loading...

مجله خبری زومیت

پس از تنظیمات پایه و امنیتی وردپرس نیاز است که شما یک قالب برای سایت انتخاب و از طریق آموزش نصب قالب وردپرس آن را نصب کنید. در این قسمت آموزش گوتنبرگ وردپرس، پلاگین yoast هر مشکل سئو که مطلب شما داشته

پس از تنظیمات پایه و امنیتی وردپرس نیاز است که شما یک قالب برای سایت انتخاب و از طریق آموزش نصب قالب وردپرس آن را نصب کنید. در این قسمت آموزش گوتنبرگ وردپرس، پلاگین yoast هر مشکل سئو که مطلب شما داشته باشد را به شما میگوید و شما باید طبق کارهایی که به شما میگویند انجام دهید تا مطلب شما چراغ سبز را بگیرد. پس از نصب و راه اندازی وردپرس باید تنظیمات پایه و اصلی وردپرس را انجام دهید. کاری که میتوانید انجام دهید این است که اسم قالبی که میخواهید نصب کنید یا قبلا نصب کردهاید را در گوگل جستجو کنید و یا حتی اگر در همان صفحه دانلود قالب قسمت نظرات است نگاه کنید ببینید آیا از سئو این قالب راضی هستند یا خیر.
 
آمار نشان داده است وردپرس در سر تا سر جهان در حال استفاده است و این آمار 35 درصد از سایت های جهان را شامل می شود که در ایران بیشتر است و این آمار هر روزه در حال افزایش است. بنابراین طراحی سایتی که بخوبی در انواع صفحه نمایش نشان داده شود اهمیت ویژه ای دارد. اگر وب سایتی مد نظر شماست و دوست دارید خود شما این سایت را طراحی و ایجاد کنید اما آموزش گوتنبرگ وردپرس چون کد نویسی بلد نیستید و به همین خاطر بیخیال آن شده اید و به همچین چیزی دیگر فکر نمیکنید باید بگم که نگران نباشید چون وردپرس نیازی به کد نویسی ندارد و شما بدون هیچ دانشی از کد نویسی حتی یک خط ساده می توانید سایت خود را راه اندازی کنید. با آموزش وردپرس می توانید به صورت پروژه محور و کاملا حرفه ای طراحی سایت انجام دهید.آموزش تصویری وردپرس ، برای اولین بار به صورت پروژه محور و آموزش مقدماتی تا پیشرفته وردپرس ، در کلیک سایت تهیه شده است.وردپرس از CMS های مشهوری است که از مزایای آن ،ساخت سایت در کمترین زمان ممکن و آموزش سریع وردپرس می باشد.جهت آموزش wordpress از پایه تا حرفه ای ، از آموزش های تصویری وردپرس در سایت استفاده نمایید.
 
را با وردپرس بسازید.علاوه بر وردپرس ، آموزش جوملا نیز جهت دانلود قرار داده شده است.توجه نمایید که آموزش وردپرس بر اساس آخرین متودها و نسخه های تهیه شده است و با این آموزش ها ، وردپرس را کاملا مسلط خواهید شد. همان طور که در جلسه قبل اشاره شد سه روش برای بررسی آمار وردپرس وجود دارد. اینکار به شما اجازه می دهد تا قبل از اینکه سایت خود را منتشر کنید، ایرادات آموزش گوتنبرگ وردپرس و یا مراحل طراحی را بصورت کامل پیاده سازی نموده و در پایان یک نسخه از وب سایت خود را روی بستر اینترنت منتشر کنید. در ادامه لیست و توضیحات آموزش وردپرس را بصورت مرحله به مرحله بیان نمودیم. یا گاهی دورههایی دیده میشوند که به دلیل عدم تسلط مدرس، مفاهیم سطحی یا حتی به اشتباه بیان میشوند. مثلا اگر شما قصد ارائه خدمات هاست و دامنه را دارید طبیعتا باید از سیستم WHMCS استفاده کنید چرا که امکانات بیشتر و تخصصی تری برای این نوع سیستم ها ارائه خواهد کرد.
 
هر دوی این افزونهها امکانات کاملی ارائه میکنند و تقریبا برای هر نوع سایت فروشگاهی میتوان از آنها استفاده کرد. در پایان این دوره ها دانشجویان به تسلط کامل در طراحی هر نوع سایت خواهند رسید. مدیریت محتوا از تولید محتوا در نوشته ها و برگه ها شروع می شود و با یادگیری دسته بندی و مدیریت کامل آموزش گوتنبرگ وردپرس آن ها به تسلط در این بخش خواهید رسید. بنابراین یادگیری مهارت طراحی سایت وردپرسی که محبوبیت بالایی دارد، نوید شغلی با سود و امنیت بالا را برای شما خواهد داشت. منظور ما از متغیرها همان پارامترهایی هستند که وقتی از آنها در قالب کلی استفاده کنید، برای هر مطلب تغییر میکنند، مثلا وقتی در قالب کلی عنوان از متغیر title استفاده میکنید، برای هر مطلب این متغیر همان عنوان مطلب را که در ویرایش مقاله نوشته شده استفاده میکند. اگر در ابتدا بخواهید تنها در حد یک قالب آماده سایت را راه اندازی نمایید و پیکربندی های وردپرس معمولی بر روی آن داشته باشید, عموماهزینه ها بین 1 میلیون تومان تا 5 یا 6 میلیون تومان میتواند متغیر باشد. زیرا تمامی مطالب شما در این بخش وجود دارد و اگر بخواهید نوشته ای درون سایت منتشر کنید باید وارد این بخش شوید .
مجله خبری زومیت بازدید : 38 زمان : نظرات (0)
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
اخبار تکنولوژی و فناوری روز دنیا در مجله خبری زومیت منتشر می شوند. مطالب شامل آخرین اخبار و آموزش ها در حوزه فناوری می باشند.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • موضوعات
    آمار سایت
  • کل مطالب : 43
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 43
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 72
  • بازدید ماه : 545
  • بازدید سال : 3,754
  • بازدید کلی : 9,489