کنید ، اما این ترجمه ها خوب نیستند و گاهی اوقات می توانند کاملا گمراه کننده باشند . انتخاب پیش فرض خوب نیست است که بدان معنی است که فقط زبان های دیگر نام وبسایت را در URL به عنوان یک پوشه معرفی خواهند کرد . گزینه بعدی این است که انتخاب کنید آیا شما می خواهید نام پیش فرض زبان را در URL به عنوان یک پوشه نمایش دهد . گزینه پیش فرض «نه» است که به این معنی است که نام زبان ها در زبان پیش فرض نمایش داده می شود . گزینه پیش فرض “بله” است ، زیرا لینک های سفارشی را برای زبان های ترجمه تغییر می دهد که URL ها را دوستانه تر می کند . هزینه های کنترل و پشتیبانی معمولا آموزش وردپرس بسیار بالاست ولی برای وردپرس هم ساده تر بوده و هم هزینه کمتری دارد. نوشتن افزونه های وردپرس نیز یکی دیگر از راه های حرفه ای تر شدن در وردپرس و درآمد زایی است. TranslatePress به شما اجازه می دهد تا با استفاده از یک شورت کد ، به عنوان یک آیتم منوی ناوبری ، یا به عنوان یک پرچم شناور ، افزونه زبان را اضافه کنید . سپس ، شما باید انتخاب کنید که آیا می خواهید زبان را به زبان پیش فرض نمایش دهید. اولین گزینه در صفحه ، انتخاب زبان پیش فرض وب سایت شما و زبان هایی است که می خواهید وب سایت خود را ترجمه کنید.

https://wpbaran.ir/wordpress-training-course/

مجله خبری زومیت بازدید : 54 زمان : نظرات (0)
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
اخبار تکنولوژی و فناوری روز دنیا در مجله خبری زومیت منتشر می شوند. مطالب شامل آخرین اخبار و آموزش ها در حوزه فناوری می باشند.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • موضوعات
    آمار سایت
  • کل مطالب : 43
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 28
  • باردید دیروز : 43
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 79
  • بازدید ماه : 552
  • بازدید سال : 3,761
  • بازدید کلی : 9,496