loading...

مجله خبری زومیت

بیشتر مشتریان انتظار دارند که بتوانند تجارت شما را از طریق اینترنت پیدا کنند. چه بخواهید محصولات خود را بصورت آنلاین بفروشید و چه بخواهید به سادگی اطلاعاتی درباره کسب و کار و جزئیات تماس خود ارائه دهی

بیشتر مشتریان انتظار دارند که بتوانند تجارت شما را از طریق اینترنت پیدا کنند. چه بخواهید محصولات خود را بصورت آنلاین بفروشید و چه بخواهید به سادگی اطلاعاتی درباره کسب و کار و جزئیات تماس خود ارائه دهید ، داشتن یک وب سایت تقریباً ضروری است.
 
بهتر است قبل از شروع ایجاد وب سایت ، به آنچه می خواهید با وب سایت خود بدست آورید فکر کنید. تحقیق در مورد وب سایت های رقبا می تواند به شما کمک کند تا ایده روشنی برای آنچه که برای شما بهتر است ، بدست آورید.
 
برای ایجاد یک وب سایت ، شما باید 4 مرحله اساسی را دنبال کنید.
 
1. نام دامنه خود را ثبت کنید
نام دامنه شما باید محصولات یا خدمات شما را منعکس کند تا مشتریان بتوانند از طریق موتور جستجو به راحتی تجارت شما را پیدا کنند. همچنین ممکن است مشتریان شما انتظار داشته باشند نام دامنه شما مشابه نام تجاری شما باشد.
 
از نام دامنه شما برای آدرس ایمیل شما نیز استفاده خواهد شد. در حالی که می توانید از آدرس ایمیل رایگان مانند hotmail استفاده کنید ، ارسال ایمیل از آدرس کسب و کار حرفه ای تر به نظر می رسد.
 
برای ثبت نام دامنه خود ، باید یک ثبت کننده معتبر پیدا کرده و هزینه ای را پرداخت کنید. ثبت کنندگان معتبر سازمانهایی هستند که توسط auDA ، مدیر نام دامنه استرالیا ، مجاز به ارائه خدمات به افرادی هستند که می خواهند نام دامنه جدیدی ثبت کنند ، نام دامنه موجود خود را تمدید کنند یا در نام دامنه خود تغییراتی ایجاد کنند.
 
درباره ثبت نام دامنه خود بیشتر بخوانید.
 
به یاد داشته باشید که چه زمانی نام دامنه شما نیاز به تمدید دارد تا منقضی نشود. اجازه دادن به پایان دادن به نام دامنه شما می تواند تجارت شما را در معرض مجرمان سایبری قرار دهد. در مورد خطرات نام دامنه های رها شده از مرکز امنیت سایبری استرالیا بیشتر بخوانید.
 
2. یک شرکت میزبانی وب پیدا کنید
برای دریافت نام دامنه خود در اینترنت باید یک شرکت میزبانی وب پیدا کنید. اکثر ارائه دهندگان عمده خدمات اینترنتی خدمات میزبانی وب را ارائه می دهند. آنها همچنین می توانند چندین آدرس ایمیل به شما ارائه دهند.
 
هزینه های ماهانه میزبانی وب بسته به اندازه وب سایت شما و تعداد بازدید شما متفاوت است.
 
3. مطالب خود را آماده کنید
به این فکر کنید که می خواهید مشتریانتان از طریق وب سایت شما بتوانند انجام دهند. این به شما کمک می کند که بخش یا صفحه ای را که می خواهید بگنجانید. در نظر بگیرید که مشتریان شما چه اطلاعات یا معاملاتی را می خواهند و از ساختاری سایت اطمینان حاصل کنید تا یافتن و انجام کارهای مورد نیاز را برای آنها آسان کند.
 
همانطور که ممکن است برای طراحی سایت خود یک متخصص حرفه ای استخدام کنید ، ممکن است بخواهید برای نوشتن و ساختن مطالب خود ، یک متخصص را نیز استخدام کنید.
 
وب سایتی که به خوبی طراحی شده و استفاده از آن برای مشتریان آسان باشد ، به برجسته بودن تجارت شما کمک می کند. داشتن مطالب و تصاویر مرتبط و مناسب به مشتریان کمک می کند محصولات و خدمات شما را درک کنند و باعث می شوند با خرید از مشاغل شما احساس راحتی کنند.
 
4. وب سایت خود را بسازید
شما می توانید وب سایت خود را بسازید یا یک توسعه دهنده وب حرفه ای آن را برای خود بسازید. وب سایت ها باید به روز باشند ، بنابراین مطمئن شوید که برای نگهداری مداوم برنامه ریزی می کنید.
 
برای ساختن وب سایت خود می توانید از یک بسته انتشار وب سایت استفاده کنید. این موارد شبیه پردازنده های کلمه هستند ، اما دارای ویژگی های داخلی برای تبدیل متن و تصاویر شما به محتوای وب و ارسال آن به وب سایت شما هستند.
 
اگر در کسب و کار آنلاین تازه وارد هستید ، داشتن شخص دیگری برای شما یک وب سایت ایجاد می کند. یک توسعه دهنده حرفه ای وب می تواند به سرعت سایت شما را بسازد و در زمینه طراحی موفق وب راهنمایی کند. اگر به دنبال داشتن یک فروشگاه آنلاین یا ارائه خدمات دیگر از طریق وب سایت خود هستید ، استخدام یک متخصص می تواند بسیار مفید باشد.
 
شما باید وب سایت خود را طراحی کنید تا به راحتی در تلفن های هوشمند و سایر دستگاه های تلفن همراه قابل استفاده باشد. بهینه سازی وب سایت شما برای استفاده از تلفن همراه به این معنی است که تعداد فزاینده افرادی که از تلفن و رایانه لوحی برای دسترسی به اینترنت استفاده می کنند می توانند از سایت شما در حالی که خارج از خانه هستند استفاده کنند.
 
نکات مفید برای ایجاد یک وب سایت
به آنچه مشتری های شما می خواهند بدانند فکر کنید ، نه فقط به آنچه می خواهید به آنها بگویید.
برای کمک به شما از افراد متخصص استفاده کنید. یک وب سایت غیرحرفه ای می تواند مشتریان را به طور بالقوه کنار بگذارد.
وب سایت خود را به طور مرتب به روز کنید ، به خصوص اگر اطلاعاتی در مورد قیمت خود داشته باشید.
اطمینان حاصل کنید که اطلاعات تماس شما صحیح است و یافتن آن برای مشتریان آسان است.
وب سایت خود را در مطالب بازاریابی خود تبلیغ کنید و آن را در کارت های کسب و کار خود بگنجانید.
دریابید که چگونه می توانید وب سایت خود را برای موتورهای جستجو مانند Google آسان پیدا کنید. به این بهینه سازی موتور جستجو (SEO) می گویند. یک توسعه دهنده وب می تواند در زمینه SEO برای وب سایت شما به شما کمک کند.
مجله خبری زومیت بازدید : 53 زمان : نظرات (0)
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
اخبار تکنولوژی و فناوری روز دنیا در مجله خبری زومیت منتشر می شوند. مطالب شامل آخرین اخبار و آموزش ها در حوزه فناوری می باشند.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • موضوعات
    آمار سایت
  • کل مطالب : 43
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 43
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 71
  • بازدید ماه : 544
  • بازدید سال : 3,753
  • بازدید کلی : 9,488