loading...

مجله خبری زومیت

اگر مخاطبان شما ایرانیان است این قالب می تواند بسیار مناسب باشد چرا که ظاهری ایرانی پسند دارد و با انعطاف پذیری های گسترده ای که دارد می توانید تغییرات زیادی را برای شخصی سازی سایت خودتان انجام دهید ت

اگر مخاطبان شما ایرانیان است این قالب می تواند بسیار مناسب باشد چرا که ظاهری ایرانی پسند دارد و با انعطاف پذیری های گسترده ای که دارد می توانید تغییرات زیادی را برای شخصی سازی سایت خودتان انجام دهید تا توجه مشتریان شما را جلب کند. پنل تنظیمات قالب یک رابط گرافیکی به شما می دهد تا تغییرات ساده را به سرعت و به راحتی انجام دهید. همه این چیزها با یک رابط کاربری گرافیکی ساده که هر کسی می تواند برای ساختن ایده بی نظیر خود از آن استفاده کند، امکان پذیر است. پوسته وودمارت برای سایت های فروشگاهی بسیار مناسب است و ظاهر بسیار جذب و کاربرپسندی دارد و هر کسی که ظاهر این قالب وردپرس رو ببینه مطمعنا عاشق ین پوسته میشه و حتما در بین تمامی قالب های رایگان وردپرس این پوسته رو انتخاب میکنه.

به صورت کاملا رایگان آن را میتوانید دانلود کنید. این قالب هم کاملا با صفحه ساز المنتور سازگار است و بدون دردسر می توانید صفحات دلخواه خودتان را با استفاده از المنتور روی قالب OceanWP بسازید. البته این همه ماجرا نیست سازگاری این قالب با افزونه های صفحه ساز همچون المنتور و ویژوال کامپوزر به شما این امکان را می دهد تا بدون حتی یک خط کد نویسی و کار خاصی و فقط با کشید و رها کردن ماوس یک هدر جدید ، یک اسلایدر زیبا قرار دهید ، یک فوتر جذاب و هر مورد دیگری که دوست دارید ایجاد نمایید. در واقع بعد از نصب قالب وودمارت، چند بخش در سایت شما به وجود خواهد آمد که می توانید از طریق این بخش ها مدیریت قالب را انجام دهید و تنظیمات را نسبت به سایت خود انجام دهید.

این قالب زیبا دارای 2 صفحه اصلی می باشد که با استفاده از آنها می توانید یک سایت فروش آموزش حرفه ای ایجاد کنید. برای مشاهده دموی اصلی قالب ها روی تصویر زیر کلیک کنید! البته WoodMart از طرحی کاملاً پاسخگو بهره می برد که خود را متناسب با دستگاهی که در آن مشاهده می شود تغییر میدهد. این امر به بهترین وجه هنگام جستجو محصولات مشاهده می شود. با این محصول به راحتی می توانید وارد کسب و کار آنلاین خود شده و به فروش محصولات فیزیکی و دانلودی بپردازید. محصولات سایت دنیای وردپرس بصورت کاملا اورجینال و تضمینی ارائه می شوند که به شما کمک می کنذ، امنیت بیش تری تجربه کنید.

تیم زرد وردپرس همواره رضایت دمشتریان را در اولویت کار خود قرار داده است و به همین منظور قالب فروشگاهی WoodMart را به صورت کاملا اورجینال از تم فارست خریداری کرده و آن را بدون لایسنس و محدودیت دامنه در اختیار کاربران قرار داده است. مطمئنا یکی از راه ها برای داشتن یک کسب و کار خوب و رسیدن به موفقیت ، ایجاد رضایت برای کاربر است ، بررسی های دقیق تیم رایان گستر از قالب فروشگاهی WoodMart باعث شد تا این قالب وردپرس فوق العاده به صورت کاملا اورجینال از تم فارست خریداری شود. آیا می خواهید تجارت آنلاین خود را شروع کنید یا کسب و کار سنتی خود را در قالب یک فروشگاه اینترنتی راه اندازی کنید؟

اگر قصد تست یک سایت را دارید تا بدانید آیا رتینا می باشد و یا خیر، باید از تمامی دستگاه هایی چون تبلت،فبلت،لپ تاپ، کامپیوتر خانگی و … گاهی اوقات ممکن است هنگام نصب طرح زمینه ، وارد کردن محتوا یا فعال کردن افزونه هایی مانند صفحه سفید یا خطاهای PHP ، خطاهایی داشته باشید. جدا از مزایای عملکردی ، WoodMart تضمین می کند که کاربران نه تنها از طراحی خوبی برخوردار هستند بلکه از پلاگین SEO برای پلاگین هایی مانند YOAST و All in One SEO نیز پشتیبانی می کند تا بتوانند به طور موثرتری استراتژی های SEO خود را پیاده سازی کنند.

