loading...

مجله خبری زومیت

در این مقاله به شما آموزش میدهیم تا با نصب و تنظیمات این افزونه بسیار حرفه ای آشنا شوید ، شما میتوانید این افزونه را از سایت کارمک دانلود کنید. سپس تغییرات را ذخیره نمایید و دوباره وارد همین صفحه شوید

در این مقاله به شما آموزش میدهیم تا با نصب و تنظیمات این افزونه بسیار حرفه ای آشنا شوید ، شما میتوانید این افزونه را از سایت کارمک دانلود کنید. سپس تغییرات را ذخیره نمایید و دوباره وارد همین صفحه شوید تا تنظیمات کلود فلر را ببینید. افزونه Wp Rocket در ابتدا صفحه و تصاویر بارگذاری شده را ذخیره میکند تا در صورت لود دوباره همان صفحه ، نیازی به بارگذاری تصاویر و صفحه نباشد همین امر باعث افزایش سرعت وبسایت شده و برای کاربران بسیار مناسب میباشد. شما تنها با چند تنظیم ساده در پنل تنظیمات این افزونه قدرتمند سرعت سایت خود را بهبود بخشید و در کنار بهره مندی از این فاکتور مهم در سئو سایت کاربران خود را را نیز راضی نگه دارید. کار با افزونه راکت بسیار ساده هست که با پنل تنظیمات و گزینه هایی که در اختیار کاربر قرار میدهد افراد مبتدی به راحتی میتوانند با تنظیمات مد نظر خود سرعت سایت خو را بالا ببرند و به بهترین شکل بهینه سازی کنند.

بطور مثال می توانید مشخص کنید که در بک اند یا پشت سایت فعالیت ها کمتر باشد و در فرانت اند یا ظاهر سایت فعالیت ها بیشتر باشد. یا اگر قصد دارید همانند تصویر زیر، مشخصات شما اعم از زندگی نامه، آدرس شبکه های اجتماعی، عنوان فعالیت، تاریخ تولد، تعداد کتب های منتشر شده از شما و.. ۲ نفر به عنوان توسعه دهنده فعالیت میکنند، ۲ نفر به عنوان تنظیم کننده و سفارشیسازی افزونه فعالیت میکنند، یک نفر در بخش مارکتینگ افزونه Wp Rocket و بازاریابی مشغول است، ۵ نفر برای امور محتوایی و تولید آن مشغول به کار هستند. اگر شما یک طراحی سایت وردپرس انجام داده اید و اکنون به دنبال افزایش سرعت وب سایت خود هستید حتما در ادامه این مطلب همراه ما باشید،این مطلب مخصوص شماست و به شما کمک میکنیم تا با فعال سازی افزونه wprocket بتوانید سرعت وب سایت خود را افزایش دهید.

این گزینه سایت شما را در تلفن های همرا نیز کش میکند. یکی از دلایل استفاده از کش (cashe) کوتاه کردن عملیات اجراست،به دلیل اینکه سایت شما تا زمانی که باز شود عملیات و پردازش های زیادی صورت میگیرد این کار کوتاه کردن آن عملیات کمک میکند. 1- نشانه های Schema کمک می کنند تا موتورهای جستجو درک درستی از محتوای صفحه داشته باشند. در نتیجه وقتی که یک سایت را باز میکنید در حالت عادی باید مدتی را صبر کنید تا فایلها لود شوند و سپس صفحه باز میشود اما با این امکان شما وقتی با اسکرول به تصویر یا فیلمی رسیدید در ان زمان ان تصویر یا فیلم لود میشود.

اگر طرح زمینه شما دارای اسکریپت های CSS و Java یا پرونده های HTML زیادی است ، دیگر جای نگرانی نیست ، افزونه Wp Rocket آنها را فشرده کرده و اندازه صفحه را بدون شکستن صفحه شما کاهش می دهد. این دامین را هم در فیلد پایین تر یعنی بخش جایگزینی نام هاست با باید وارد نمایید تا از این به بعد اطلاعات سایت شما به جای اینکه از سرور اصلی سایت دریافت شوند، از یک سرور دیگر دریافت شوند که مخصوص میزبانی از فایل های سایت هست. و می دانید که وجود کش باعث پایین آمدن سرعت میشود. زمانی که شما بر روی سایت وردپرسی خود کش را فعال میکنید یک نسخه html از سایتتان بر روی هاست وردپرس ذخیره میشود،و با ورود هر کاربر تنها همان صفحه به افرادی که وارد سایتتان میشوند نشان داده میشود. اگر چه این امر باعث ترافیک شده اما نرخ خروج سریع از سایت شما را افزایش می دهد که یک امتیاز منفی سئو به شمار می رود.

این بخش درخواست هایی که از جانب http می آید را کم کرده و باعث سریع تر لود شدن سایت میشود. شاید اصلی ترین بخش این افزونه است که میتوانید حداکثر توانایی این افزونه را از همین جا بکار بگیرید. Excluded CSS Files (حذف فایلهای CSS):در این بخش میتوانید تمامی فایل هایی که قصد دارید تا از فشرده سایزی آنها جلوگیری کنید را اینجا وارد کنید. زمانی که تمام گزینه ها را انتخاب کردید آنها را ذخیره کنید و پس از پاک کردن کش وب سایت را مشاهده کنید اگر دچار بهم ریختگی در سایت سایت شدید این گزینه ها را غیر فعال کنید. بلکه نزدیکترین سرور به کاربر انتخاب شده و اطلاعات را برایش می فرستد.

افزونه WP Rocket به شما کمک میکند تا یک نسخه از صفحاتی که توسط کاربران سایت شما باز مشوند روی مرورگر آنها ذخیره شود تا در بازدیدهای بعدی بیش از 80 درصد محتوای آن صفحه از سیستم کاربر لود شود که این امر باعث افزایش چشمگیر سرعت سایت میشود. این گزینه برخلاف ترجه اشتباه خود کش کاربران داخل شده به سایت است که بطور دیفالت کش برای این کاربران فعال نیست و پس یادتان باشد این گزینه را فعال کنید تا کش برای کاربران تازه وارد اعمال شود. وب سایت هایی که از الگوریتم https استفاده میکنند این گزینه را فعال نمایند.

پس از انجام تنظیمات گزینه ذخیره یا save changes را انتخاب کنید و اگر تغییراتی در وب سایتتان ایجاد شد گزینه ها غیر فعال کنید. میتوانید نوشته هایی که به صورت پیش نویس هستند یا درون زباله دان قرار گرفته اند را از دیتابیس حذف نمایید. گزینه سوم برای اینکه کد های jqury به صورت ایمن بارگزاری شوند میتوانید این بخش را انتخاب کنید. با انتخاب کردن تیک این گزینه و تعیین دوره زمانی، خواهید توانست مشخص کنید که افزونه Wp Rocket هر چند وقت یکبار عملیات بهینه سازی دیتابیس به صورت خودکار انجام بشود. اگر تیک را نزنید بهینه سازی خودکار کلا لغو خواهد شد. اگر همه ی این دامین ها را در این بخش وارد نمایید، زمان کمتری برای شناسایی و دریافت فایل های ذکر شده مصرف خواهد شد. آموزش ایلوستریتور در حال حاضر از سطح مقدماتی شروع شده و همراه با آموزش های پروژه محور این نرم افزار در سایت قرار می گیرند.بخش آموزش فتوشاپ هم فعالیت خودش را شروع کرده است.

https://wpbaran.ir/wp-rocket/
https://wp-rocket.me/

مجله خبری زومیت بازدید : 62 زمان : نظرات (0)
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
اخبار تکنولوژی و فناوری روز دنیا در مجله خبری زومیت منتشر می شوند. مطالب شامل آخرین اخبار و آموزش ها در حوزه فناوری می باشند.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • موضوعات
    آمار سایت
  • کل مطالب : 43
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 19
  • بازدید ماه : 472
  • بازدید سال : 3,681
  • بازدید کلی : 9,416