هر نوع فروشگاه اینترنتی ای که می توانید تصور کنید را بسازید. در قالب هوشمند Woodmart قابلیت ساخت هدر و تغییرات آن صرفا با درگ اند دراپ وجود دارد که به راحتی میتوانید متنها، عکسها، لینکها و به طور کلی تمام قسمتهای هدر را جابجا کنید و هر بار با ظاهری متفاوتتر دیده شوید. این به معنی کد ساده، طراحی شده و تقریبا پشتیبانی از تمام پلاگین های محبوب SEO است که به شما امکان کنترل بیشتر در استفاده از ابرداده مناسب در مکان مناسب را می دهد. SEO همانند یک کلمه نامعلوم در دهه اخیر است اما به عبارت ساده این بدان معنی است که وب سایت شما باید به روشی خاص کدگذاری شود تا موتورهای جستجو مانند Google و Bing بتوانند موارد صحیح مورد نیاز را پیدا کنند تا صفحه شما به درستی رتبه بندی شود.

تم WoodMart کاملاً قابل تنظیم است تا بتوانید با انتخاب طیف وسیعی از فونت ها و رنگ ها وب سایت خود را همانطور که می خواهید طراحی کنید. پنل تنظیمات قدرتمند قالب وودمارت به شما اجازه می دهد به تغییر طیف وسیعی از تنظیمات قالب فقط با یک کلیک بپردازید. این قالب با طراحی مدرن و منحصر به فرد خود باعث می شود فروشگاه آنلاین شما منحصر به فرد باشد. WoodMart یک قالب برتر وردپرس است که برای ساختن فروشگاه های آنلاین ووکامرس طراحی شده است. یکی از بهترین قالب های وردپرسی که از آن می توان برای راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی حرفه ای استفاده کرد، قالب وودمارت فروشگاهی وردپرس است.

بهره گیری از منو های عمودی و افقی یکی دیگر از ویژگی های بارز قالب وردپرس وودمارت می باشد. یکی از نیاز های اساسی سایت های فروشگاهی اینه که در بخش های مختلف از اسلایدر های استفاده می کنه. سپس افزونه های مورد نیاز مانند ویزوال کامپوزر و روولوشن اسلایدر را دانلود کرده و نصب نمایید توجه داشته باشید پس از فعال سازی پوسته ، حتما افزونه های CMB2 و Redux Framework را برای دسترسی به تنظیمات پوسته ، نصب و فعال کنید. این افزونه همچون دو افزونه قبلی برترین افزونه چند زبانه کردن سایت های وردپرسی می باشد. اگر در نصب، وارد کردن داده های نمونه یا تنظیم قالب با مشکل روبرو شدید، لطفاً به صفحه پشتیبانی ما مراجعه کرده و سعی کنید راه حلی برای مشکل خود پیدا کنید.

این بدان معنی است که شما می توانید با بهترین قسمت ها مانند لیست کردن موارد برای فروش، ایجاد یک فروشگاه موفق و واگذاری کارهای فنی به طراحان ادامه دهید. این قالب یا استفاده از افزونه لرن پرس ساخته شده و شما میتوانید با استفاده از امکانات این افزونه دوره های خود را برای فروش قرار دهید. AJAX یا Asynchronous Javascript و XML، گروهی از تکنیک های مورد استفاده در توسعه وب است که به یک صفحه وب اجازه می دهد بدون بارگذاری مجدد صفحه، با یک سرور ارتباط برقرار کند. تم WoodMart از تکنولوژی AJAX در بسیاری از سکشن های خود استفاده کرده هدف از بکارگیری تکنولوژی ایجکس ایجاد اتصال ثابت به سرور بدون نیاز به بارگیری مجدد صفحه است.

https://themeforest.net/item/woodmart-woocommerce-wordpress-theme/20264492

https://wpbaran.ir/woodmart/

مجله خبری زومیت بازدید : 40 زمان : نظرات (0)
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
اخبار تکنولوژی و فناوری روز دنیا در مجله خبری زومیت منتشر می شوند. مطالب شامل آخرین اخبار و آموزش ها در حوزه فناوری می باشند.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • موضوعات
    آمار سایت
  • کل مطالب : 43
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 34
  • باردید دیروز : 43
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 85
  • بازدید ماه : 558
  • بازدید سال : 3,767
  • بازدید کلی : 9,502